Kihívás és Díj

286 6 2
                                    

Sziasztok!

Bogi1011 megajándékozott engem ezekkel a csodákkal, amiért roppant mód hálás vagyok! Mivel úgymond visszakaptam a dolgokat, így én kihagyom a tényeket, kérdéseket és jelölteket, csak a nekem szánt kérdésekre igyekszem válaszolni. 

KIHÍVÁS

1. Hogyan találod ki a történeteid? Mennyi ideig tökéletesíted őket? - A múltból trilógia ötlete zuhanyzás közben jutott eszembe. Épp előtte láttam az Ilyen a formám című filmet, és tusolás közben One Direction-t dúdolgattam. Aztán jött a szikra, összekapcsoltam a kettőt, és megalkottam a részleteket. A részeket nem olvasom vissza, mielőtt kirakom. Nem állok neki tökéletesítgetni, mert akkor soha nem kerülne ki.

2.Hogy jellemeznéd magadat? - Átlagos külsőm van, ami néha előny, néha hátrány. Makacs vagyok, önfejű, és nehezen adok igazat másoknak. Kitartó vagyok, annak ellenére is, hogy az első akadálynál leginkább otthagynám a dolgokat. Ám erőt veszek magamon, küzdök, harcolok, és mindig sikerül, amit kitűztem célomul.

3. Mit szeretnél az életednél is jobban? - Boldog és komplikációmentes életet. Lehet, hogy ez így snassz, de én erre vágyom. Hogy soha, senki ne pofázzon bele a világomba, ne rontsa el a kedvem, és legfőképpen ne gördítsen  elém felesleges akadályokat.

4.Miért a Wattpad? Miért ezt választottad a publikálásra? - Erre őszintén nem tudok válaszolni. Talán mert ezt a legegyszerűbb kezelni.

5. Ha lehetne, mit tennél: visszamennél a múltba vagy a jövődbe kukkantanál bele? Miért? - A múltba mennék vissza. Újraélném a fontos emlékeket, bizonyos személyek jelenlétét jobban értékelném, mint azt tettem.

6. Mi az, vagy ki az, aki/ami mindig mosolyt csal az arcodra? - Nyálas lesz, elismerem, de Harry Styles hangja. Megnyugtat.

7. Mennyi időbe telik megírni egy-egy részt? A szomorúbb részeket tovább tart megírni, vagy nem? - Változó. Általában egy óra alatt kész egy rész, de van, amikor több. Nem, egyáltalán nem nehezebb megírni a szomorú részeket, sőt, van, amikor épp hogy egyszerűbb!

8. Büszkék vagytok arra, amit eddig elértetek az életetekben? És arra, amit elértetek a történeteitekkel? - Igen, büszke vagyok. Sokat szívtam, de mindig sikerült a maxot kihoznom magamból, és csak ez a fontos. A történeteim... Az első évad 2,6K-nál, a második évad pedig 3K megtekintésnél tart. Bár senki életét nem befolyásoltam, jól esik, hogy ennyien olvassák az agymenésem.

9. Szorongsz-e egy-egy rész kirakása után? - Amikor gonosz módon fejezem be a részeket, legszívesebben befalaznám magam egy évszázadra, hogy senki se bánthasson.

10. Mit gondolsz, létrejöhetne egy olyan kiadó, amely a bloggerek történeteit adná ki könyv formájában? Ha igen, támogatnád? - Nem tudom, ez olyan kétesélyes dolog. De ha létrejönne, támogatnám!

DÍJ

1. Mitől félsz a legjobban az életben? - Hogy életem alkonyán, mikor visszatekintek a fiatalságomra, megbánok dolgokat. Hogy elszalasztom a legnagyobb esélyem a boldogságra.

2. Mi a kedvenc városod? - Itthon Kaposvár, külföldön pedig New York.

3. Mi a kedvenc kiegészítőd? - A gyűrű.

4. Kávé vagy tea? - Hangulatfüggő, de többségében inkább kávé. 

5. Melyik a kedvenc könyved, és miért? - Olvastátok már a Luxen sorozatot? Ha igen, pontosan tudjátok miért. Ha nem, legyen elég annyi, hogy én is szívesen megtalálnám a saját rosszfiúm.

6. Van valami, ami meghatároz téged? - Határait ismerő könyvmoly vagyok.

7. Hogyan választod ki, hogy melyik ötleted dolgozod ki, és melyiket nem? - Végiggondolom, hogy az adott elképzelésből tudnék-e egy olyan történetet létrehozni, amiért én magam is rajonganék, vagy legalább tetszene.

8. Mi az álomfoglalkozásod? - Lehet, hogy egyesek furának néznek majd, de minden álmom, hogy egyszer tanár/tanító lehessek.

9. Hova szeretnél eljutni? Mármint, mi az a hely, ahová mindenképp el szeretnél jutni? - Nem tudom pontosan, de szerepel benne meleg, napsütés, homokos tengerpart és koktélok!

10.  Mi a kedvenc állatod? - Kutya.

11. Selena Gomez vagy Ariana Grande? - Egyértelműen Selena.

12. Mi az, amit a legjobban szeretsz a történeteidben? - Nem tudom, más hogy van ezzel, de egy-egy részbe a saját érzéseimet viszem bele. Hogy én hogy reagálnék akkor, vagy éppen az írás pillanatában milyen a hangulatom. És amikor visszaolvasom, tudom, hogy mi miért úgy történt, ahogy. Nem csak azért, mert jól jött ki a lépés a történethez.


Köszönöm, hogy válaszolhattam ezekre a kérdésekre, hálás vagyok érte! Ígérem, hogy amint lesz időm és energiám, megörvendeztetlek Titeket egy boldogabb résszel!

Puszi: K.

Paradicsom a múltbólWhere stories live. Discover now