20 + Anunt

295 23 7
                                    

- Taehyung.... ma auzi? Taehyung? ii repet eu numel apoi il apuc de mana.

Mana aia asa de ranita si de fragila incat imi era asa frica sa o ating. Mi-am lasat capul pe patul lui si am inceput sa plang. Ma mir cum de mai aveam lacrimi pana cum..

Deodata o voce de barbat ma face sa ma ridic instantaneu, ma uit la Taehyung insa nu era el. Ma uit in cealalta parte. Un doctor statea langa mine.

- Il cunoasteti pe pacientul Kim? ma intreaba el

- Da, de ce? ii zic eu stergandu-mi lacrimile

- Mi s-a dat de catre cei de la politie ce au putut salba din lucrurile lu,  imi zice acesta intinzand o mica cutie

- Oh.. Multumesc, ii zic eu apoi iau cutia si-l privesc cum pleaca.

Decid sa ies din salon si sa ma duc undeva unde sa fiu singura. Dupa ce am gasit un culoar nepopulat am decis sa ma asez rasmata de perete. Mi-am pus cutia pe picioare si am deschis-o incet. In ea era un carnetel si inca cateva. Am luat acel ceva din lemn si l-am intors. Era o placuta de lemn pe care era sculptat ceva "Taehyung love Soo Jin". Vazand imediat mi-a dat lacrimile. Am pus bucata de lemn la inima si am strans-o tare. Dupa ce m-am calmat am decis sa deschid carnetelul. Incep sa citesc fiecare pagina in parte. Fiecare incepea cu "Draga jurnalule". In fiecare pagina scrisa erau amintiri cu noi. Cand ne-am intalnit prima data, seara cand l-am asteptat pana tarziu, cand m-a pupat prima data pe frunte, ziua cand m-a fazut cu Wookie, ziua cand ne-am certat, prima intalnire, primul sarut.... citind toate astea simteam ca inima imi e sfasiata si nu mai puteam rezista. Plangeam atat de rau incat se auzea in tot culoarul. Simteam ca viata imi e luata usor usor. Am inceput sa imi dau pumni in inima de furie. Ma durea asa rau. De ce noi?

Dupa ce m-am calmat am bagat in buzunar bucata de lemn si tinand in mana jurnalul m-am ridicat de jos si am pornit spre salonul in care se afla. Intru innauntru si o vad pe mama stand langa patul lui.

- Mama? o stri eu iar ea se intoarce imediat la mine si ma ia in brate.

- Ce ma bucur ca esti teafara. Am crezut ca ai de gand sa faci ceva necurat, imi zice ea incepand sa ma stranga si mai tare in brate.

- Cum sa fac asta cand Taehyung trebuie sa se trezeasca? ii zic eu incercand sa zambesc

- Ce e aia? arata ea spre jurnal

- Jurnalul lui.... ii zic eu privindu-l trista

- Ah... ai fost sa-l citesti? Sa te las singura cu el? ma intreaba ea si dau afirmativ din cap apoi o privesc cum pleaca

Ma asez din nou pe acel scaun si il apuc usor de mana. Am inceput sa il privesc printre lacrimile care ieseau iar.

- Mi-ai promis ca te intorci teafar! Ce e asta! Ai zis ca merit un pumn, asa ca, trezeste-te si loveste-ma! Mi-ai promis.... ai promis.... ai.. incep eu sa nu-mi mai controlez lacrimile si incep sa plang tare. Ai promis ca vei ajunge teafar! CE E ASTA TAEHYUNG! Tip eu in tot salonul iar mama auzindu-ma a venit sa ma linisteasca

- Gata scumpo... gata.. V-a fi bine, imi repeta ea mangaindu-ma pe cap

Am ramas singura in spital. Era seara. Mama si tata s-au dus acasa sa ia cateva schimburi pentru mine fiinca nu vroiam sa plec nici o clipa de langa el. Bo Ra s-a dus su Ma Ri acasa fiinca mai aveau putin si adormeau aici iar Wookie probabil s-a dus cu ale mama. Stateam cu capul pe marginea patului lui si il tineam de mana. Simt cum o patura imi este pusa pe spate. Ma ridic si observ ca Wookie nu placase.

- Nu ai plecat? intreb eu

- Cum as putea sa plec si sa te las aici? imi raspunde el luand un scaun si asezandu-se langa mine

- Probabil esti obosit... De ce nu te culci, ii spun eu uitandu-ma la el fara expresie

- Daca eu sunt obosit... Tu cum mai esti? Nu iti este foame? Nu ai mancat nimci toata ziua.

- Nu... Nu-mi e, ii raspund eu intreptandu-mi privirea spre Taehyung. Crezi ca se va trezii?

- Cu siguranta, doar esti langa el, nu? imi raspunde el facandu-ma sa zambesc

- Sper sa ai dreptate, ii spun eu privindul pe Taehyung adanc






~ Stiu, stiu, e cam scurt... dar nu stiu de ce l-am sctris asa mic... sorry ><.  Sper sa va placa si va multumesc enorm pentru toate vizualizarile si voturile <3!~

ANUNT!!!!:

Am inceput sa scriu o noua poveste. Deja am scris vreo 10 capitole, ma rog, nu asta e problema. Problema consta in faptul ca nu stiu ce idol masculin sa pun la rolul principal. Help me!~ Ce idol masculin ati vrea sa fie in urmatoarea mea poveste? Astept comentariile voastre. Chiar as vrea sa ma ajutati. :) Ah, da! Cartea o voi posta dupa ce o voi termina pe asta. 

P.S. Mai am 5 capitole din "Amintiri in rama" :<   ~

Amintiri in ramaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum