11

364 22 0
                                    

S-a indepartat de mine iar eu mi-am deschis ochii. M-am uitat putin la el apoi m-am apropiat si i-am dat un pumn usor in umar.

- Yaa! E ciudat, se uita lumea, ii zic eu soptind.

- Dar nu e primadata. Bine, primadata pentru tine.

- Huh?

- Ti-am zis, in seara cand ai dormit pe umarul meu eu am inceput sa simt ceva ciudat. Inima imi batea asa de tare.. Apoi mi-am adus aminte ce imi zicea mama mereu "Ascultati inima" asa ca am facut-o. Si te-am pupat pe frunte, ca acum, doar ca dormeai, termina el cu un zambet copilaros

Eu imi pun mana la frunte si ma gandesc la seara aia.

- Deci... A fost adevarat... imi zic eu dar se pare ca am zis-o tare

- Huh? Stiai? intreaba el deodata

- Um... Nu chiar, am crezut ca am visat asa ca nu am dat mare importanta, ii zic eu uitandu-ma pe geam fiinca simteam cum rosesc.

Pana la urma autobuzul se opreste in fata unui parc de distracti.

- Um.. Aici vroiai sa mergem? intreb eu privind in sus parcul

- Dap, nu-ti place? intreaba el privindu-ma

- Ba da! Cum sa nu-mi placa un parc, ii zic eu zambind apoi o iau inainte

- Asteapta-ma!! striga Taehyung spre mine apoi ma ajunge din urma.

Am inceput sa mergem la fiecare joc din jurul nostru. Taehyung s-a dus la un joc in care trebuia sa arunce cu sageti si sa nimereasca tinta. Insa nu a reusit nici una din cele 5 sageti. Era asa de dezamagit incat am incercat si eu. Ce pot sa zic, am avut noroc sa nimeresc fiecare tinta din prima asa ca am castigat cadoul cel mare care consta intr-un leu de plus maricel. L-am luat si i l-am daruit lui, vazandu-l imediat s-a inveselit. Am luat fiecare joc la rand si asa ne-am ales cu diverse jucarii, atat de multe incat nu mai aveam unde sa le punem. Spre norocul nostru exista un loc special unde puteai lasa bagajul pana pleci. Asa am si facut. Dupa ce am lasa tot acolo Taehyung vroia sa ne dam in ceva. Vazand caruselul arata nerebdator spre el repetand ca vrea sa se dea.

-Nuuu! Eu nu ma dau in asa ceva Taehyung, hai in altceva, incep eu sa ii explic cat de frica imi era, mai ales auzind urletele celor care se dadeau.

- Te rooooog, Soo Jin, incepe el sa se uite la mine ca un catelus plouat.

- Aaaaaish.. Chiar asa de mult vrei sa te dai cu mine acolo? apoi el da afirmativ din cap. Of, fie, doar o data, da?

Asa am ajuns sa ma urc in carusel. In timp ce imi puneam centura tremuram asa de rau incat simteau si aia din celalalt capat al vagonului in care stateam. Vazand asta Taehyung ma ia de mana si imi zambeste trasmitandu-mi ca nimic nu are ce sa se intample daca el e cu mine. L-am strans de mana si mi-am facut curj. Vagonul in care ne aflam a inceput sa se miste iar eu mi-am inchis ochi. Mergea asa de repede incat credeam ca o sa-mi zboare capul. Il auzeam pe Taehyung cum tipa de fericire. Mi-am deschis ochii si ma uitam la el. Era asa fericit incat am inceput sa rad vazand ca parul ii zbura pe spate lasandu-ma sa ii vad fruntea. Tot parcursul turei am tipat, mai mult de frica, dar a fost distractiv. Cand ne-am dat jos nu-mi pai simteam picioarele asa ca i-am cerut lui Taehyung sa ne asezam pe o banca. Dupa ce am gasit una m-am asezat pe ea si am oftat de fericire.

- Nu ma mai dau in asa ceva nici daca ma platesti! zic eu atat de serioasa incat Taehung incepe sa rada.

- Nu ne mai dam in asa ceva, zise el apoi se aseaza langa mine. Am fost foarte speriat!

- Minti! Ai zambit tot parcursul turei si ai tipat de fericire!

- Asta pentru ca eram cu tine. Daca ma dadeam singur as fi murit de frica, continua el iar eu raman fara cuvinte. Unde vrei sa mergem acum? ma intreaba el privindu-ma in ochi.

- Hmm... Nu stiu, mergem la tiribombe?? Mereu ma dau in ele, ma dau de cand sunt mica.

Zis si facut. Eram in fata tiribombelor si asteptam sa se opreasca.

Cand s-a oprind am mers repede sa prindem loc. Incercam sa ma urc pe scaun dar era prea sus. Taehyung ma apuca de mijloc si ma ridica punandu-ma pe scaun apoi el langa mine. Lasam bara in jos si asteptam sa porneasca.

- Trebuie sa mai cresc, zic eu incet

- Esti perfecta asa cum esti, imi raspunde el dand din picioare.

Tiribomba incepe sa se invarte iar eu deveneam nerabdatoare. Eram deja sus, din cauza melodiilor ce se auzeau peste tot dabi auzeai ce spun ceilalti.

- Taehung?

- Da?

- Te iubesc! ii zic eu privind in jos

- Cee? Nu te aud din cauza galagiei

- Te iubesc, repet eu

- Ceee?

- TE IUBEESC, tip eu cat ma tin plamanii

- Am auzit din prima, rade el, dar am vrut sa mai aud.

- Nu e corect! zic eu pentru mine.

Tura se terminase. Taehung se da jos iar eu la fel, dar mica fiind cand m-am dat jos am impins putin scaunul in spate iar apoi a venit impingandu-ma in Taehyung.

- Ai grija, te vei lovi, imi zice el luandu-ma de mana apoi ne plimbam putin prin parc.

Ne tineam de pana pentru primadata, avea mana mult mai mare pe langa a mea. Mana lui era asa de calda incat mi-o incalzea pe a mea.

Taenhyung se intoarce la mine avand pe fata vata de zahar

- Uite, am mustata!

- Aishh.. Copil mic, ii zic eu luandu-i vata de zahar de pe fata apoi mancandu-o.

- Nuuu! Mustata mea, incepe el sa se vaite apoi musca din fata de zahar pe care o mai aveam in mana.

- Yaa! Era a mea, ii zic eu bosunflata.

Plibandu-ne ajungem in fata unui tunel. Nu scria ce e insa vedem baieti si fete cum intrau innauntru. Era pentru prima daca cand eu si Taehyung vedeam acel tunel. Era intunecat si nu puteam vedea ce e innauntru. Am decis sa intram si noi sa vedem ce e. Cand am intrat lumina s-a aprins si o barca era langa noi. Tunelul era plin cu apa pe care erau multe barcute. Ne-am asezat in barca si a inceput sa pluteasca pe apa. Luminite rosii si roz au inceput sa apara iar o muzica lenta se auzea in surzina. Luminile au inceput sa se aprinda iar in stanga si dreapt erau numai inimioare si papitoaie care se tineau de mana sau erau la picnic sau.. se sarutau.. ma simteam inconfortabil si aiurea. Am intrat intr-un tunel al indragostitilor!!!

Pe langa noi trece un cuplu care se sarutau si pareau sa fie doar ei. Am inceput sa ma simt si mai ciudat. Asa de ciudat. De ce am intrat aici?

*Perspectiva Taehyung*

"Eram intr-un tunel al indragostitilor! Cum de am ajuns aici? Vedeam cum Soo Jin se simtea inconfortabil iar eu eram la fel. Vedeam papusi care se sarutau si melodiile care sunau in surzina erau si mai si, iar cuplurile ce treceau pe langa noi... La un momengt dat ni se opreste barca, amanoi ne uitam confuzi. Luminile se sting. Deodata se aprinde o lumina rosie pe noi apoi incepe sa se auda de peste tot "Sarut-o, sarut-o". Ma simteam presat si nu stiam ce sa fac. Ma uit la Soo Jin care se uita la mine confuza. Nu stiam ce sa fac asa ca m-am apropiat de ea si am .....



~Heei!!! Scuze daca mai sunt greseli >< Astept pareri :* ~

Amintiri in ramaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum