10.

3.3K 203 15
                                    

Sabah uyandığımda evdeydim. Önce kestiremedim neler olduğunu. Ama sonra dün olanlar akın akın gelince, gözlerimin dolmasını engelleyemedim. Bu normal miydi? Bir kalas yüzünden kendimi bu kadar hirpalamam. Bir yalancı yüzünden bu kadar aglamam. Bir oyuncu için bu kadar çaresiz olmam. Bir salak yüzünden bu kadar ... bulamadım. Neyse. Telefonuma baktığımda -dün abim getirmiş sanırım çantamı.- 16 cevapsız arama 9 tane de mesaj gördüm 5 i whatsapp di. Diğerleri sms. Önce mesajlardan başladım. Bilinmeyen bir numara.
Kimden; 05*********
Acsana şu telefonu salak!
Kimden; 05*********
Almila. Neredesin?
Kimden; Kafagirl
Almila herkes seni arıyor. Neredesin? Herkes çok meraklı. Çınar polise gitmemiz gerektiğini söylüyor.
Çınar mi? Umrunda miymiş?
Kimden; Bok kafalı salak
Almila güzelim neredesin bitanem lütfen cevap ver. Ölüyorum meraktan.
Kimden; Turkcell
Kampanyamız devam ediyor. Sizde kampanyamızdan yararlanmak için 'Kampanya Fırsatı' yazıp 67** gönderiniz.
Turkcell mi? Hadi ama!
Kimden; Bok kafalı salak
Yeter artık. Aç şu telefonları!
Kimden; Anoş?
Kızım biz babanla tatili uzatmaya karar verdik. Yani siz orada 1 ay değil 2 ay kalmak zorundasınız.
Ne güzel. Çınar i görmek zorunda olacağım 1 ay daha!
Kimden; Baba cim
Kızım biz annenle tatili uzatmayı düşündük. Yani siz orda 2 ay değil 3 ay kalmak zorundasınız. Kendinize iyi bakın. Abin e abi de.
Oh daha güzel! 3 ay. Ne güzel. Güzel ne. Daha oh güzel. Güzel oh daha. Güzel daha oh. Oh güzel daha.
Kimden; 05*********
Lütfen aç şu telefonu.
Son mesaj ve ilk iki mesaj i kimin gönderdiğini bilmiyorum. Cevapsız aramalara geldim.
Bok kafalı salak (7 cevapsız arama)
05*********(4 cevapsız arama)
Kafagirl (3 cevapsız arama)
Anoş? (1 cevapsız arama)
Baba cim (1 cevapsız arama)
Merak edenlerim var en azından. Yataktan kalktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yikadim. Odama gelip valizimi açtım ve kıyafet seçmeye başladım. Çınar a güçsüz oldugumu gostermeyecektim. Ona o zevki vermicem. Adidas beyaz gobegimi gösteren bir tişört giydim. Altına da Çınar in inadına 'denize giderken bikini nin altına giyip öyle girerim denize' dediğim götümde biten kot sortumu giydim. (Multi) Sacimi açtım. Gözlerime yoğun bir makyaj yaptım. Dudagima kırmızı bir ruj sürdüm ve parfümün kalanını sıktım. Beyaz adidas sapkami taktim. Paramı ve telefonumu sortun arka cebine sıkıştırıp beyaz adidas ayakkabilarimi elime aldım ve sessizce kapıdan çıktım. Apartman da ayakkabilarimi giyip Doruğa mesaj yolladim.
Kime; Canim😍
Abi ben kafa dağıtmak için dışarıya çıkıyorum. Akşam görüşürüz 😙
Hemen merdivenlerden inip dışarıya çıktım. Kont geldi. Tabiki sarildim. Dün kimse yokken önce o vardı. Ona sarilirken bir ses duydum.
"O şortun daha kısası yok muydu?"
Hayır lütfen o olmasın.
"Vardı da almadım."
"Keşke alsaydin."
"Keşke."
Kont u sevmeyi bırakıp telefonumdan Zeyd e mesaj attim.
Kime; sarışın
Zeyt beni bizim evden alır misin?
Hiç abartmıyorum anında mesaj geldi.
Kimden; sarışın
Tabi güzelim. 5 dk ya ordayim.
Beklemeye başladım.
"Ne o? Dilini mi tuttun?"
Ilk gün geldi aklıma. Ilk günkü diyaloğumuz.
"Konuşmayacak misin?"
Ses çıkarmadım.
"Almila-"
"Sus! "
Zaten Zeyt gelmişti. Camdan kafasını uzattı.
"Almila? Ben geldim."
Görebiliyorum geldiğini salak. Kör değilim.
Çınar Zeyt e yaklaştı.
"Ne işin var lan burda?!"
"Almila çağırdı."
Çınar anında kafasını bana çevirdi. Kesin boynu kırılmıştır. Kırılsın. Kopsun inşallah. Cevap vermek yerine ön koltuğa oturdum ve;
"Gidelim"
Dedim. Dikiz aynasından baktigimda gördüğüm tek sey; Çınar in hayal kırıklığı ile bakan ela gözleri, oldu.
Kafamı cama yasladim ve gozlerimi kapattım. Çünkü gözümden bir damla yaş akmıştı. Göz makyajımı n bozulmasını istemem tabii. O yüzden kapattım gozlerimi. Ben zaten Kont a yeterince sarilamadigim için gözümden damla düşmesine izin verdim. Yoksa niye gözümden yaş damlasin ki? Cok saçma şeyler ayol! Sanırım ağlamak bana kafa yaptı. Ay biliyormusunuz yeni bir dizi çıkmış aşk laftan anlamaz diye. Hande erçel oynuyo. Bide bodrum masalı. Ay o alperen ne öyle kız? Onu gördükten sonra bizim erkeklere e kız demeye, kızlara da kız demeye başladım. Ne dicektim kızlara erkek felan mi? Ah tabi arkadaşlar iyidir de var. Eren? Gözleri derim susarim yani.. Ne sacmaliyorum ben? Iyice kafam gitti. Dur seline mesaj atayım.
Kime; Kafagirl
Knk ben sizin kafeye geliyorum Zeyt le beraber.
Telefonu tekrar cebime koyacaktim ki mesaj geldi. Bu kız telefonuyla yapışık mi?
Kimden; Kafagirl
Gel knk seni bekliyos...
Salak.
"Zeyt Manyak Kafe ye gidelim."
Yavsakca sırıttı ve,
"Sen nasıl istersen güzelim."
Dedi.
"Bana güzelim deme. Kötü bir anim var."
"Sen nasıl istersen bebeğim. "
Bana iltifat etmeden duramiyo mu bu?
》》》
"Parti var kızagggm akşam!"
"Ne partisi?"
"Diana nin partisi."
"Ha."
"You are coming my party? "
"Yes Diana!"
"Perfect!"
Yorgunlukla taksiye bindim. Ve. Eve. Geldim. Abim görmesin diye hemen üstümü değiştirdim ve yatağa attım kendimi. 1 dk sonra parti için hazirlanmam lazım olduğu geldi aklıma. Nasıl bir cümle kurdum?
Kimden; 05*********
Kapıya bak😏😏
Niye ki? Mal mi bu? Salak mi bu? Kim bu?
Gittim ve baktım. Kapıda büyük bir kuru duruyordu. Üzerinde bir not.
'Bunlar senin için güzelim. Normalde bu kadar kisa bir seyi sana giymen icin vermezdim. Degerimi bil. Parti de de bunları giy.'
Tamaaaam biraz tuhaf. Ama kutuyu odama aldım ve yirtarcasina açtım. O-ha tam anlamıyla o-ha! Elbise süper. (Multi.) Iki parçadan oluşan bir elbise. Altina giymek için siyah bir topuklu ayakkabı da var. Hemen giydim ve odadaki boy aynasına baktım. Çok güzel oldum valla. Erkek olsam yavsardim. Saçımı duzlestirdim ve salık bıraktım. Elbisenin yanında çıkan takıları da taktım. Elbiseye uygun küçük bir çanta aldım ve içine para ile telefonumu koydum. Doruk akşam geleceğimi bildiği için sorun etmedim. Dışarı çıktım ve Selin e mesaj attım.
Kime; Kafagirl
Knk zeyt bana elbise göndermiş. Sanirim o göndermiş. Emin degilim bilmiyorum kimin gonderdiini. Onları giydim. Hazırım aşağıda seni bekliyorum.
Kimden; Kafagirl
Geeliyoorummm😀😀
Bu kiz cidden telefonuyla yasiyo. Sırtımdan durtuklendim. Arkami döndüm. Ve güzel bir kiz ile karşılaştım. Selin tabiki. Cidden afet olmuş. Üstü beyaz altı kırmızı dantelli mini bir elbise giymişti. Altına da kahverengi bir topuklu ayakkabı giymişti. Saçını dağınık topuz yapmıştı. Selin in büyüsüne kapılmış ken arkamdan bir ses duydum.
"Ağzını kapat güzelim."
Ya bu ne hak ile bana hala güzelim diyebiliyo?
"Sen hangi hakla bana hala güzelim diyebiliyorsun? Kendine gel! Yaptığın serefsizligi bir günde unutacak kadar gurursuz musun sen?"
"Kelimelerine dikkat et!"
"Etmezsem nolur? Daha ne kadar kirabilirsin ki beni? Veya hala kırıp uzebilecegini mi düşünüyorsun?"
Selin konuştu.
"Ne oldu size ya? Daha 2 gün önce sevgiliydiniz."
"Sevgili değildik!"
Diye bağırdım.
"Bagirma!"
"Kapat çeneni Çınar! "
"Benimle düzgün konuş Almila!"
Aranıyor
Sarışın...
Telefon konusmasi;
"Alo? Zeyt? Almila ben."
"Almila? Selam. Ne oldu? Birşey mi oldu?"
"Yok. Olmadi da. Beni alirmisin? Parti için."
"Tabiki alırım. Suan uzak bir yerdeyim. Ama senin için 15 dk ya ordayim."
"Saol görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefon konuşmasından sonra;
"Hayır Almila onunla gitmiyosun!!"
"Üzgünüm gidiyorum."
Kolumdan tuttu ve arabaya bindirdi. Kabadayı mi saniyo be bu kendini?
"Lan Çınar seni doverim çocuk kendine gel!"
Kahkaha attı. Ne güzel guluyomus lan  bu. Daha önce söylemiş miydim? Neyse. Konumuz bu değil.
Bana baktı. Çok yakındı.
"Almila ben... özür dilerim. Çok pişmanım. Cidden. Beni affet."
Dedi ve dudaklarima yapıştı. Ne? Ne yapiyo lan bu? Önce anın tadını çıkardım. Yaklaşık 4 saniye. Sonra ittirdim.
"Ne yapiyosun sen ya? Oyuncağın miyim ben senin? Bi kendine aşık ediyosun sonra kötü davraniyosun. Dengesiz misin olum sen?"
"Aşık mi oldun?"
O kadar lafta buna mi takıldı?
"Hayır canım. Lafın gelişi."
"Öyledir tabi."
Güldü. Güldüm. Güldük.

Biri Sakar Mı Dedi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin