☮DURU'DAN☮
Bağırış sesleri ile gözlerimi zar zor açtım. Başıma aniden giren ağrı ile ufak inleme firar etti dudaklarımdan. Kıvanç'ın yüzü bana döndü. İçtenlikle gülümsedim. Ne olduysa o an oldu.
Kıvanç yüzüne aldığı sert darbe ile yere düştü. Abim üzerine atlayıp yumruklamaya başladı. İçeri diğer erkekler de girdi. Ovv evde meteor yağmuru var kızlar beklerim.
Ya yuh kızım. Kıvanç orda ölücek sen burda ne diyosun ya.
Ay bir kere. Ne olur bir kere atlama be iç ses.
Düşüncelerimden sıyrılmak için kafamı iki yana salladım. Adını bilmediğim meteorlardan gri saçlı olanı abimi çekip aldı Kıvanç'ın üstünden. Abim gri saçlıya yumruk attı. Aslında bakarsanız aralarında fazla bir yaş farkı yok 2-3 yaş vardı. Saygılarından bir şey yapmıyolardı ama belli ki güçlü arkadaşlık bağları vardı.
İşte o an ne olduysa oldu. Siyah saçlı, küpeli çocuk abime yumruk attı. Gözleri dönmüş gibiydi. Baş ağrımı yok sayıp yatakta ayağa kalktım. Zıplayıp havada küpeliye yumruk attım. Oha vallaha güzel hareketti kendimi tebriks ediyor, rezil olmadığıma da seviniyorum.
Yüzüme doğru gelen yumrukla ani refleks ile eğildim. Arkamda yeni kalkan abime isabet etti. Kalktığı gibi tekrardan yer ile buluştu. Çaktırmayın abim galiba ruh eşini buldu. Küpelinin kıymetlisine diz atınca yerde iki büklüm oldu.
Birden 'oov' yakınmaları geldi.
"Gitti çocuklarım. Çocuklarımın olmamasından sen suçlusun. Gitti geleceğim." Yüzüme piç smile yerleştirip üzerimi sirkeledim.
"Ben anlamam. Sen kaşındın. Abime yanlışıkla bile olsa vurmiycaksın." Dişleri ile dudaklarını kemiriyordu. Ay acaba çok mu sert vurdum? Yanına dizlerimin üstüne çöktüm. Sırtına hafifçe dokundum.
"Ay çok acıdı mı?" Kafasını salladı. Ay naapsam ki. Üflenicek yerde değil ki kardeşim üfleyelim. Tövbe tövbe.
"Duru ya o elini çek, yada dokunacak bir elin olmuyacak."
****
Şu an okula gitmek için söylene söylene hazırlanıyorum. Okul formalarını bir çırpıda üzerime geçirdim. Saçlarımı tarayıp, ince rimel çektim. Dudaklarıma lip balm sürüp makyajımızı tamamlıyoruz. Beğendiyseniz beğen butonuna basmayı ve hayla değilseniz kanalıma abone olmayı unutmayınız. dsadasdsad
Tamam tamam, sabah sabah benim dilim açıldı gene. Çantamı omzuma asıp aşşağıa beni bekleyen abişin yanına gittim. Boyum biraz, çok azıcık kısa olduğu için parmak ucunda yükselip yanağından öptüm.
"Oooo sakallarını kesmişsin. Aman böyle daha güzel sana baby face yakışıyor zaten yakışıklım." Evet. İşte o an zaman durdu. Eli havada ağır çekimde saçlarıma yönelince hemen elini tutup ısırıdım.
"Ahh napıyon kızım? Elimi kopardın." Omuzlarımı silktim. "Bana ne bana ne, sende saçlarımı karıştırmak istemeseydin o zaman." Abim uzaylı sümüğü görmüş gibi bakmaya başladı.
"Kızım ne diyon? Saçında bir şey vardı onu alıcaktım." Ay ben gine yanlış anladım. Yok yani Duru iyice boka sardın. Zaten dünkü olay dada yanlış anlamışım. Tamam abim Kıvanç'a yumruk atmış ama ben onu öptüğüm için.
"Ne oldu kızım kızardın durduk yere?" Gözlerim korku ile açıldı. Kafamı hayvan gibi sallamaya başlayınca evden çıkmanın vakti geldiğini anlamıştım. Kapıdan hızlıca çıktım.
"Duru dur!" gözlerimi korku ile kapattım. Şimdi neye kızıcak acaba?
"Duru gözlerini aç ve arkanı dön." dediklerine itaat ettim. Cebinden bir şey çıkarıp elime tutuşturdu. Ohaaaaa olamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issız Kız
Teen FictionKötü bir geçmişi ile kalbini kapatmış bir kız. Kendi dünyasını kuran bir kız. ÖLDÜRMEK isteyen bir kız. Canını yakanların Canını yakmak isteyen bir kız. İNTİKAM almak isteyen bir kız. Tam hayata olan inancını kaybetmişken, hayatın gerçek olduğunu ha...