Díj

221 4 0
                                    

Sziasztok!

Nemrég kaptam egy díjat @Bogi1011-től, amiért elmondhatatlanul hálás vagyok!!! KÖSZÖNÖM!

Szabályok

1. Olvasd el annak a könyvét, akitől a díjat kaptad!

2. Tedd ki a szabályzatot!

3.Írj tíz tényt magadról!

4.Jelölj meg maximum tíz embert a díjra!

5. Válaszolj tíz kérdésre!

6. Írj tíz kérdést!

1.Jelentem, megtörtént, és minden sorát imádtam!!! Alig várom, hogy az átírt verziót is elolvashassam teljes egészében!

2. Megtettem, olvashattátok! 

3.  Írj tíz tényt magadról!

           - Imádok pakolni, rendezkedni.

           - Nemsokára lesz Kreatív írás órám, és már alig várom azt a félévet az egyetemen!

           - A száraz anyagokat ötmilliószor nehezebben tanulom meg, mint a kicsit színesebbeket, vagy azokat, amik érdekelnek.

           - Könyvek terén mániákus sorozatgyűjtő vagyok.

           - Gonosz dolog, tudom, de imádom kinevetni a csoporttársaim értelmetlen marhaságon való veszekedéseit.

           - Sosem voltam még hatalmas fesztiválon. ( Nem bánom annyira, mert komoly problémáim vannak a tömeggel!)

           - Imádom kicsípni magam, elegánsnak lenni, ugyanakkor szeretem a sportos kinézetet is. A legviccesebb, amikor egyik nap tök elegánsan vagyok, másnap pedig mindenki le van döbbenve, amikor melegítőben megyek órára.

           - Említettem már, mennyire szeretem a vizsgaidőszakokat? Persze csak azokat, amikor alig kell szóbelizni!

           - Az egyik barátnőmnél többször is voltam már a kollégiumban, és egy végeláthatatlan labirintusnak élem meg minden alkalommal. 

           - A díjakban az "Írj magadról tíz tényt!" részt utálom nagyon, mert sosem tudom, mi az, amit már írtam, és mindig tök sületlenségek jutnak először eszembe. De aztán igyekszem megemberelni magam, hogy valamelyest hasznos és lényeges információkat adjak magamról!

4. @Nielmounro - Tanár-diák kapcsolat

     @bszjudit - The Heart Wants What It Wants

     @noravrg - Egy stréber és egy népszerű

     @Bogi1011 - Múlt a jelenben

5.  Válaszaim

    - Angol vagy francia? - Egyértelműen az angol. Szép nyelv a francia is, de nekem az angol volt az első igazi nagy szerelem.

    - Kedvenc színed? - Változó, jelenleg a kék és a lila határa.

    - Milyen fajta zenéket szeretsz? - Sok mindent szeretek, de leginkább azokat, melyek a ma dalai. Amik fiatalosak, energikusak, és persze van mondanivalójuk.

    - Hogyan jellemeznád magad? - Türelmes könyvmoly átlagos külsővel, kicsit piszkos fantáziával.

    - Könnyen ideges leszel? - Nem. Ha egy pillanat alatt eldurran a kis agyacskám, akkor ott valami nagy dolog történt megelőzőleg.

    - Családodban van olyan, akinek a véleményét a legtöbb esetben kikéred? - Anya, de lassan igyekszem önállósodni, és egyre többször egyedül dönteni.

    - Melyik sztárral találkoznál a legszívesebben? - Harry Styles és Chris Hemsworth.

    - Smink vagy inkább ékszerek? - Ékszerek minden mennyiségben!

    -  Olvastál már Jamie McGuire könyvet? Ha igen, melyiket, és hogy tetszett? - Igen, olvastam! A Maddox testvérekről szóló sorozat nagyon nagyon nagyon a kedvenceim közt van!

     - Mi a kedvenc dalod? - Jelenleg Niall új dala.

6. Kérdéseim

      1. Egyszemélyes vagy francia ágy?

      2. Kutya vagy ló? Miért?

      3. Melyik a kedvenc napszakod? Miért?

      4. Milyen sorozatoktól borulsz ki? Jó vagy rossz értelemben?

      5. Tudod már, mi leszel, ha nagy leszel?

      6. James Corden vagy Ellen Degeneres?

      7. Szerinted a One Dierction végleg feloszlott? Mi a véleményed erről?

      8. Születésnap vagy karácsony?

      9. Igaz történetek vagy fanfictionok? Miért?

      10. Mi motivál? Miért írsz?

Gratulálok a díjazottaknak, remélem elfogadják majd a díjam! Még egyszer hálás köszönet @Bogi1011-nek, és remélem, azért tudtatok meg rólam új dolgokat! Nemsokára jön a következő rész, figyeljétek!

Puszi: K.

Paradicsom a múltbólWhere stories live. Discover now