İntikam

18 1 0
                                    

İntikam aslında okadar güzel bir şözcük ki. Ne demişler intikam tatlı yenen bir yemektir. Bende ilk başlarda böyle zannederdim taki şunu farkedene kadar. İntikam alan kişiler okadar aciz durumdakiler ki. Tıpkı bir zamanlardaki ben gibi. Sadece duygucuklarımla oynadı diye intikam almak istemiştim. Kendim ce de almıştım. Aslında onun kılına dahi dokunmadım, sadece kendimi beyaza inandırmak istedim. Buraya yazdığım her sözcük belki de kendimi kandırmak adına yazdığım şeylerdir ne biliyoruz ha hahahha!


Aslında intikam almaya çalışan kişiler çok sinirlidirler, afetmek istemezler, beyaza, yalana kanarlar. Kendilerini 3 kuruşluk bir rahatlama bir mutluluk için karanlık yola sokarlar. Karanlık yol dememin nedeni bu kalıplaşmış bir sözcüktür. Hani karanlık işler, yer altı işleri, karanlık yok deriz ya işte o kalıplaşmış sözcükler. İşte onlar da o yollara sapmaya başlamışlardır. Ben de o hatayı yaptım. Ben de bir piç sadece değersiz duygularımla oynadı diye intikam almak istedim ve kendimi bir anda koca br oyunun ortasında buldum. Hayır bu hayatın oyunu değil bu çok daha farklı.


Bir anda başka birinin intikamında yardımcı olan birine döndüm. Buraya kendim için, rahatlamak, içimi dökmek ve bari beni dinlemiyorlar, sosyal ağdan hayatın ne bok olduğunu, düşüncelerimi anlatabileyim diye yazıyor iken arkadaşımı, bu dünyada sayılı güvendiğim kişilerden birine bir süredir beyaz yolda ilerlemesine, yeraltı işlerine doğru yönlendirmeye başladım. Ben ne yeraltının bir parçasıyım ne de yer üstünün. Ben arafta kalmış insan gibi ortada kalmış biriyim. Ben ne yingim ne de yang ben sadece onlarının ortaya çıkardığı gri bir varlığım.


Benim ruhum çok yorgun ama benim vücüdum çok dinç. Duygu denilen şey bende yok. Ailem bazen bana "senin hiç acıman yok mu" diyorlar ama ben onlara "bunu hiçbir hisse sahip olmayan birine mi soruyorsun" diyemiyorum. Onlara içimdeki canavarı göstermek istemiyorum, onlar içimdeki varlık için çok güzel birer yemek ve ben onlara bunu yapamam nedenini bilmiyorum ama galiba zaten yeterince yalnızım etrafımda var gibi gözüküp olmayan bir ailem var. Bari var gibi gözükmeyi bıkarmasınlar.


Bu dünyada intikam almak isteyen çok kişi var. Ailesini öldürdü, onu üzdü vb. durumlardan dolayı. Ama esas siz kendiniz intikam yerine sadece bunları kabullenebilirseniz işte o zaman siz karanlığa, temize daha yakınsınız. Keşke bende bunu erkenden farkedebilseydim, bana bunu söyliyebilecek biri olsaydı.  Bari ben geç kaldım başkaları geç kalmasın. Bu satırları okuyan ve intikam almayı planlayan kişiler, intikam almaya deymiyecek kadar değersiz kişiler için kendinizi yormayın. Gerekirse onlar kafalarını duvara vuracak kadar kafayı yesinler, siz kendinize zarar vermeyin o piçler için.


Bir kızdan hoşlanmıyorsun ama o seni seviyo ve senin peşini bırakmıyacağım diyor. Gidip kendi bir yerlerini kırma veya kendine zarar verme. O kişiyi sevmediğini her seferinde yüzüne vur ve eğer gerekirse onun gözünün yaşına bakma. Sonra üzülen taraf hep biz oluyoruz çünkü. Severim üzülürüm, sevilirim üzülürüm. Mutluluk denilen şeyin bu hayatta var olduğuna inanmıyorum. Her gün yüzümde olan güzlümsemelerin yarışından çoğu gerçek değil. Az bir kısmı da pskomanyak fikirlerime attığım deli gülüşü. Okulda animeci, deli, gereksiz, şerefsiz gibi damgalar yemiş biriyim ama ben halimden memnunum. Bir delicesareti isteyen iç olur orda ben, bir kavga olur olaya bodoslama dalan bir ben. Meraklı bir doğam var ve bu merakım çok fazla başıma bela oldu ama ben akıllanmadım. Çünkü ben salağım. Yani hiçbir ders çıkartılmaz mı hatadan valla ben normal insanların çıkaracağı hataları çıkartmıyorum bana daha mantıklı olan hataları ve neden yeptıklarımı göz önüne sunuyorum. Ben yer altı işlerini merak ediyorum ve mümkünse bana bir kişinin bunların nasıl yürüdüğünü, ne yapmam gerektiği ile ilgili yardım istiyorum. Çünkü ben acizim ve maskeler ile aramda kıyasıya bir savaş var. Hani yüzyıllardım iyi ve kötünün savaşı vardır ya. Ben normal insanlar için kötü olan ama aslında normal insanlardan daha iyi olan bir tarafı seçmiyorum veya normal insanlar için iyi olan ama aslında iyi olmayanı de seçmiyorum. Ben burda kendime yeni bir yol açıyorum ve o yolün ne bir ismi ne de bir cismi var. O yol benim doğrularıma götürüyor beni.


İntikamdı demi başlığımız. Ben o kısımla ilğili düşüncemi verdim.


Aciz olmak istiyorsanız bu yolda tam yol ileri.




GölgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin