Acıyor, sevdigilimin bile bana yalan söylemesi acıtıyor. Acıyor onun benim yanımda gerçek o olmaması acıtıyor, benim yanımda bir maske olması acıtıyor. Acıtıyor, onun da maskeleri kullanıyor olması acıtıyor. Tek bir sorun var. O diğer maske kullanıcılarından farklı. Maskeler onu yönetmiyor, o maskeleri yönetiyor. Bunu başarıyor ve her yer, her şey için başka bir maskesi var.
Karnım kasılıyor, kalbim ağrıyor, nefesim daralıyor, kollarım uyuşuyor, hayattan kopuyorum, konuşmak içimden gelmiyor, gülümsüyorum ama acı bir gülümseme bu, içimde kocaman bir karmaşa, boğazımda bir yumru, yutkunamıyorum. Bunların hepsi bana acı veriyor, yeni bir yara alıyorum ruhuma. Maskeler yine bana zarar veriyor, hayat yine bana oyun oynuyor.
O biliyordu ona çok güvendiğimi, ona demiştim ben güvenimi kırma diye, bir darbeyi daha kaldırabilecek durumum yok demiştim ona ben. Ama o kırdı güvenimi, sarstı beni, yıkılacağımı bile bile yaptı bunu, gözümün önünde benimle beraberken başkasını sevmeye devam etti o. Kaldırdım bunların hepsini, kaldırmaya da devam ediyorum. Söyleyemiyorum ona, o yumru engelliyor konuşmamı. Söz verdim ona, onu asla bırakmayacağım, onun yaralarını saracağım.
Yine, yine aldım bir darbeyi. Yine bana zarar veren büyük bir darbe aldım. Çığlık atmak istiyorum ama gıkımı çıkartamıyorum. Atacağım o çığlığı kararlıyım. O yok yanımda, o bana destek olamaz. Bu dünyada ailemden daha çok güvendiğim kişi, yok o yanımda, beni parçaladığı için yok artık o. Sevgilim olmaya devam edecek o ancak, artık benim için o sadece deli gibi sevdiğim ama beni yaralayan şahsiyet olarak kalıcak
O beni paramparça etti, onu uyardığım halde etti. Ona ben taa en başta, bir darbeyi daha kaldıramam, lütfen güvenimi kırma dedim. Sana güveniyorum dedim. SANA GÜVENİYORUM DEDİM BEN. NASIL HAFİFE ALIRSIN GÜVENİMİ, NASIL, NASIL YA NASIL AĞĞĞ!!!!
Acıyor tamam mı, acıyor, kalbime hançer batıyor. Gözümün önünde xxxxx şahsiyetini seviyorsun. Beni sevdiğini idda ediyorsun ama lanet olsun ki onu seviyorsun. LANET OLSUN Kİ ONU SEVİYORSUN. Lanet olsun ki bana hep maskeler hakkında yalan söyledin. Ben seni tanıdığımı zannediyordum, herkesten seni savunuyordum. Sen ise bana gerçeği söylemedin. Söylemekte geç kaldın. Ben sana benim hakkımda büyük, önemli, gizli bir şey saklamadım. Zaten öyle bir şeyim yok ama sen, sen bana, bana bile, bak bana bile maskenle yaklaştığını ve maskeleri kontrol edebildiğini söylemedin. Bunu söylemedin. Gülümsüyorum bak, gülümsüyorum. Belki bu boktan acıyı da geçirir diye gülümsüyorum. Lanet sokayım ki gülümsüyorum. Bu satırları okuyacağını biliyorum ve bil ki. Sana aşığım tamam mı, amına koduğum bir biçimde aşığım ve yine aşık olduğumda yine yaralandım ya, ama bu sefer sen beni bıçakladın, başkadı değil. Gülü seven dikenine katlanır derler. Ben seni dikeninle kabul ettim ki, ben sana kalbimi verdim ve lanet sokayım ki kalbimi verdim. Yine değeri bilinmedi kalbimin. Yine ve yine ve yine lanet sokayım. Acıyor tamam mı, ben hissiz değilin, ben de insanım tamam mı. Zayıf bir insanım ben ve sana tek bir şey dedim ben. BENİM BİR DARBE DAHA ALABİLECEK DURUMUM YOK, LÜTFEN GÜVENİMİ SASMA OLUR MU?
Sen ne demiştin. Ben senin asla güvenini sarsmam demiştin. Söz vermiştin bana sarsmacağına. Hani, hani sarsmacaktın. Sarstın, paramparça ettin beni. Son darbeyi de sen yaptın bana. Hayır ama yıkılmayacağım ben. Hatta sana yardım edeceğim doğru yolda. Hayır kendi yolumda değil. Senin doğrularında sana yardım edeceğim. Senin yaralarını saracağım. Sen beni yok etsen bile seni bırakmayacağım. SENİ ASLA BIRAKMAYACAĞIM!!! Çünkü ben tam bir aptalım, çünkü sana deliler gibi aşığım ve seni asla bırakmayacağım, hemde asla. Senin yaralarını saracağım, ve buna asla engel olamayacaksın asla. Sen gülsün maskelerin diken. O zaman ben de o maskelere katlanırım, acıtsa bile katlanırım, içten içten beni yok etse de katlanırım...
Okuyanlar hepinizden özür diliyorum şimdiden. Bu kadar vıcık vıcık bir bölüm vaad ettiğim için size ancak bu da bir gercek. Benim görevim size kendi görüşlerim doğrusunda bataklıkta boğulmanızı kurtarmak. Onun için bu bölüm de gerekliydi. Yine de bu kadar vıcık vıcık ve sevgi dolu bişey olduğu için özür dilerim. Bideniz bulandıysa anlarım, eskiden benim de bulanırdı çünkü bu konularda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge
RandomMerhaba üşengeç insanlar! Ben deniz Dolunay Gece ama siz bana Gölge diyebilirsiniz diyer bir çok insan gibi. Burada kendi düşüncelerimi paylaşacağım ve küfür içerecektir. Rahatsız olanlar okumasın. Hayatın gerçekleri ile ilgili düşüncelerimi. *bu...