Temiz Zannedilen Kirli

76 2 0
                                    

Beyaz rengine geri dönelim. Şimdi size o kadar temiz gözüküyor mu? Doğru içinde sevgi ve doğru kırıntıları var ama kaç renk? kırmızı tüm renkleri öyle bir ezmiş ki beyazın içinde sadece sevgiye ayit kırıntılar var ama o kırıntılar pek bir işe yaramıyorlar. Beyaz insanlar kamidere (Kamidere:kendini bir bok sanan insanlar, tanrı olduğuna inanan kişiler) insanlardır ve etrafta onlardan bolca bulunmakta. Eğer öğle insanlardan biri olmak istiyorsanız bu yolda devam edin insanları ezin *erkekler ego kasıp adam dövün* -kızlar elbise niyetine tişört giyinin- bu olmayı bukadar çok seviyorsanız devam edin ama ben şahsen bundan nefret ediyorum ve "KIZ" denilen benim cinsime büyük bir hakaret olduğunu düşünüyorum. Bana katılmak zorunda değilsiniz sonuçta "herkezin hayatına kimse karışamaz" ama bu size bunları yazmama, düşüncelerimi dile getirmeme engel değil. Benim hayatımda da beyaz var, beyaz benim içimde bir yerde var ama ben o beyazdan sadece kırıntılar bıraktım içime. 8 sene içerisinde beyazdan bana ait olan her bir parçasını yok etmeye çalıştım parça parça sadece beyazın içinden mavi rengini benimseyip tam kalbimin ortasına koydum tam biğer rengin yanına. Bir insan asla tam bir SİYAH belki ama bir beyaz olabilir...

GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin