Dışlanmak

50 3 1
                                    

İnsanlar neden birbirlerini dışlar hiç düşündünüz mü?

İnsanlar kendi kusurlarını kapatmak için başka insanları aşağılar ve dışlarlar, tıpkı beyazın siyahı dışlaması gibi. Peki insanlar neden insanlar kendi kusurlarını kapatmak isterler? Çünkü insanlar kusurları ayıp zannederler ve kapatmaya çalışırlar. Bir çoğu başarısız olur ancak diğer kişiler bunu farketmez. Sonuçta onlar da kusurlarını kapatmaya çalışan kişilerdir. Aslında kusurlar insanlı özel yapar ancak insanların çoğunluğu fabrika üretimi olmaya o kadar çok meraklı ki bu cevheri göremeyecek kadar körler. Ben şahsen kendi kusurlarım nedir bilmem amma velakin birseyi kapatmaya da çalışmam. Her zaman nasıl davranıyorsam öle davranmaya devam ederim. Benim ile dalga geçen, arkamdan atıp tutan olmayan şeyi olan gösteren kişi sayisi, benden nefret eden kişi sayisi çok fazladır ve biliyormusunuz bunların çoğu da benim ile sadece "çıkar ilişkisi" veya "bir açığımı, kusurumu" bulmak için yaparlar ancak istedikleri sonucu elde edemezler neden söliyim mi. ÇÜNKÜ BEN KUSURLARIM İLE BERABER BİR BÜTÜNÜM!

Evet ben kusurlarım her neler ise onlar ile bütünüm ama bundan ne rahatsızdım ne de rahatsız olacağım. Benim için hayatımda "sözde dost, arkadaş, kanka" denen kişilere yer yok. Dostumu da düşmanımı da ben seçerim çünkü bu benim hayatım ve kimse buna karışamaz. Ben kendim dışlamıyorum ben kendimi onlardan dışlıyorum bakın ben onları dışlıyorum demedim ben kendimi onlardan dışlıyorum. Ben kendimi, kusurlarım ile beraber onlardan dışlıyorum yani beni dolaşmalarına gerek yok. Kusurlarından utanmayan ve bunu kapatmaya çalışmayan herkeste dışlanmaya ihtiyacı yok o kendini zaten onlardan ayırmış, üretim hatası bir varlık olduğunu benimsemiştir.

Ben bu hayatta kimseyi dışlamadım, herkese değer verip onları mutlu ettim, hala da kimseyi dışlamıyorum ama ben kendim gerçekleri, siyahı gördüm ve hayatta pesimi bırakmayacak olan beyaz ile birleştirdim, ben gölge ile kusurlarım ile onları üzdüm, yeri geldi mi ezdim ama sadece onlara gerçekleri göstererek, kendilerinin de kusurlu olduğunu göstererek ezdim, onları ne olduklarından aşağı veya göğe soktum sadece ne halde olduklarını gösterdim. Kimseyi dışlamadım kendim hariç. Tüm çevremden, etrafımdaki gereksiz insanlardan KENDİMİ dışladım çünkü onlar gibi davranırsam, onlar ile ayni ortamda diyalog halinde uzun sure kalırsam beni de değiştire bilirler ve ben kendimi kendi gölgemde, kendi kusurlarımla, kendi yalnızlığım ile baş başa olmak, kendimi o beni kırıp dökmeye çalışan kişilerden dışlamak istiyorum.

Ben kendimi onlardan dışlamak istiyorum

Ben kendi yalnızlığım ile baş başa kalmak istiyorum...

GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin