Era deja dimineata iar mama ma trage la cumparaturi. Nici nu mi-a zis unde asa ca nu am avut de ales decat sa o urmez... Am ajuns la un magazin de haine. Am intrat. Mama a inceput sa se uite la fiecare haina in parte si sa vada cu ce imi sta bine
- Mamaaa... Nu am nevoie de haine. Am destule, ii zic eu dar inzadar.
- Acum ca ai un iubit trebuie sa fi mereu frumoasa, imi zice ea privind prin haine.
- Off... oftez eu apoi ii fac pe plac.
Ajung sa probez o gramada de haine. Dupa ce am ales cateva si m-am imbracat in hainele mele o pierdusem pe mama din vizor. Iau sacosele in mana si incep sa ma uit dupa ea. O zaresc la un magazin de lenjerie intima.
- Maamaa! Ce cauti aici?!
- Cum adica ce caut aici? Iti trebuie si niste lenjerie, nu crezi? Ce sutien vrei? Dar chiloti? Hm... Iti iau rosii, iti sta bine in rosu!
- Yaa!! Maama! Ma faci de ras! ii zic eu in soapta
- Dar... Scumpo... Tu chiar nu vrei lenjerie? imi zice ea batand la alt subiect
- Mama.. ii zic eu privindu-o cat de serioasa pot.
- Dar...
- Lasa alea jos!
- Okay... apoi lasa lenjeria jos
Din fericire am ajuns repede acasa asa ca m-am dus in camera mea ca sa imi aranjez noile haine. Despachetand observ ceva bizar.
- MAMAAAA!!! strig eu in toata casa
Printre noile mele haine se gasea si o lenjerie intima rosie cu dantela, foarte provocatoare. Le iau in mana si cobor la mama.
- Cand ai luat astea? i le arat eu apoi dau cu ele in ea dar se fereste si il nimeresc pe Wookie
- AAAAAA!!! De ce dai cu asa ceva in mine! Inocenta mea a fost distrusa!!! incepe el sa se vaite iar eu cu mama incepep sa radem
- Pai scumpo, le-am luat inainte sa vi tu.
- Ti-am zis ca nu am nevoie!!
- Ba o sa ai, o sa vezi ca o sa-mi multumesti! O sa te adore cand o sa te vada purtandu-l! imi zice ea ridicand din spranceana
- Yaa!!! De cand mama mea a devenit o perversa!
- Eu doar iti spun ce trebuie sa sti, scumpo.
- Urechile mele, incepe Wookie sa se planga.
- Scumpule, tu ai 28 de ani, cred ca ai vazut multe in asa ceva.
- Sigur asta e mama noastra? imi zice el apropianduse de mine.
- Eu nu o cunosc, ii raspund eu apoi amandoi plecam in camerele nostre.
- Sa arunci aia!! Sau pastreaza-l tu! zbier eu din camera mea.
Aish... ce o fi apucat-o?
Restul zilei l-am petrecut arajand hainele in sifonier... devenisera chiar insuportabile ochiului asa ca a trebuit sa aranjez tot. Cand m-am uitat la ceas observ ca deja trecuse ziua. Ma mir cum de Taehyung nu a dat nici un mesaj. O fi pentru ca i-am zis ca merg cu mama la cumparaturi?
Restul saptamanii l-am petrecut cu Taehyung prin oras. Ne-am plimbat si am facut alte poze cu noi. Ne-am distrat pe cinste. Nu cred ca e zi in care sa nu ma distrez cu el. Era asa un copil mic incat ma facea mereu sa rad.
Era ziua in care trebuia sa vina Bo Ra si Ma Ri, dabi asteptam. Cum ramasese, trebuia sa le fac cinte azi. Zis si facut. Ne-am intalnit la o cofetarie. Ne-am asezat la o masa, ele stand pe o parte a mesei iar eu, singura, pe cealalta parte.
CITEȘTI
Amintiri in rama
FanfictionCand intalnesti pe cineva si incepi sa tii la el... ii vei putea da drumul?