DAY 21

48 3 1
                                    

Naera POV

Aku mengerling jam di dinding . Dah pukul 11:58 . Lagi dua minit dah nak pukul 12 . Mana Jimin ni ? Aduh dah lah pukul 12malam T.T kalau kene makan dengan hantu lain macam mana (ಥ_ಥ) Dia tu dah lah macam nenek aku penakutnya . Nak nangis ah .

Aku mundar mandir di sekitar tilam . Menunggu Jimin pulang . Dah macam isteri hilang anak dah ni . Jimin ! Come back home , can you come back home eh . Hakak 2ne1 dah sampai ᕙ(⇀‸↼‶)

Aku menunggu di ruang balkoni . Mana lah tahu dari jauh dah nampak dia kene kacau dengan hantu . Boleh lah aku jadi heroinnya (¬‿¬)

Angin menerpa ke arah badan ku . Dia pikir aku sejuk ke ? Tengah risau tunggu Jimin ni (ಥ_ಥ) Jemon di mana kau jemon woii .

Mengapaaa aku yang perlu menunggu
Mengapaa Awiee Mengapaa ('-')

BROOM BROOM BROOM BROOM BROOM BROOM

Memekak betul ah bunyi kereta ni ( ̄▽ ̄) aku pancitkan tayar kereta kau tahu lah . Ehh ehh ehh ehh 2ne1

Tu bukan kereta Park Jemon ke ? Yeahh Jemon comebackk .

Aku berlari mendapatkan Jimin di pintu masuk . Terasa rindu pulak dengan budak rendah ni (≧▽≦) .

Jimin terus masuk tanpa menghiraukan aku yang tercegat dekat pintu masuk tu . Sedih weh sedih .

Aku follow dia dari belakang . Aku usya dia dari belakang . Badan sasa erm erm . Pinggang aumm . Erm erm ass au---

BUK

Badan aku terlanggar badan dia buat kali ke-3 -__-

" jauh daripada aku " Jimin bersuara dingin .

Aku terkaku . Aku ? Dia gelar diri dia Aku ? Ye memang aku dah biasa panggil aku kau dengan dia . Tapi kali ni baru terasa sakitnya hati bila dia gelar diri dia Aku dengan aku . Bangla je faham ayat ni T.T

Aku terus mengekori dia dari belakang . Nak marah , marah lah . Tak takut pun .

Aku ikut dia sampai dalam bilik .

" aku kata jauh daripada aku " suara dia still dingin

" kenapa pulak ? " aku buat muka blur + memang bangang kalau siapa yang tengok .

Dia tak jawab soalan aku malah dia bukak butang baju dia satu per satu . Hakak lemah ...

" untung lah , dah ada Yeontae lupakan kawan " sengaja nak cari masalah baru dengan budak rendah ni ಠ⌣ಠ

Dia still diamkan diri . Aku teringat pulak yang aku nak ajak dia pergi Sungai Han buat kali terakhir aku dengan dia .

" chim ah " aku panggil dia perlahan . Taktahu lah dia dengar atau tak T.T

Okay dia diam . Nampak sangat dia tak dengar atau pun dia pura pura tak dengar ? Sebab jarak aku dengan dia ni macam jarak korea ke malaysia . Emm .

" jum pergi Sungai Han ... Teringin duh " aku mendekati dirinya . Nak manja manja (≧∇≦)

" jauh kan diri kau dari aku , jijik "

......

kenapa dia panggil aku jijik ? apa salah aku ? aku pandang dia dengan pandangan sayu .

" kenap-- "

" baik kau berambus dari rumah aku , SIAL "

yee air mata aku mula turun membasahi pipi . aku tak boleh kena tengking dengan lelaki lagi lagi orang yang aku sayang .

" goodnight chim " aku beredar dari dia . Aku makin lama makin hilang

" kau tak layak panggil aku chim "

Sebelum aku pergi , dia bagi aku kata kesat . Bagi aku tu memang ayat kesat dari seorang yang paling aku sayang .

TBC

44 Days || p.j.mWhere stories live. Discover now