MULTİ☮ DURU
İYİ OKUMALAR
Benim herkes gibi güzel bir geçmişim olmadı. Herkes gibi mutlu büyüyemedim. Her şey ben 7 yaşındayken başladı. O zamana kadar her şey çok güzeldi. Abim var. Canımdan çok sevdiğim ben düştüğümde beni kaldıran ve yarama bakıp
"bu ufacık şeye mi ağlıyorsun ohoo. Sen abinin kaç kere kavga ettiğini ve tabi dövdüğünü bilsen"
"Ve de dayak yediğini"
Bu dediğime ilk ben kıkırdadım. Abim sinirlenmiş taklidi yaptı ve tek kaşını kaldırdı.
"Öyle mi ufaklık sen büyüdün de abin ile dalga mı geçiyorsun"
"Abiiş bunlar dalga değil anla artık gerçekler ile yüzleşmen gerekiyor"
"Sen görürsün şimdi gel buraya"
Ben kaçtım o kovaladı. Sonunda tabi yakalandım. Yere yatırıp beni gıdıklamaya başladı.
"Ahha ahabi (gülme) ahbi noolur (gülme) bıraak"
Odaya babam girdi.
"Sen benim kızımı yalnız mı sandın eşşek sıpası. Bırak ulen kızımı."
"O kaşındı baba ben bilmem"
"Haa öyle mi o zaman sıra sende şimdi de sen kaşındın"
Bu sefer babam abimi gıdıklamaya başladı. Abim de benim gibi çok gıdıklanır. Oysaki ne annem gıdıklanır ne de babam. Ben de abimi gıdıklamaya çalıştım.
Bu sefer annem girdi içeri.
"Bak bak şunlara bak koca eşşekler sizi. Ay sen de mi hayatım"
"Evet anne evet hadi sen de gel"
"Hımm tamam o zaman hayatım sen oğluşumuzu bende prensesimizi"
Abim hemen araya girdi.
"Bi dakika bir dakika ben neden oğluş da Duru prenses o zaman bende prens"
"Peki tamam o zaman sen prensi al ben de prensesi"
Annem beni babam da abimi gıdıklamaya başladı.
☮☮☮☮☮☮☮☮
Bu gün annem ve babamın ilk tanıştıkları ve evlilik yıl dönümleri. Yani şöyle annem ve babam tanışmışlar tam 1 yıl sonra da evlenmişler. İlk tanıştıkları günde evlenmek güzel bir şey olmalı. Hep annem ve babamı kendime örnek almışımdır.
"Kızım biz çıkıyoruz."
"He yani oğlun yok 'oğlum biz çıkıyoruz'yok. Olmaz olsun böyle hayat ben ilk doğdum ilk ben."
"Tamam tamam kızım ve oğlum biz çıkıyoruz"
Abim ile aynı anda
"Tamam kendinize çok ama çok dikkat edin. Sizi çok ama çok seviyoruzz"
Abim ile annem ve babam ne zaman bir yere gitseler hep bunu söylerdik ama sanki bu bir başkaydı.
Anneme sıkı sıkı sarıldım. Kokusunu içime çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issız Kız
Teen FictionKötü bir geçmişi ile kalbini kapatmış bir kız. Kendi dünyasını kuran bir kız. ÖLDÜRMEK isteyen bir kız. Canını yakanların Canını yakmak isteyen bir kız. İNTİKAM almak isteyen bir kız. Tam hayata olan inancını kaybetmişken, hayatın gerçek olduğunu ha...