Hikayeme olan ilginizden dolayı her birinize tek tek teşekkür ederim.Beni çok mutlu ediyorsunuz.Siz olmasaydınız bu duruma gelemezdim.
Desteğiniz için teşekkürler.İyi ki varsınız.
Yaprak'ın Ağzından;
Yemeyeceğini bildiğim halde en sevdiği çikolatalı kekten bir kaç dilim kesip tabağa yerleştirdim.Yanına yine en sevdiği içeceği;kahveyi koydum.Hazırladığım tepsiyi alıp kapısına dayandım.Bir kez tıklatıp içeri girdim.Yatakta öylece oturuyordu.
-Bugün nasılsın canım?
Dedim,tepki vermedi.Boşluğa bakan gözleri hareketsizdi.
-Birşeyler yemelisin,Deniz.
Yine cevap yok.Arslan'ın onu bırakıp gitmesinin üstünden iki gün geçmişti ve durumu her geçen gün daha kötüye gidiyordu.Zayıflamaya başlamıştı çünkü yemek yemiyordu doğru dürüst.Ve rengi de soluyordu adeta.
-Deniz'cim böyle yapma artık.
O gün eve geldiği o andan itibaren konuşmayı bırakmıştı.Evet,ciddi ciddi konuşmuyordu kimseyle.
Yanına oturdum.Bana bakmıyordu,hala.Gözlerim doldu.
-Bak Deniz,böyle yapmaya devam edersen olanları babana anlatmam gerekecek.
Aniden bana döndü ancak hiçbir şey söylemedi.Yavaşça oturduğu yerden kalkıp,banyoya gitti.
Rüzgar'ın yanına indim.
-Durumu nasıl?
-Aynı.Ne yapmalıyız?
-Onu tedavi ettirmeliyiz.
-Buna razı gelmeyecektir.
-Biliyorum,ama yapacak başka birşeyimiz yok.Ya onu tedaviye ikna edeceğiz ya da babasına haber vereceğiz.Seçimi kendisine bırakalım.
-Dün Görkem ne anlattı sana?
-Önemli hiçbir şey söylemedi.Lafı ağzında geveleyip durdu.Neymiş çok üzgünmüş de.Haber vermek istemiş ama kendisini Arslan önlemiş de... Boş laflar anlayacağın.
-Peki neden gitmiş Arslan? Hiçbir şey anlatmadı mı?
-Hayır ama bugün ablası ile görüşmeye gideceğim.
-Evet kesinlikle öğrenmelisin.O bir şeyler yapmıyorsa biz yapmalıyız.
Saçımı topladım.
-Orada öylece oturmaktan başka bir şey yaptığı yok.Bu beni sinir ediyor.Onun gibi güçlü bir kız nasıl böyle bir şeyin üstesinden gelemiyor?! O benim tanıdığım Deniz değil gibi.
-Tamam Yaprak.Ne hissettiğini anlıyorum ama onu da düşünmelisin.Yaşadıkları kolay değil.
Sinirlendim.
-Evet belki ama ondan nefret ettiğini,onu görmek istemediğini söyleyen kendisiydi!
Bana anlamlı bir bakış attı.
-Gerçeği sen de biliyorsun Yaprak.Her ne kadar güçlü olmaya çalışsa da aslında çok kırılgan bir kalbi var.
Başımı ellerimin arasına aldım.
-Biliyorum.Ama onu böyle görmek acı verici.
Yanıma geldi ve sarıldı.
-Ona destek olmalıyız.Bunları atlatacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sevgilim
Teen FictionYüzüme sıçrayan cam parçalarının açtığı kesiklerden,kanlar akıyordu. Artık buna daha fazla katlanamazdım. Hızla evden çıktım ve o beni durdurmaya dahi çalışmadı. Dışarı çıktığımda gecenin karanlığı etrafımı sardı. Yağmur hızlanıyordu ve benim gide...