Saflık

9 1 0
                                    

Saf olmak, doktorasını yaptığım konu. En büyük zayıflığım.


Ota boka inanan bir insanım, her kese, her şeye inanıyorum. Güveniyorum!


Saf olan kişilere uyarım çok dikatli olun. Yoksa, çok canınız yanacak bilin. 


Saf kişiler temizdirler, hemde o kadar temizdirler ki ayakta bir güzel de uyutulurlar. Canları çok yanar. Daha ne olduğunu anlayamadan maskeler onlara darbeyi indirirle. Saf insanlar çevreye her türlü aura yayabilirler. Her renk aura.  Ancak saf insanlarla saf görünümlü maskeleri karıştırmayalım. Saf görünümlü maskeler cin gibidir. Şeytana pabucunu ters giydirir diyeceğimiz türden insanlardır. Gerçek saflar ise, darbe almadan kolay kolay ne olduğunu anlamazlar. Eğer saflıklarını belli etmemeyi öğrenesiye kadar da darbe almaya devam ederler. 


Ben mesela hala safın tekiyim. Kendi saflığımı belli etmemeye çalışıyorum ama ediyorum. Anlıyorum ama beynimin bir tarafı her zaman red ediyor gerçeği. Gerçekte var olanı istemiyor. Hayır maskelerdeki gibi değil bu. Bu farklı. Bu bir çeşit, engel. Bende açıklamakta sıkıntı çekiyorum çünkü ben de safım. Ben de herkese güveniyorum. İşte bu yüzden yazıyorum. Farkettiğim şeyleri unutmamak için, red edememek için. Bana destek olan yok şu anda. Bari ben buradan benim gibi olanlara yardım edeyim istiyorum, unutmayayım istiyorum hislerimi, kaybetmeyeyim istiyorum...


Konuyu açıklayamıyorum özür dilerim. Şu an bu sözcükleri yazarken bile bana bir titreme geliyor, kafamı toparlayamıyorum. Bünyeme bişi oluyor, değişiklik yaşıyorum. Negatifliğim azalıyor. Daha pozitif oluyorum. Sinirim azalıyor, mutlu oluyorum. Ve olmak istemiyorum. Çünkü her mutluluğum peşinden bir acı getirdi baa hep. Acı istemiyorum daha. Saflığım artıyor, fark edemiyorum gerçeği. Boğuluyorum yine. Değişiyorum yine.


Saflığın etkisi ile, nefes alamıyorum yine...

GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin