Aptal yerine koymak

41 1 0
                                    

Biliyormusunuz bu yazıyı yazarken şuanda sinirlerim bozuk. Piskolojim hiçbir zaman düzgün olmadı ama sakin olmayı, hissetmemeyi seviyorum. Tamam benim de hatalarım olabilir farkındayım ama sırf bunun için bile yalan söyliyen bir maskeden oluşan kişiye katlanamıyorum. Onu duymadığımı, aptal olduğumu mu zannediyor şahsın kendisi. O şahıs bu yazıları şuanda okuyor olabilir belki ve bu kitabı gören kişiler arasında sadece 1 kişi o. Beni aptal sanan ve aptal yerine koymaktan başka birşey yapmayan bir şahıs. Buraya ben her yazdığımı kendim için yazıyorum. Allah aşkına okuyucular daha bu kitabı takip eden bir kişi dahi varsa ben şimdiye kadar hiç "yorum yapın" veya "votelemeyi unutmayın" yazdım mı veya yeni bölüm için vote sınırı koydum mu?

Ben bu kitabı kendim için, içimi dökecek gerçek insanlar etrafımda olmadığı için buraya yazıyorum. Ben ne sizden bir vote beklentisine sahibim ne de bir yorum. Bana isterseniz buradan küfretseniz bile ben bundan onur duyarım. Çünkü bu sizin beni ne olarak gördüğünüzü kanıtlar. Eren-kun adlı okuyucum haklı kimseyi takmayıp  sadece kendi düşüncelerimi destekleyip bunları dile getirirsem işte o zaman amacıma ulaşmaya 1 adım daha yaklaşmış olurum.

Ben burada bu kitabı yarışmak için değil, sessiz çığlıklarımı yazılara dökmek amacıyla yazıyorum. Yazım hatalarım çok fazla olabilir, eğitimsiz ve acemi olabilirim ama aptal değilim. Beni aptal yerine koyamazsınız. Koymak için önce bir aynaya bakması lazım o kişinin. Kendisine bir baksın ve ondan sonra beni gerekirse aptal yerine koysun. Ben burada şuana kadar sadece genel olarak yazdım, özellikle isim kullanmamaya ve genellemeye önem verdim. Ben sizin gibi maskeli bir yalancı değilim tamam mı bunu burada bu yazıları okuyan ve beni anlayamıyan herkese söylüyorum. Ben sizin gibi olmak için fazla kirliyim. Evet kirli belki sizin anladığınız terimleri kullanırsam biraz daha iyi olur çünkü benim terimlerim sizin kafanızı karıştırıyor. Siz beyaz bir maskesiniz ya bende siyah olmaya çalışan gri bir maskeyim. Benim yalanla işim yok bu dünyada. Az önce bir yazı yazdım sosyal medyaya "Bir beyaza siyahtan bahsetmeyin, anlayamaz" doğru. Ben aslında burada bunları yazarak belki de boşa zaman harcıyorum ama biliyor musunuz ben bunu başarabileceğime inanıyorum. Beyaz bir insanın sadece bu koca dünyadaki 1 insanın gerçekleri farketmesine yardımcı olabileceğime inanıyorum. Her yazdığım sözcüğün arkasndayım ve herzaman da öyle olacağım. Buraya kendi isteğimle aşırı acemi bir yazım kullanarak gerekirse demek istediklerimi anlatacağım. Beni aptal yerine koymaya çalışan kişilere burdan sevgilerimi iletiyorum, umrumda değiller. Onlar olmadan da ben yaşayabiliyorum. Bu karşıma çıkan maskelerin hepsi aslında hayat ile oynadığımız kumardaki birer piyonlar. Ben ne hayatla eş değer bir güce sahibim ne de bir maskeli piyon kadar körüm. Ben de ölümlü bir varlığım ve iradem ile herşeyi yapamıyorum ama bu salak olduğum anlamına gelmiyor. Elimde var olmayan imkanları bile hayatla oynadığımız kumara bir karşılık olarak sokmuş ve onunla ben eceli tadana kadar bu oyunu oynamaya devam edeceğiz.  

Benim arkamdan konuşan herkese bir ara çay ikram edeyim, arkamdan konuşmaktan boğazları kurumuştur. Benim kendi prensiplerim var onun da bana göstermediği maskesinin altında saklı olan prensipleri var. Ben ne beyaz kadar sözde temizim ne de siyah kadar sözde kirli. Ben ying ve yangın birleşmesiyle, siyah ve beyazın birleşmesiyle, karanlık ve ışığın savaşmasıyla ortaya çıkan gri rengim, bir gölgeyim. Ben acı gerçekler ile beraber yalan bir mutluluğım. Ben şeytan ile meleğin kızıyım. Ben tarafsız bölge, kendi yarattığım yeni bir yolum. Elimdeki seçenekleri var saymıyorum ben kendi seçeneğimi yoktan var ediyorum. Belki bir el hareketiyle dağları sökemiyorum, allah değilim belki ama ben azrailin de azrailiyim. Ben kendi çıkmazım, kendi bataklığımım. Kendi kuyumu kendim hazırlıyorum ama bu halimden de memnunum. O robotik klon beyaz maskeleri yerine kuyusu kazılmış bir gri olmayı eğlerim.

Dediğim gibi ben aptal değilim, her şeyin farkındayım ama umursamıyorum.

Umursamaya değeceğını düşünmüyorum.

Daha önemli işlerim var mesela uyumak gibi...

GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin