5

562 38 0
                                    

Mai aveam 3 ore pana cand trebuia sa ma gandesc ce sa ii zic. Nu m-ar fi crezut daca i-as zice ca am dormit tot timpul asta.. Ma implimb prin camera gamdindu-ma ce sa ii zic... ma implimb.. si ma gandesc... dar nimic.. ma uit la ceas si arata deja ora 3. Cand am vazut cat e ceasul am fugit la sifonier sa ma schimb in cevea mai lejer, nu ca bijamalele nu ar fi comode dar nu pot sa merg asa. Dupa ce ma schimb in niste blugi mulati negrii si un hanorac larg alb, mi-am luat telefonul si am alergat jos pentru a ma incalta. Am ales niste tenesi inalti negrii. Am iesit pe usa zicandu-le ca o sa ies putin. Am mers in pas grabit spre statie. Am ajuns cu 5 minute intarzire... dar nu era nimeni. M-am asezat pe un scaun si am asteptat sperand ca o sa vina. Ma uit la mesajul pe care i l-am dat... inca nu il citise.. O fi bine? Trecuse jumat de ora si inca nu venise. Oamenii din jurul meu plecau unu cate unu si raman singura.. Trecuse o ora si inca nu venise... trecuse inca o ora iar eu incepusem sa-mi fac griji, stateam cu telefonul in mana in cazul in care primeam un mesaj. Deodata telefonul suna, primisem mesaj. Am deblocat repede telefonul si m-am uitat sa vad cine mi-a trimis. Cand am vazut fata mea a devenit trista.

*

Wookie: Vezi ca ti-ai lasat parul la mine in camera, vin-o si ia-l!!!

*

Am decis sa nu ii raspund, nu de alta dar avea sa fie injurat la ce nervoasa sunt ca el mi-a dat mesaj. Timpul trece... ma uit la ceas care arata ora 7:44 pm... Afara deja incepuse sa se insereze... am oftat apoi m-am ridicat de pe scaun.. eram asa trista... asa de trista incat simteam ca or sa-mi dea lacrimile... Mergeam usor uitandu-ma in paman nu cumva sa ma vada cineva cu fata asta... Deodata intru in cineva.

- Scuze, ii zic eu sec tot uitandu-ma in pamant.

*Perspectiva Taehyung*

"Ah... de ce nu o raspunde la mesaje? S-o fi intamplat ceva? Am facut eu ceva? Incep eu sa imi pun intrebari care se pare ca nu aveau nici un raspuns... Am decis sa astept sa raspunda asa ca m-am dus sa o caut pe mama sa vad ce face. Cand am ajuns in sufragerie am observat ca cineva era in vizita. Pana sa ma uit sa vad cine era am avut "norocul" ca un caine sa sara pe mine trantindu-ma.

- Ah!!! Tuu!!! Jos, jos! repet eu facandu-l sa se dea jos de pe mine apoi am inceput sa il mangai si alintandu-l. 

Umm.... telefonul meu! tresar eu dintr-o data vazand ca nu mai am telefonul in buzunar. Am inceput sa il caut.. insa nu era nicaieri. Am inceput sa ma uit pe sub masa, scaune si sub canapea... eh... se pare ca era sub canapea. M-am intins sa il scot... si ce sa vezi... era spart. Am dat sa il descis... insa nimic! Am zis sa il las putin.. Era ora 2pm si inca nu mergea asa ca am decis sa il duc la reparat. Un angajat de acolo mi-a spus sa revin dupa 3-4 ore... ce aveam de facut... decat sa astept. M-am dus acasa si m-am tolanit in pat.. trebuia sa o intreb pe Soo Jin unde sta, puteam merge la ea... vroiam sa ii dau rucsacul azi... vroiam sa o vad... Pana la urma trec cele 4 ore, cam greu, dar trec. M-am dus sa imi iau telefonul, i-am platit si ma indreptam spre casa. In drum am decis sa imi deschid telefonul care acum arata ca nou. Cand s-a deschis observ ca aveam un mesaj.

*

Soo Jin: ne vedem la staia de autobuz la 16:00 (13:56)

*

Dupa ce am citit mesajul m-am uitat imediat la ceas care arata 7:40pm. Nu are cum sa fie tot acolo, nu? Deja se intuneca... dar....

Nu am mai stat mult pe ganduri ca am si luat-o la fuga spre statie. Cand mai aveam putin si ajungeam ma opresc sa-mi trag rasuflarea. Ma uit spre statie si vad pe cineva... era Soo Jin, care inca ma astepta... pe mine... Vazand ca Soo Jin se ridica sa plece m-am indreptat spre ea. Mergea asa incet si nu isi ridica privirea... Ma pun in fata ei iar ea nu ma observa astfelt ciocnindu-se de mine.

Amintiri in ramaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum