Gölge

57 2 0
                                    

Gölge nedir? gölge diyince aklınıza ne geliyor?

Her bir insanın gölgesi vardır değil mi, peki bu gölgeler ne zaman ortaya çıkar? Güneş varken, etraf aydınlık iken, Beyazın hüküm sürdüğü zamanlar gölge oluşur. Güneş ışıkları beyaz, gece karanlığı siyahtır ama gölge bu ikisi de değildir. Gölge aslında Gridir. Gölge bir çeşit kısır döngüdür. Gölge farkedilen ama farkedilmeyendir. Şimdi diyorsunuzdur birşey nasıl hem fark edilip hemde fark edilmez diye şöyle izah edeyim.

Bir kişi mesela bir kız. Yaşı 13-14 yaşlarında ve yaşıtlarının genelinden uzun. Kumral kısa-orta saçlı açık tenli ve masmavi gözlü biri. Kız aşırı göze batar, egolu, götü kalkık biridir diyorsunuz ama hayır. Bu kız hayali biri değil bu kız gerçekten var ve kızın da ruhu yaralarla dolu olanlardan. Şimdi diyeceksiniz ne olmuş ta böyle anası babası mı dövüyor ya da yetim mi ama hayır tam tersine ailesi yaşıyor ve kız da onların yanında ama mutlu değil. Kız kendine gölge diyor çünkü kendi hayatının gölgesi o asla olamayacağı siyah ve asla peşini bırakmayacak olan beyazı içeriyor, o gri renginin ta kendisi, o kız kalbini mavi benliğini de gri yapan biri. O kız kendini gölgeye testim eden biri. Bakın karanlığa değil gölgeye! Peki neden gölge?

Çünkü karanlığa ancak beyazdan tamamen arınınca yani hayata gözlerini yumumca kavuşabilirsin. Gölge asla bir karanlık değildir ancak bir beyaz da değildir. Gölge gridir sadece gri...

GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin