☮KIVANÇ☮

518 25 8
                                    

Diğer çalışmam olan "Son Şans"bakmanızı tavsiye ederim

İlk olarak her keze merhabalar. Bu bölüm tanıtım bölümü olacağı için fazla bir şey beklemeyin benden lütfen. Birde sizlere çok teşekkür etmek istiyorum. "İnatçı Prenses" adlı kitabım yakında 1k olucak ve bunun için size çok çok çok teşekkür ediyorum. Yakında bunun ile ilgili bir video çekmeyi düşünüyorum. 

-Multi kitap tanıtım videosu.

iyi okumalar 😘

KIVANÇ:

Daha 4 yaşında iken babamı başka kadın ile bastım. Daha o zamanlar aklım ermediği için bunun ne olduğunu bilmiyordum. Bunu anneme söylememem gerektiğini söylersem bir daha annem ve benim yanımda olamayacağını, bunun babam ile aramızda küçük bir sır olarak kalacağını söylemişti. Benim yaşım büyüdükçe babam ile benim aramızdaki sır da büyüdü. Büyüdükçe her şeye aklım ermeye başlamıştı. Babamın ne biçim bir pislik olduğunu anlamıştım. Ama annem üzülmesin diye söyleyememiştim. Babam ona iyi geliyordu. 

Ben 7 yaşımda iken bir kardeşimin olacağını öğrenmiştim. Sevinmiştim hep bir kardeşim olsun istemiştim. Ama sevindiğimi belli etmek yerine o bebeği kardeşim olarak kabul etmeyeceğimi söylemiştim. Onun da babası pislik biri olamazdı oda sırlar ile beraber büyümemeliydi. 

Kardeşim doğduğunda ona hep iyi davrandım. Çünkü onun bir suçu olmadığını biliyordum. Bende o durumdaydım çünkü. Kardeşim 4 yaşına gelmişti ben ise 12. Babam artık eve gelmemeye başlamıştı. Geldiğinde de geç geliyordu ve annemi tersliyordu. Bu durumu konuştular ve araları iyi oldu. Babam 1 hafta boyunca gitmedi başka yere bizim ile vakit geçirdi. 

Ailecek oyun oynuyorduk. Kapı çaldı annem bakmaya gitti. Bağırma sesi geldi. Herkes ayağa kalkmıştı bile. Babam kardeşimi alıp odamıza çıkmamızı ve kapıyı kitlememizi söylemişti. Aşşağıdan bağırışma sesleri geliyordu. Kapıyı açtım ve dışarı çıktım arkamda Eren'de geliyordu. (Eren, Kıvanç'ın kardeşi.)

Annem dışında başka kadının da sesi geliyordu. Bu sesi bir yerden tanıdığımı farketmiştim. Tabi yaa bu babamın annemi aldattığı kadındı. Babam annemi ikna etmeye çalışıyordu. 

Birden bütün evi kulakları sağır edecek bir ses doldurdu. 

"Abi!"

Eren'in karnında kırmızı sıvı vardı. Elimi değdirdiğimde bunun kan olduğunu anladım. İçimde bir şeylerin parçalandığını hissettim. Önümüzde bir karaltı çöktü. Kafamı kaldırdım ve yüzünden okuduğum sadece intikamdı. Ve bu kişi tam da annemi aldattığı kadındı. Bir tane daha kulakları sağır eden ses çıktı. Bu sefer onun ardından annemin çığlığı da yükseldi. 

Karnımda bir sızı hissettim. Çok acıyordu ayaklarım beni taşıyamadı ve kendimi yerde buldum. Kafamı Eren'in olduğu yere çevirdim. Kardeşimi böyle görmek istemiyordum her zamanki gibi koşsun zıplasın beni rahatsız etsin istiyordum. Annemin ve babamın sesi geliyordu annem babama susması için bağırdı.

"Anne (nefes) ilk önce kardeşim!"

Kısa süre içinde ambulansın siren sesleri doldurdu bu sefer kulaklarımızı. Sağlık görevlileri ilk bana müdahale ettiler. 

"Hayır ilk ona! İlk ona bakın. Ne olursun ona bakın."

Bir kaç sağlık görevlisi de ona bakıyorlardı. Bizi turuncu bir şeyin üzerine yatırdılar. Ve ardından kardeşimin elini tuttum. Birbirimizin gözlerine baktık ve birbirimize gülümsedik. Masmavi gözlerinden bir damla yaş düştü. Sanki birine bir şey olursa ona da olurmuş gibi benim de gözümden bir yaş süzüldü sonsuzluğa. Onun gözleri kapandı benim gözlerim kapandı. En son hatırladığım Eren'in "ABİ BENİ BIRAKMA" değişi ve annemin haykırışları. 

☮4 YIL SONRA

Annem ve babam ayrıldılar. Polis bizi vuranı ve kardeşimi ÖLDÜRENİ bulamadı. Evet Eren ölmüştü. Ben ne kadar o kadın olduğunu söylesem de bana inanmadılar. Babam o kadını savundu annem daha da delirdi. Şimdi nerede bilmiyorum, bilmek de istemiyorum. 

Şu an kardeşimin mezarının önündeyim. Onun gidişi ile her şey çok değişti. Ama benim suçumdu keşke o odadan dışarı çıkmasaydım.

"Özür dilerim!" Gözümden bir damla yaş süzüldü. 

"Çok özür dilerim keşke hiç çıkmasaydım o odadan. Biliyorum rüyalarımda benim suçum olmadığını hepsinin babamın suçu olduğunu söylüyorsun ama benim suçumdu."

Rüyalarımın gerçek hayat ile aynı olduğuna yemin edebilirm. Bir an geldi diyorum ölmedi geldi. Ama uyuduğumda gine rüya olduğunu biliyorum.

"Seni çok özledim  kardeşim. Keşke hiç beni ve annemi bırakıp gitmeseydin. gitmezdi sen.  Biliyorum doğmadan önce ne dediğimi ama doğduğunda bunun bir yanlış olduğunu anladım." Son kez toprağını avuçladım ve kokladım. Toprak o kokuyordu. Keşke bir parfümü olsaydı. Hayatta en çok sevdiğim ve asla kaybetmek istemediğim kokular annem ve kardeşimin kokusuydu. 

Yağmur çiselemeye başlamıştı. Hırkamı çıkartıp toprağına örttüm. Üşürdü şimdi o yağmuru severdi ama üşürdü hep.

Son kez veda ettim ona ve kalktım. Arabama ilerledim ve bara yol aldım.

☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮☮
Bölüm kısa aslında bölüm demeyelim. Tanıtım olduğu için kısa ama yarın da Duru'nun hayatının tanıtım yazacağım eğer bir sorun çıkmaz ise hepinizi çok seviorum. İnşallah beğenmiş sinizdir.

 








Issız Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin