Dimineata ma trezesc fiinca simteam ca cineva ma priveste. Ma trezesc si cand vad ca eram in bratele lui Taehung, adormisem in aceeasi pozitie in care ne uitam la film. Imi mut privirea spre TV insa altceva ma sperie.
- Aish... Mamaa!!!! M-ai speriat, zic asa de tare incat il trezesc pe Taehyung
- A? Ce? Nu vreau la scoala.... Ah! Soo Jin, oh, buna dimineata! o saluta Taehyung pe mama
- Buna dimineata copii. Ce faceti? ne intreaba ea
- Intrebarea e ce faci tu! De ce te holbai la noi cand dormeam? o intreb eu ridicandu-ma si asezandu-ma langa Taehyung.
- Pai, erati asa draguti cand dormeati... Asa ca... M-am uitat putin..
- Mdea... mama-
- Ai folosit ce ti-am luat atunci? ma intrerupe ea deodata
- MAMA!!! PA! tip eu la ea rosind iar mama pleaca cu un zambet malefic
- La ce se refera? intreaba Taehyung
- A, nimic important. Glumele ei tampite, atata tot, ii raspund eu dandu-mi ochii peste cap.
Taehyung se pune in spatele meu iar cu o patura ce o avea pe spate se inveleste pe el si ma cuprinde si pe mine.
- Ieri a fost cea mai frumoasa zi de nastere pe care am avut-o, imi zice el punandu-si capul pe umarul meu
- Ma bucur ca ti-a placut surpriza mea, ii zic eu pupandu-l pe obraz.
- Insa!
- Da??
- Nu ma mai speria in halul ala! Chiar am crezut ca esti grav bolnava si ca zaci pe undeva pe jos, zice el cu o voce trista si totusi cu un ton care ma certa.
- Okay, am intels! Niciodata! ii promit eu
Aveam 20 de ani iar el 21, o diferenta de un an intre noi, doi ani de cand suntem impreuna si nici o secunda nu ne desparte. Eram atrasi unu de altul mai ceva ca fierul de magnet.
Era deja iar primavara iar eu cu fetele eram afara si cumparam ciocolata pentru copii din parc.
- Noona, esti asa frumoasa, vrei sa fi iubita mea? ma intreaba un baietel mic
- Prea tarziu pustiule, e luata, ii zice Bo Ra dandu-i o ciocolata
- Atunci baiaul e foarte norocos, noona, continua el luand ciocolata de la Bo Ra apoi eu ma cobor la nivelul lui.
- Noona e fericita auzind ceea ce zici. Si tu vei avea o persoana speciala langa tine cand vei creste, ii zic eu ciufulindu-i parul.
- Cand cresc vreau sa am o iubita ca tine, noona, zice razand apoi fuge sa se joace cu ceilalti.
- Esti populara si printre pici, ma tachineaza Bo Ra
- Inceteaza, sunt doar niste copii mici.
- Venind vorba de copii mici, uite ce se joaca Ma Ri cu ei.
Eu si Bo Ra incepem sa radem vazandu-o pe Ma Ri jucanduse cu cei mici. Ea e cea mai mica dintre noi 3, avand acum 19 ani insa se comporta ca un copil de 10. Dupa ce am mai privit-o putin am mers si noi sa ne jucam cu copii.
Ciresii deja inflorisera. M-am dus sa ii vad, eram singura. Ma Ri si Bo Ra trebuiau sa se duca sa faca cumparaturi pentru ca ramasesera fara mancare iar Taehyung a zis ca e deja afara dar intarzie.
Am ajuns si m-am asezat pe o banca libera. Mi-am inchis ochii si m-am lasat purtat de vantul ce batea din cand in cand. Din nou ma simteam in alta lume. O lume in care nu are ce sa se intample, unde totul e cum vrei tu. Unde totul e fericit si plin de voiosie. Mi-am deschis ochii si observ ca langa mine se asezase cineva.
CITEȘTI
Amintiri in rama
FanfictionCand intalnesti pe cineva si incepi sa tii la el... ii vei putea da drumul?