DAY 5

74 2 0
                                    

NAERA P.O.V

Aku naik ke dalam kereta Jaebum . Wah wangi ada bau lavender , rose and bau perempuan . Wanginyaaa . Eh jap ! bau perempuan ?

" Jaebum "

Aku panggil dia dengan nada perlahan . Melting tho tengok dia bawak kereta , macam Lee Jong Suk !!

" oppa call me oppa " Jaebum mengeyitkan matanya dan tersenyum .

Oppa ? aku kene panggil dia oppa ? Oppa ? aku tahu lah umur dia 18tahun . Tapi takkan lah sampai nak panggil dia oppa . Aku geli .

" em op op op pa " aku gagap . Seumur hidup aku , aku lah budak yang susah nak sebut oppa .

" oppa gangnam style eyyyy sexy lady " aku terus menyanyikan lagu PSY wuu appa aku tu .

Jaebum pandang aku hairan . See ? nampak sangat dia minat couple yang matured . Adududu .

" kenapa kuat sangat bau perempuan dalam kereta awak ? " aku memberanikan diri untuk bertanya soalan tu . Aku ni memang berani orang nya HAHAHAHA .

Aku tengok Jaebum acah acah cool . Em aku pernah dengar cerita yang Jaebum ni playboy . Tapi aku tak percaya , sebab aku suka dia . Lisa penah larang aku untuk suka Jaebum , sampai Lisa tampar muka aku . Sebab aku tak percayakan Lisa . And aku merajuk tak tegur dia sebulan HAHAHAHAH . And kiteorang berbaik semula sebab Kai yang satukan . Baiknya Kai .

" Bau perempuan ? haa ni bau awak kot ataupun bau minyak wangi omma saya . " Jaebum berkata . Dia ni macam sembunyikan sesuatu je .

" Oh yelah "

Keadaan menjadi sunyi sehingga sampai ke rumah aku . Dia hantar aku sampai depan rumah . adudu sweet .

Jaebum keluar dari perut kereta dan membuka pintu untuk ku . Alelele well baru
sehari bercinta memang lah sweet . Jangan jealous .

Jaebum senyum dan terus mencium dahi ku . Aku terasa airliur dia terlekat dekat dahi aku . eee geli , aku cepat cepat lap . Nasib Jaebum tak perasan .

Kereta BMW memecut laju meninggalkan aku . Aku melambai ke arah Jaebum . Tak tahu lah dia nampak ke tak , aku lambai je lah .

" SENANGNYA DALAM HATI , JAEBUM JADI BOYFRIEND AKU SEPERTI DUNIAA ANA YANG PUNYAA "

Aku meloncat loncat sambil menyanyi lagu PRamlee . Oh my god happy you know .

" wahh anak mama happy nampak "

" oh pocot mama aku mulut murai "

Aku melatah . Fuh semangat . Omma ni -.- tengah best best menyanyi boleh pulak dia potong stim .

" Mama ni ! terkejut Naera tau . Kalau Naera mati katak kat sini ? Lepastu masuk dalam surat khabar Metro " ANAK MATI KATAK SEBAB MELATAH "

Aku berleter . Aduh first time aku cakap panjang panjang macam ni . Tak swag langsung duh -.- .

" tak sangka anak omma laku rupanya HAHA " omma aku sempat lagi berseloroh .

*******

Mata aku dan Jaebum berpandangan . Dia tenung aku , aku tenung dia . Dalam pandangan kami .

Bibirnya perlahan lahan mendekati bibir ku

" KIM NAERA BANGUN ! DAH PUKUL 7:30 !! "

BUK

Aku terjatuh dari katil . Aduh omma ini kahcau lah . Mimpi aku yang tadi tidak dapat diterus kan . Sperti biasa , aku bangun dan check whatsApp aku . kot kot Jaebum chat .

44 Days || p.j.mWhere stories live. Discover now