Camın köşesindeki yeni resim çalışma alanıma kuruldum. Ne çizdiğimi bilmeden çizdim. Çizdikçe belirginleşen resmime baktığımda ne çizdiğimi anladım. Kendimi çiziyordum. Yüzümdeki ter damlacıkları ile, göğüsümün oralardaki izlerin nasıl oluştuğunu çizmiştim. Sanki unutabiliyor muşum gibi tekrardan çizmiştim, tekrardan hatırlatmıştım kendime.
Çizimimi hiç kimsenin bulamıyacağı bir yere kaldırdığımda tekrardan oturdum. Kaç saat çizim yaptığım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ama göz kapaklarım kapanmaya başlamıştı. Ne çizdiğime bakmak için sadece bir kaç dakikam vardı.
Bu sefer bizi çizmiştim. Ben yerde yağmur damlalarının gözüme girdiği için gözlerimi kırpıştırırken yüzümde suçlu ama bir o kadar şapşal bir ifade. Kıvanç tek gözünü tutmuş acı ile bağırıyor, yağmurdan saçları alnına yapışmış, çok..... şirin ve masum görünüyordu. İşte unutmak istemediğim anlardan biri. Çizimimi incelerken yüzümde aptal bir sırıtış vardı.
Göz kapaklarım yavaş yavaş kapanırken. Ben de kendimi uykunun kollarına bıraktım.
☮☮☮☮
Uyandığımda yatağımdaydım. Büyük olasılık ile abim yatırmıştı yatağıma... ama bir dakika dur. Beni çalışma masamdan kaldırıp yatağıma yatırdıysa çizimimi de görmüştür. Yatağımdan hızla kalkıp çizim masama yöneldim. Ama çizimim yoktu. Masanın üzerinde her yere baktım. Belki yere düşmüştür diye yere eğildim ve tam tahmin ettiğim gibi çizimim yere düşmüştü. Allahım ne olur. Ne olur abim görmeden önce düşmüş olsun.
Çizimi alıp diğer çizimimin yanına koydum. Banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra V yaka bir kazak, dizi yırtık siyah kot geçirdim üzerime. Makyaj masamın önüne oturdum ve sigara izmaritinin bıraktığı izleri kapatıcı ile kapadım. Belli olmaması için çok fazlada doldurmamıştım kapatıcıyı.
Kapım tıklatıldı. "Gir." İçeri giren kişi ile kısa bir şok geçirdim. Hızla ona koştum oda bana koşmaya başladı. Tabi oda çok büyük olmadığı için bir kaç saniye sürmüştü. "Damla abla?" kafama hafiften vurdu." Ben sana ne dedim?" söylediğim cümleyi düzeltip "Abla?"
Sıkıca sarıldı. "Özlettin kendini Issız Kız" Öptüm yumoş saçlarını oda aynı şekilde karşılık verdi. "Bende seni özledim."
"Kızım ben bile bu kadar ekşın yaratmadım be. Harbiden ben sana boşuna ıssız kız demiyorum." cümlesine kahkahalar ile cevap verdim. "Bak sana ne aldım." Bu gün sürprizlere doymuyorsun Duru kızım.
İçeri elinde bir kutu ile geldi. Kutuyu heyecan ile açmaya başladım. Kutunun içindekileri görünce gözlerimden kalpcikler fışkırdığına yemin ediyorum. Donut almıştı. Uzun zaman sonra donut yiyecektim.
Kutuyu dikkatlice köşeye koyup boynuna atladım. Ne? Uzun zamandır yemiyorum. Bir şey olsun istemeyiz dimi? "Çok teşekkür ederim."
"Pijama partisinde yiyebiliriz diye düşündüm." Kafamı heyecan ile salladım. Bedenlerimiz hemen hemen aynıydı aslında. "Dolabımdan istediğin pijamayı seç ama biri hariç." heyecan dolu kelimesi çıktı benim ile aynı anda "donutlu pijamalar." Gözlerim korku ile açıldı.
"Onu hemen bırak." cırlayıp üstüne atlamam ile donutlu pijamalar için savaş başlasın!
☮☮☮☮
Şu an ablamın çağırdığı kızların gelmesini bekliyorduk. Yarım saat sonra kapı çaldı. Damla abla benden önce gidip kapıyı açtı. İçeri taş gibi kızlar girdi. Vallaha Allahları var taş gibi hatunlar hepsi ile tokalaşıp öpüştükten sonra koltuklara oturduk.
Ellerinde poşetler vardı. Poşetleri alıp mutfağa koydum ve konuşmak için bende yanlarına geçtim. İçlerinden maviş gözlü olan kahve tonlarında saç rengi olan kız konuştu. "Merhaba ben Deniz." bende kendimi tanıttım.
Bu sefer daha açık tonda saç rengi olan kız konuştu. " Ben, Doğa" Onun ardından da diğer kız. O herkesten daha soğuk duruyordu. Saçı beyaz ve sarı tonlarının arasındaydı. Onunda gözleri Deniz'in ki gibi masmaviydi sadece daha soğuktu gözleri. Daha ıssız. "Ben de Derin"
Hepsi ile tanıştıktan sonra muhabbet etmeye başladık.
***
"Ay karnım. Ay yeter tamam vallahi çatlıycam birazdan." hepsi ile çok kısa zamanda ısınmıştık. Çok cana yakınlardı. "Ben içkileri getiriyim." Kızlar bira, cips, çikolatalar, sigara vb. şeyler almışlardı. İçerden poşetleri alıp salonda yerde oturan kızların yanına oturdum bende.
"Eee Duru. Azıcık kendinden bahset bize. Neler yaşadın. Duyduğumuz kadarı ile pek ekşınlı hayatın varmış." "Sanki bizimki normalde" Doğa kendi kendine fısıldamıştı ama bizde rahatlıkla duymuştuk.
Herkes eline bir bira almıştı. "Vallahi nerden başlasam bilemedim. En başından başlıyim......."
*******
"işte böyle." Derin atladı hemen. "Vay anasını. Bizde derdik bizden fazla ekşın yaşayan yoktur diye. Sen bizi ezdin."
"Kızlar kusura bakmayın ama beni kesmedi ya. "Herkes onaylayan mırıltılar çıkarınca. Aklıma gelen fikir ile kafamın üstünde ampulün yandığına eminim. "Kızlar abimin tekila shot olması lazım. Shot atarız."
Kalkıp abimin zulasının yanına gittim. Doğa'da mutfaktan shot bardağı getirmeye gitti. Aradığımı bulunca sevinç dansı yaptım. Kızların yanına tekrardan oturdum ve tekilayı ortaya koydum.
Damla abla bardakları doldurdu ve herkesin eline verdi. Herkes elindeki bardkları ortada uluşturdu ve "Yeni üyemize"
1 saat sonra
☮MERİÇ'DEN☮
"Alo. Meriç bizim kızlar biraz abarttıda. İmkanı yok ben toplayamam bunları." Bizim kızlar diye diğer kızları da demişti ama Duru'nun imkanı yoktu o kadar sarhoş olucak kadar içmezdi. Yani bir kaç kere olmuştu tabi ama."Tamam biz geliyoruz"
"Nooldu?" Kıvanç ve diğerleri sorar biçimde bakınca onlara da anlattım. "Ooo kızlar he."
"Kerim. Olum onlar benim kardeşlerim haberin olsun." Kerim başını öne eğdi. Ben ayaklandığımda Kıvanç ayaklandı onun ardından diğerleri de kalktı. Neyse en azından tek ben toparlamıycam.
****
Evin kapısına geldiğimizde içeriden bağırışma sesleri geliyordu. Kapıyı hızlıca açıp içeri bir adım attım. Atmaz olaydım. Gördüklerim ile kısa süreli şok geçirdim.
Duru Derin'in kolunu ısırıyor, Deniz yastık ile Doğayı boğuyor, Damla ise Deniz'i önlemeye çalışıyordu. Olaya hemen el atmassak. Benim kardeşim yamyam olucak, Deniz katil olucaktı ve iki tane cenaze çıkıcaktı.
****
Kaan Deniz'i misafir odalarına götürmek için Deniz'i kucakladı. Deniz kafasını Kaan'ın boynuna gömdü hemen.
Kerim Doğayı, Tunç'da Derin'i kucakladı. Ben Damlayı kucakladım. Duru kalmıştı. Duru'yu Kıvanç kucaklayınca ne kadar sinirlensem de, ki nedeni -Duru elbise giymişti ve bacak şow yapıyordu.
Sesimi çıkartmadım. Duru Kıvanç'ın yakalarından tuttu ve kulağına bir kaç şey fısıldadı. Damla Duru'nun odasında yatıcağı için aynı yere gittiğimize sevinmiştim.
Kıvanç Duruyu yatağına yatırdı. Kıvanç geri çekilirken Duru.... dur! O ne yaptı? Ne yaptı? Duru Kıvanç'ı yanağından öptü.
"ULAAAN!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issız Kız
Teen FictionKötü bir geçmişi ile kalbini kapatmış bir kız. Kendi dünyasını kuran bir kız. ÖLDÜRMEK isteyen bir kız. Canını yakanların Canını yakmak isteyen bir kız. İNTİKAM almak isteyen bir kız. Tam hayata olan inancını kaybetmişken, hayatın gerçek olduğunu ha...