Inca un vis. Insa parea asa real...
M-am uitat la ceas care indica 1 am. Am incercat sa adorm innapoi, insa nu puteam. Gandu-mi era numai la acel vis ciudat. Cum Taehyung se indeparta stergandu-si lacrimile.
M-am dus la birou si m-am asezat pe scaun apoi mi-am asezat capul pe birou. Ma uitam la fotografia cu noi 2 ce o aveam in rama pusa. Ma uitam la ea fara expresie. Eram total fara chef de viata. Imi doream sa fiu cu el..
De ce asa devreme? De ce el? De ce noi? De ce nu l-am oprit sa mearga in acea excursie? De ce i-am zis sa se duca? Era mai bine daca mergeam si eu? Cel putin asa eram mereu unul langa altul, nu? Nu as fi fost singura, nu? Totusi, ma privesti de acolo? Esti bine acolo? Am inceput eu sa pun mi de intrebari care nu aveau raspuns.
Ma duc la geam si privesc stelele. Erau asa multe si sclipitoare. Zambesc trist spre cer. Ma vezi, nu? Sunt asa trista, Taehyung... Spune-mi ca este un vis!
Era 4 am iar eu coboram jos sa imi iau ceva de mancare. Deschid frigiderul si imediat picioarele mi se fac inexistente. Cad vazand tortul cu capsuni facut pentru Taehyung incep instantaneu sa plang. Il scot si il pun jos langa mine. Privesc printre lacrimi mesajul de pe el. "Bine ai venit acasa, Taehyung!". Cu o mana ma sprijin de podeaua rece iar cu cealalta imi acopar gura. Nu vroiam sa ii ingrijorez pe ceilalti.
Dupa ce mi-am revenit am pus tortul inapoi iar eu m-am asezat pe canapea. Ma uitam in gol spre Tv. Odata stateam in bratele lui unde era sa cald ca nu imi venea sa ma trezesc. Imi simteam ochii atat de umezi si imi ardeau de la atata plans, insa nu ma puteam orpii, curgeau fara voia mea. Mi-am ochis ochii si incercam sa imi revin.
Desi mi-am revenit nu am putut sa dorm. Aud pasii cuiva coborand scarile. Sigur era Wookie, nu de alta dar decat noi avem camerele sus.
- Cand s-a culcat asta aia? zise el somnoros
- Cine a zis ca dorm? ii zic eu ragusita
- Hua! Ai degand sa ma ai pe costiinta?
- ... Scuze, nu am vrut... ii zic eu intristandu-ma
- S-a intamplat- Ce sunt cearcanele alea la tine? zise el deodata vazandu-mi fata.
- Nimica toata...
- Nu ai dormit deloc? ma intreaba el asezandu-se langa mine.
- Am visat ceva si m-am trezit la 1 am... am incercat sa mai dorm, insa degeaba, ii raspund eu privind din nou in gol
- Cat ai dormit? se ingrijoreaza el.
- Nu stiu... o ora? ii raspund eu indiferent
- DU-TE SI CULCATE!! zise el serios
- Crezi ca nu am incercat? Degeaba... mai bine ai face liniste, ma doare capul, ii zic eu si ma intorc pe cealalta parte
- Ti-e foame? ma intreaba el
CITEȘTI
Amintiri in rama
FanfictionCand intalnesti pe cineva si incepi sa tii la el... ii vei putea da drumul?