11.

2.8K 209 20
                                    

Selin'den;
"Selin? "
"Ne var Almila?!"
"Opsene beni? Dudaktan?"
"Almila salak misin sen? Içme dedik sana o kadar! Çınar gülme sende. Hayır yani anlamıyorum. Bu niye bana sardı? Baska insan mi yok?"
"Yok aşkım. Sadece sen, ve ben. Bir de çocuklarımız."
Ya bu kız niye içti ki? Madem bunyen 12 kadeh i kaldırmıyor? Neden iciyorsun salak!
"Hadi, hadi canım. Eve git sen."
"Geç kalma hayatım. Çocuklar seni soruyo."
Çınar bir kahkaha daha patlattı.
Bende onun kafasına patlattim.
"Ah! Ne vuruyosun kızım ya!"
Derken Almila Çınar in kafasına bir tane daha vurdu. Acımış olmalı sanırım.
"Sus bakıyım! Kocama bagiramazsin sen! Korkma hayatım ben varken kimse sana bagiramaz."
"Ya Almila. Canım. Ben kızım. Erkek değilim. Biz evlenmedik. Çocuğumuz yok."
"Shhh bebeğim adrew, maria, steve, stark, tony, kaptan amerika, wanda, ironman, kara dul ve clint duymasın. Çok üzülürler."
"Hadi diğerlerini anladım da kaptan amerika ile ironman nedir ya?"
Diye bağırdım. Çınar ise;
"Ne yani kızın in isminin kara dul olmasına birşey demiyorsun? "
Dedi. Ya bunlar cidden salak. Kafayı yemişler kafayı!!
Derin bir of dedim ve onları orada bırakıp yürümeye başladım.
"Hey!! Yakışıklı? Nereye böyle? Yanında karın yok mu? "
"Bagirmasana Almila. Rezil ettin beni herkese!"
Doruk nerdesin sen ya? Kardesin burada kendisini evli saniyo ayrıca bana koca cim diyo. Sen hala evde fosur fosur uyu!!!!
Şimdi bende kafayı yiyeceğim. O sırada Zac, Diana, ve Gül bize doğru gelmeye başladı. Gül ağlıyordu. Tam gidecektim ki Karicim (!) Benden önce davrandı.
"Ayyy!! Bakın kim gelmiş? Kara dulll! Kızım gel anneye! Noldu kızım kim üzdü seni? Bruce mu yoksa? Ben beklerim o Hulk tan seni uzmesini. Yeşil dev yaratık ne olacak!! Üzülme kızım. Sen gel koynuma. Biz babanla yeteriz sana yavrum gel. Gelsene lan!!!"
Gül, güldü yemin ederim. Hemde kahkaha atti.
"Hiç gulecegim yoktu Almila. Saol. Ilk başlarda sana gicik oldum ama şimdi seninle anlaşılacağını anladım."
"Ne Almila si kiz! Anne dicen bana namıssız!! Besle kargayi ovsun gözünü!!"
"Ovsun değil de oysun değil miydi o?"
"Değil Çınar. Değil. Sen ne anlarsın ki annelikten!!"
Diana ile Zac saskinca bakıyordu.
Ve gül.
Hemen açıklama getirdim.
"12 kadeh kırmızı şarap içti. Beni kocası saniyo. Toplam 10 çocuğumuz var saniyo. Biri de sensin Gül. Ismin de Kara dul."
"Sanmıyorum ayol öyle!!"
Zac, Diana ve Gül, gülme krizine girdi. Gül ile gülmek aynı cümlede olunca değişik oluyor yaw.
"Yeter Çınar al şunu kucağına da bindir su arabaya gidelim."
"Bu elbiseyle kucağıma mi alayım?"
"Zeyt almis-"
"Zeyt mi?!"
"Zeyt mi?!"
Gül ile Çınar aynı anda konuştu.
" Ne oldu size ya?"
"O elbiseyi Zeyt almadi. Çınar aldı."
"Nasıl?"
"Hatta benden de yardım istedi. Zeyt diyince şaşırdık. "
"Üzerinde isim yokmuş. Çınar ile Almila kavgalı olduğu için de sanırım Zeyt yolladı sanmış."
"Bunu ona ayık iken söylersiniz."
"Bat beybi deryu geygin der yu geygin mekin mi lav yu!!"
"What the fuck?"
Zac in dediği şeye hepimiz güldük. Almila tekrar şarkı söylemeye başladı.
"May neym is no! May sand is no! May nambır is no! Inuci letitgo inuci letitgo antona antona no no no!!!"
"Yemin ederim megan dan soğudum Almila!"
"Kafam kadar biyutuful musun yawrum?"
"Değiliz Almila. Kafan bizden güzel."
"Kafam senden bile guzellll!!"
"Sus lütfen."
"Please shad up!"
"Aha! Diana yi da çileden çıkardın sonunda Almila. Aferim sana. Çınar lütfen götür şunu surdan. Arabaya at sonra vites i 5 e tak. Gaz pedalına taş koy. Ve kapıyı kapat."
"Arabaya yazık değil mi?"
"Haklısın.."
"Yeter uleyn!! Sen, Kaptan amerika, ya benim olacaksın! Yada..... BENIM!!!"
"IYICE KAFAYI YEDI BU! ÇINAR ÇABUK ARABAYA BINDIRIP GÖTÜR ŞUNU BURADAN!!!"
Ay içimi döktüm yaw. Çınar en sonunda Almila yi arabaya koydu ve gaza basıp gittiler. Gül e döndüm ve sordum;
"Anlat bakalım kelebek, Derdin ne?"
》》》
Çınar dan;
"Aşk laftan anlar mi? Tesadüflere inanmaaaa. Benim bi bildiğim yok. Çok bilenler bok yemişşş!! Sağım solum Çınar.  beni atin su arabadan! Yalancının mumu erir hikaye başa döner aha şimdi sictik. Aşk laftan anlamazzzz!!!"
Bu kız sarhoş olduğunda çok tatlı ya.
"Çınar. "
"He. "
"Ben çok ağladım biliyon mu?"
Kim ağlattı seni?
"Neden?"
"Sen bana kötü davrandin diye."
Arabayı ani bir fren yaptım.
"Bak Almila, amacım o değildi. Ben sadece korktum."
"Neyden korktun Çınar?"
"Sana.. Sana kapılmaktan."
"Kapılsaydın keşke. Ben kapıldım da noldu? Güzel oldu güzel. Çok tatlisin."
Kahkaha attım.
"Saol."
"Çınar?"
"Efendim?"
"Ben sanırım bir hortuma kapıldım gidiyorum."
"Durdururum o hortumu ben."
"O zaman şimdi su anda durdur kendini."
Bir kız hem bu kadar mantıksız, aynı zamanda da bu kadar mantıklı konuşabilir mi?
"Şimdi mi?"
"Şimdi. Yoruldum çünkü."
"Durdum."
"Durma. Yaklas bana. Uzak olma."
"Yaklaşayım. "
"Yaklaş."
Fısıltı şeklinde söylemişti son kelimesini. Yaklaştım. Yaklaştı.
Fısıldadı m.
"Şimdi ne olacak?"
"Bilmem. Doğaçlama yap."
"Model olan sensin."
"Model olmak, oyunculukta iyi olduğum anlamına gelmiyor."
Dedi ve hiç beklemediğim bir anda dudaklarima yapıştı. Demicem. Çünkü yapışma dı. Hatta bu romantik anın içine etti ve dediki;
"Çınar, bimdeki içi ayıklanmış çekirdek leri ağızlarıyla mı ayıklıyorlar??"
》》》

Biri Sakar Mı Dedi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin