Harry karjaiban feküdtem, és bámultam kifelé az ablakon. Az éjjeli szekrényen volt Harry mobilja, amit felkaptam.
- Hé, mit csinálsz? - suttogott bele a nyakamba.
- Vagy engeded, hogy üzenjek Clémentnek, vagy le kell mennem. Te döntesz - néztem a smaragdként csillogó szemeibe.
- Üzenj! Még dolgom van veled - mosolygott bele a nyakamnál lévő gödröcskébe.
- Adj egy percet, oké? Megírom, és a tiéd vagyok - kacsintottam rá.
- Számolom - dobott egy puszit.
Clément, légyszi vigyázz a gyerekekre, nemsokára megyek. Lil
- A tiéd vagyok - dobtam le a telefonját oda, ahol volt.
- Ezt eddig is tudtuk - mászott vissza hozzám.
- De magabiztos itt valaki! Csak a ház szét ne szakadjon ettől a nagy egótól - forgattam meg a szemeim.
- Egó? Ugyan már! Én csak az igazat mondtam - szívta ki az egyik mellem.
- Ennek nyoma lesz, ugye tudod - néztem rá felháborodva.
- Ez volt a cél - csókolt meg. A kínzásom óta kétszer szeretkeztünk, de még mindig nem volt elég a közelségéből.
- Tudod, hogy minden percét élveztem, de ha még egy körbe belekezdünk, nem fogok tudni lábra állni - váltam el a szájától kínkeservesen.
- Most hagylak, ha megengeded, hogy itt aludjak este.
- Ha itt maradnak a srácok és anyud is jön, nem tudlak hova rakni, Harry - húztam az agyát.
- Tényleg? Mégis kivel fogsz itt aludni? - mutatott a hatalmas ágyra, amin épp voltunk.
- Még nem döntöttem el, melyik pasimat is hívjam meg - feleltem nemes egyszerűséggel.
- Ohh, tényleg? Mi lenne, ha azt marasztalnád, amelyik itt van?
- Jó, de melyiket? - húztam tovább az agyát. - Nem tudok dönteni, mindketten olyan jóképűek és vadítóak az ágyban.
- Csak egy maradhat - simogatta az oldalam.
- Oké, akkor megyek és megkérem Travist, hogy maradjon - pattantam fel, és a köntösöm felé indultam. Két lépés után elkapta a derekam, majd úgy dobott vissza az ágyra, mintha semmi súlyom nem lenne. Alig értem le, máris rajtam volt.
- Kicsim... - morogta, és a tekintete arra késztetett, gondoljam át a válaszom.
- Oké, igazad van - feleltem, mire pillanatnyit megkönnyebbült. - Clément jobb választás - nyúltam a telefonért. Elkapta a kezem, és a másikkal együtt a fejem fölé feszítette.
- Ne szívass! - sziszegte.
- Mit tegyek, ha egyszer olyan szexi vagy, amikor kiborulsz - haraptam bele az alsó ajkába játékosan.
- Ne feszegesd a határaimat, kérlek! Az előbb nagylelkűen lemondtam a harmadik menetről, ha maradhatok estére. De ha tovább húzod az agyam, megkapod most a harmadik felvonást, este meg a többit - morogta, és a testem bizseregni kezdett az ígérettől.
- Ne ígérj olyat, amit nem tudsz betartani - cukkoltam.
- Várjunk csak! - ült föl hirtelen. - Te most megkérdőjelezted a teljesítőképességem? - hitetlenkedett.
- Úgy tűnik - könyököltem fel. - Kísértem a Sorsom? - vontam fel a szemöldököm.
- Oké, akkor most zuhanyzunk egyet, és utána beszélgetünk - kapott fel, és a fürdő felé cipelt.
YOU ARE READING
Paradicsom a múltból
FanfictionMiután végre minden rendeződött, és az esküvőt is nyélbe ütötték, minden a feje tetejére állt. A kórházba menet valami olyan történt, amire senki sem számított. Az idill pokollá változott egy szempillantás alatt. Harry és Liliann számára az egyetlen...