6

485 31 2
                                    

Dimineata urmatoare m-am trezit singura. Mama cand a intrat in camera a ramas blocata in pragul usii vazandu-ma ca eram gata de plecare. Cobor in bucatarie ca sa iau o mica gustare ca mai apoi sa plec.

- Unde iti este rucsacu? ma intreaba mama

- Ah... L-am uitat la un coleg, ii zic eu indiferenta

- A, inteleg, ar trebuii sa pleci, vei pierde autobuzul daca mai mananci mult, imi zice mama razand de mine

- Ok. Am plecat. Ne vedem mai tarziu, imi iau eu la revedere si ies pe usa.

Ajungand la statie m-am asezat pe un scaun si am asteptat autobuzul.

*Perspectiva Taehyung*

" Mergeam spre statie cand am vazut ca Soo Jin deja ajunsese. M-am apropiat incet si cand am ajuns langa ea am decis sa urlu tare incat sa o sperii.

- Baaaaau!! strig eu cu toata forta iar Soo Jin tresare deodata uitandu-se la mine

- Yaa! M-ai speriat, imi zice ea intorcandu-si privirea

- Asta era si ideea, ii zic eu razand apoi asezandu-ma langa ea."

*Perspectiva Soo Jin*

Dupa ce mi-am luat o sperietura zdravana din partea lui Taehyung a venit si autobuzul. Taehyung imi da rucsacul cand ajungem in fata scolii. Ajunsi in clasa incepem sa ne luam rutina si ne punem fiecare in bancile lor. Diriginta dupa ce a venit a inceput sa ne spuna ca in functie de genul de muzica ales de noi pe fisele ce le-am predat von fi departajati in clase speciale unde vom invata genul de muzica ales. Eu am ales genul clasic/udor. Bo Ra a zis ca vrea sa incerce ceva nou si s-a dus la rock, Ma Ri la traditionala iar... de Taehyung... nu stiu nimic, nu am apucat sa il intreb. Dupa aceea fiecare am plecat in clasele speciale. Eu ajunsesem prima in clasa in care urma sa studiez. Asteptam... si iar asteptam dar nu mai venea nimeni. La un moment dat intra in clasa un grup de 4 baieti. Erau Jimin, Jungkook, Jin si... Taehyung! Cand l-am vazut am fost usurata. Dupa au mai intrat 3 fete pe care nu reusisem sa le retin... si nu ma oboseam deoarece eu m-am inscris doar un an la facultate. Puteai sa te inscrii de la 1 an pana la 3. Lasand astea, Cum erau 5 banci pe rand, Taehyung s-a asezat in spatele meu, urmat de Jin, Jungkook si Jimin.

Ora a trecut asa de greu incat am crezut ca au trecut ani intregi. La pauza am mers fiecare unde am vrut. Dupa ce am vorbit putin cu prietenele mele vroiam sa ii zic ceva lui Taehyung, insa, nu il gaseam... Dupa ce l-am cautat in scoala am decis sa il caut in curte. Am vazut la un moment dat niste scari care duceau intr-un loc mai retras. Ma uitam in josul scarilor dar nu-l vedeam, am decis sa cobor. Coboram cate o treapta cand l-am vazut pe Taehyng stand jos rasmat de perete. M-am sprijinit de balustrada scarii si i-am pronuntat numele apoi i-am zambit.

 M-am sprijinit de balustrada scarii si i-am pronuntat numele apoi i-am zambit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Taehung si-a intors privirea spre mine si mi-a zambit innapoi.

- Ce faci aici? il intreb eu coborand scarile ce au mai ramas

Amintiri in ramaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum