Harmincötödik - Liliann

266 22 0
                                    

Képmutatónak éreztem magam. Egyik nap még arról dumálok Harrynek, hogy meg kell találnia az egyensúlyt a munka és a család között, aztán másnap meg én döföm a tőrt a szívébe, mikor hazudok neki. Nem volt ínyemre, hogy hazudnom kell neki, de megértettem a miérteket és elfogadtam. Mikor Gemma ujjongva felhívott, épp a pincében voltam és a banda ügyeit intéztem.

- Megkérte a kezem! - sipította.

- Először is, szia! Másodszor pedig, mi van? - visítottam vissza.

- Ugye? Tegnap este megkérte a kezem, miután lefektettünk.

- Oké, ez kezd morbiddá válni. Értékelem, hogy rólam neveztétek el a lányotokat, de már tényleg ijesztő, amikor ilyeneket mondasz - kuncogtam neki. - És, mikor lesz a nagy nap?

- Én... Izé, azt szeretnénk, hogy karácsony környékén legyen. 

- Londonban? Holmes Chapelben?

- Kizárt! Igazi esküvőt akarok, nem fagyoskodást. Liam családja amúgy is az Államokban él, egy ottani helyszín lenne jó.

- LA?

- Jól hangzik, de nem ismerek ott senkit - bizonytalanodott el.

- Ne aggódj, én igen - mosolyodtam el. - Deb végül nem bírt magával és kiköltözött Tayhoz. Ők szívesen segítenének.

- Biztos? Nem akarok terhet jelenteni nekik.

- Nem lesz ellenvetésük, ezen ne parázz. De ha már a paránál tartunk... Jól elzártad a pasid?

- Miért? - rémült meg.

- Az öcséd ki fogja dekorálni a képét, azért!

- Nem fogja, mert nem mondom meg neki.

- Oké, kezdek összezavarodni. Mit is szeretnél tőlem pontosan? 

- Segíts nekem megszervezni az esküvőt úgy, hogy az öcsém ne jöjjön rá. Tudom, hogy nem szeretsz előtte titkolózni, de már sikerült párszor olyan ügyesen intézkedned titokban, hogy...

- Önkéntelenül is rám gondoltál. Értem. Ki fog nyírni, de legyen. Viszont ha én elmegyek itthonról karácsonykor, egyedül marad. Tuti mindenkinél próbálkozni fog, hogy velük ünnepelhessen. 

- Ohh, erre nem is gondoltam - felelte halkan, mire nekem megfájdult a fejem. Mibe készülök épp belekeverni magam?

- Oké, van egy ötletem. Te és Liam meglátogatjátok az amerikai rokonokat, amolyan babalátogatás gyanánt. Viszitek magatokkal Annet, hogy ne maradjon egyedül. Niall és a húgom Írországba mennek a Horan famíliával ünnepelni, Lou pedig a családjával lesz, úgyis szülinapja lesz. Így megfelel?

- Mondták már, hogy vág az eszed, mint a penge? Ennyi idő alatt én még azt se tudtam volna megmondani, hogy lila vagy fekete tanga van-e rajtam - kuncogott és egy cuppanást hallottam a háttérből.

- Gemma Styles! Legalább addig bírjatok magatokkal, még beszélünk! - morrantam rá. Komoly akartam lenni, de a vége nevetésbe torkollt. 

- Hé, nem én voltam, hanem Liam! 

- Akkor mondd meg neki, hogy higgadjon le, vagy véletlenül elszólom magam az öcséd előtt!

- Oké - nevetett, majd elemelte a telefont a fülétől, és valamivel halkabban hallottam a folytatást. - Lil üzeni, hogy ha továbbra is malackodni akarsz, míg ő a telefonon van, beköp Harrynek!

- Úgyse meri - nevetett mélyről jövően.

- Biztos vagy ebben, Payne? - kiabáltam a készülékbe, mire a jókedv elillant.

Paradicsom a múltbólDonde viven las historias. Descúbrelo ahora