Phen geldimmmmm!!! Nasılsınız? Bu bölüm Çağların ağzından olacak. İyi, keyifli okumalarrrr!!
***
Çağlar'dan;
"Hayır oraya gitmeyeceksin Çağlar!"
"Onu görmek istiyorum baba!"
"Gir internet hesabına gör o zaman! Ne gerek var Türkiye'ye gitmeye?"
"Onu tanımak istiyorum baba. O benim ikizim! Bizi en başından ayırmaya hakkın yoktu!"
Babam alnındaki kabaran damar ve seyiren gözlerle bana bakıyordu. Aslında 5 saniye sonra neler olacağını tahmin edebiliyorum. 5, 4,
"Benimle düzgün konuş Çağlar."
3,2
"Konuşmuyorum."
1,0
Pat! Yüzüme yediğim okkalı tokat yüzünden başım sağa dönmüştü. Ağzıma gelen demirimsi tat dan anladığım kadarıyla dudağım patlamıştı ve kanıyordu. Alışmıştım artık. Her tokat attığında öyle sert vurur ki, dudağım patlar. Elimin tersi ile dudağımdaki kanı sildim ve başımı babama çevirdim. Bir kaç saniye birbirimize kötü bakışlarımızı yolladık ve ben son sözü söyledim.
"Lanet olsun dostum fak yu."
Ardından babam cevap veremeden odama ışınlandım ve kapıyı kilitledim. Salondan gelen sesler gülmeme sebep oluyordu.
"Seni gebertirim ! Bugün sana yemek yok!"
Halbuki bilmiyordu ki kıyafet dolabımın içinde sakladığım cevherleri... Dolaptan bir paket cips çıkardım ve yatağıma yayılıp yemeye başladım. Bir yandan da telefonumdan yurt dışı gidiş biletlerine bakıyordum. Bakın altını çiziyorum; gidiş. Yani bu işin dönüşü yok. Eheueheyeh nasıl da felsefi yaptım ama? Neyse. Uygun fiyatta olan (Ne uygunu lan öğrenciyiz biz! 259 ne? Bir de indirime girmiş! Allah razı olsun...) bileti internetten aldım ve valizimi hazırlamaya başladım. Bileti yarına almıştım. Aramızda kalsın, bileti babamın kart numarasını vererek aldım eheueheueh. Yarın saat 08:00 a. Valizimi hazırlayınca dolaptan bir paket çikolatalı gofret çıkardım ve yemeye başladım. Artık kuşun kafesten uçma vakti babacık...
***
'Baba ben bizimkilerle sabah sporunu yapmak için Türkiye'ye gidiyorum, Kendine iyi bakmazsan da olur sorun değil. Hadi Allaha emanet! Dur bunu yazmazsam olmaz... Çüsssss ehehehehe .
Senden nefret eden bir dost ;
Çağlar Dalgakıran
Dalga sen oluyorsun bende kırıyorum hahaheheheh neyse hadi bayss
Çağlar Edepsiz
Ehrueheueh
Çağlar Tokatinist
Vur bana! Tokat at bana!
Şaka Lan şaka Hadi bay bay.
Bu arada sakın peşimden gelme. Hıh. Ayrıca beni polis gelse oraya döndürtemez. Çünkü bil bakalım ben kaç yaşındayım? Doğru cevap! Reşitim lan ben!
Hadi bay
Çağlar Reşit'
Babama yazdığım not karnıma ağrılar sokarken kahkahalarımı yutarak odamdan çıktım ve sessizce babamın çalışma odasına girdim. Yazdığım notu masasının üzerine koydum ve yine aynı şekilde sessizce odadan çıkıp kapıyı kapattım. Odama girdim ve valizimi sırtlanıp- lan siz de hiç uyarmıyorsunuz! Valiz sırtlanır mı? Valizimi elime aldım ve dış kapıdan çıktım. Önüme gelen taksiye binip- Ne önüme gelmesi ya? İki saat yürüdüm ben be taksi bulabilmek için!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biri Sakar Mı Dedi?
Humor"Çınar, bimdeki içi ayıklanmış çekirdekleri ağızlarıyla mı ayıklıyorlar??" *** "Almila, bimdeki içi ayıklanmış çekirdekleri ağızlarıyla mı ayıklıyorlar??"