Nagyon rég volt már, mikor eljöttem Angliából. Sok helyen voltam a kicsikkel, sok érdekes dolgot és újdonságot láttunk. Élvezték az utazásokat, ugyanúgy a kocsikázást, mint a repülést. Pár héttel azután, hogy eljöttünk Taylortól, letelepedtünk. Találtam egy aranyos kis lakást, nem messze az Eiffel-toronytól. Két szobája volt, egy aranyos kis konyhával és egy tűrhető fürdővel. Az elhelyezkedéséhez képest olcsón megkaptam. Először csak ki akartam venni, ám a tulajjal folytatott beszélgetések során felmerült a vásárlás ötlete is. Alaposan végiggondoltam, osztottam és szoroztam, végül beadtam a derekam, és megvettem. Hogy nehezebb legyen megtalálni, nem a saját nevemre állíttattam ki a tulajdonosi lapot. A lakás végül a gyerekeim nevére került. Annyi turpisságot elkövettem, hogy az egyiknek az első, másiknak a második nevét használtam, illetve az én családnevem. Féltem, hogy ebből bajom lesz, ezért kikértem egy tanácsadó véleményét. Elmondtam, mi a helyzet, mit szeretnék és miért, majd vártam a javaslatot. Az idősebb úriember megértő volt, elmondta, hogy az ötletemre van lehetőség, és csináljam meg nyugodtan. Ám ez csak egy ál-tulajdonosi lap lehet, és a valódinak hitelesnek kell lennie, valós adatokkal. Szóval, a lakás nem teljesen hivatalosan a gyerekeim nevén van, hivatalosan pedig az enyémen. Nagyon elégedett voltam, amikor végre beköltöztünk, és biztonságban tudhattam magunk.
Nyolc kemény hónapja született meg Noah. Azóta egyszer találkoztam a családommal és a barátokkal. Azóta egyszer írtam Harrynek, aki nem reagált. Mivel nem reagált, úgy vettem, hogy lemondott rólunk. Nehezen, de elfogadtam a helyzetet. Azóta megszoktuk a francia életmódot, sőt! Szinte csak franciául beszéltem a gyerekekhez, akik egész ügyesen tanulgatták az új szavakat. Mivel azt szerettem volna, hogy kétnyelvűek legyenek,igyekeztem egálban tartani a dolgokat. Noah-nak csak angolul beszéltem, Chrisnek és Adrinak pedig csak franciául. Eleinte baromi nehéz volt, mert már nagyon rég használtam a franciám, és oda kellett figyelni arra, melyik gyereknek hogy szólok. Nem volt egyszerű. De nagyon jól boldogultunk.
Lassan, de biztosan közeledett a karácsony. Egyre hűvösebb lett, egyre több helyen jelentek meg az ünnepi dekorációk, és egyre többször havazott. A kedvenc időtöltésünk ilyenkor az volt, hogy lesétáltunk a torony környéki parkok egyikébe, leültünk egy padra, és élveztük a látványt.
Chris és Ad már nagyon ügyesen mentek, bár a hóban azért még el-elestek. Ilyenkor mindig nevetésben törtek ki, és jobbra-balra gurultak. Noah annyira nem rajongott a hideg téli szórakozásért, így ő csak a babakocsiban ülve nézte, ahogy a testvérei játszadoznak. Néha-néha elnevette magát, de ha kivettem, el se engedett.
Az egyik ilyen séta és játék alkalmával érdekes dolog történt. Körbesétáltunk az Eiffel- torony körül, és valaki a nevemen szólított.
- Lil?
Nem igazán olyan volt, mintha tényleg hozzám akart volna szólni az a valaki, hanem inkább egy kicsit olyan, mintha meglepődött volna. Mivel nem ismertem meg a hangot, és alig hallottam, inkább nem törődtem vele. Kicsit megszaporáztam a lépteim, és a lehető leggyorsabban bementem a legközelebbi üzletbe. Miután megbizonyosodtam róla, hogy nem követett senki, vettem pár dolgot, amire amúgy is szükség volt otthon, majd a lehető legkörültekintőbben mentem haza. A gyerekek élvezték, hogy kerülőúton megyünk haza, mert így több kutyával is találkozhattak. Amint hazaértünk, levetkőztettem őket a vizes ruhákból, majd szárazba öltöztetve őket leültünk a nappali kandallója elé. Nem igazi kandalló volt, elektromos meg minden, de hatásosan ontotta magból a meleget. Mikor már mindegyik kis kezecske és lábacska visszanyerte az eredeti hőmérsékletét, elmentem, hogy én is átöltözzek. Amint végeztem, a vizes cuccokat a mosógépbe tettem, és elindítottam a mosást. A konyhában kipakoltam a vásárolt dolgokat. Nasi időre elkészítettem a kaját mindenkinek, hogy majd csak elő kelljen kapni. Visszamentem a gyerekekhez, akik épp egymás mellett feküdtek a szőnyegre terített pléden. Noah elaludt, Chrisnek sem sok kellett a bekómáláshoz. Ad éber volt, és ahogy meghallotta a lépteim rögtön felült. A kicsi ujjacskáját a szája elé emelte, így figyelmeztetett, hogy maradjak csendben. Odaosontam hozzájuk, a fiúkra takarót terítettem, majd felkaptam a lányom, és arrébb mentem vele.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paradicsom a múltból
Hayran KurguMiután végre minden rendeződött, és az esküvőt is nyélbe ütötték, minden a feje tetejére állt. A kórházba menet valami olyan történt, amire senki sem számított. Az idill pokollá változott egy szempillantás alatt. Harry és Liliann számára az egyetlen...