-Grace?- powiedział.
-Ash- szepnęłam przez łzy szczęścia.
Szybko podbiegłam i mocno przytuliłam mojego brata.
-Moja mała siostrzyczka- objął mnie- nie widziałem cię 3 lata.
-Tęskniłam
-Ja też
-Słyszałam waszą audycję w radiu
-Aaa.. słyszałaś
-Wszystko słyszałam
Chłopak się uśmiechnął. Usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości, ale to nie był mój telefon. Odwróciłam się i zobaczyłam Luke'a, trzymał telefon w ręce z niemałym uśmiechem.
-Ash! Grace do mnie napis...- teraz mnie zauważył- Grace- chłopak zaczął szybkim krokiem iść w moim kierunku,zamknął mnie w szczelnym uścisku.
-Nie mogę uwierzyć, że widzę was po trzech latach- popłakałam się.
-Ej, mała nie płacz- powiedział blondyn ocierając łzy z moich policzków. i znowu mocno mnie przytulił. Widziałam jak Ashton na ten widok się uśmiecha.
Odkleiłam się od Luke'a.
-Jesteście tu wszyscy?
-Calum i Michael zostali w hotelu
-Którym?
-Palzz (wymyślone)- powiedział Ash.
-Wpadniemy do was z dziewczynami, ale nie wiem czy recepcja nas wpuści.
-To my wpadniemy do was, podaj adres- zaproponował Luke.
Podałam adres i jeszcze raz ich wyściskałam. Zapłaciłam za swoje zakupy, włożyłam je do samochodu i pojechałam w kierunku mieszkania.
***
Weszłam do mieszkania, szybko rozpakowałam zakupy.
-Dziewczyny!- krzyknęłam i już usłyszałam kroki na schodach.
-No i co tam kupiłaś?
-Nie ważne, sprzątać szybko w domu!
-Po co?
-Bo będziemy miały gości
-Kogo?- zapytała Jula.
-Zobaczycie jak przyjdą
Obie tylko wzruszyły ramionami i zaczęły sprzątać.
***
Uwinęłyśmy się dość szybko.
Potem wszystkie poszłyśmy się wykąpać, bo trochę tego kurzu w domu było i jakoś się ubrać.
Szybko wbiegłam pod prysznic, umyłam się żelem o zapachu fiołkowym i tego samego zapachu szamponem. Wysuszyłam włosy i w wcześniej przyszykowanej bieliźnie podeszłam do szafy. Nie będę się wysilać, bo pomyśli, że mi zależy.
Ale ci zależy.
Ale On nie musi o tym wiedzieć. Wybrałam kombinezon z logiem Batman'a:
Włosy zawiązałam w wysoką kitkę i zrobiłam lekki makijaż.
Wyszłam na korytarz i zobaczyłam dziewczyny w tych samych ciuchach co były przedtem.
-Ymm... czemu się nie przebrałyście, ani nic.
-Bo wiemy, że nas wkręcasz, nikt nas nie odwiedzał od 3 lat- ktoś zadzwonił do drzwi- Pewnie listonosz- powiedziała Julia i poszła otworzyć drzwi. Po chwili dało się słyszeć otwieranie drzwi i szybkie ich zatrzaśnięcie. Dziewczyna biegła po schodach do góry.
-A tej co?- zdziwiła się Wika i teraz Ona poszła otworzyć drzwi, a ja za nią. Otworzyła, pisnęła i również zatrzasnęła drzwi i pobiegła do góry.
Zaśmiałam się i otworzyłam drzwi.
-A tym co?- zapytałam patrząc na Calum'a i Mike'a, których szczęki opadły i wyszczerzyli oczy.
-Nie wiedzieli gdzie jedziemy- zaśmiał się Ash- I o ile mogę sądzić po zachowaniu dziewczyn, to też nie wiedziały o tym, że przyjedziemy.
Wpuściłam ich do środka i od razu zostałam przytulona przez pozostałych dwóch chłopaków.
Po chwili usłyszałam jak ktoś zbiega po schodach, szybko odsunęłam się od dwójki chłopaków.
-Czemu się odsu...- zaczął Cal, ale został zamknięty przez Julię, która na niego wskoczyła i zaczęła całować.
Michael, gdy zobaczył Wikę na schodach, przez chwilę w nią wpatrywał, potem spojrzał na Cal'a i Julię.
-Ty mi tak nie zrobisz- powiedział.
-A chcesz się przekonać?- zapytała dziewczyna i zaczęła biec w jego stronę, a chłopak zaczął uciekać cały czas się śmiejąc, ale dziewczyna Go dogoniła i wskoczyła mu na plecy.
***
Gdy już znaleźliśmy się wszyscy w salonie zaczęliśmy opowiadać co się działo przez te 3 lata.
Chłopaki podróżowali po całym świecie i spotykali fanki i cieszą się z tego powodu, mówili jak bardzo je kochają.
A my opowiadałyśmy o życiu na studiach, to jak mnóstwo chłopaków się do nas przystawiali, przez co chłopaki się spięli, a my się z nich śmiałyśmy.
Zamówiliśmy pizzę i całą spałaszowaliśmy.
Potem poszliśmy spać. Na szczęście mamy jeden wolny pokój i Ash maił gdzie spać, bo Luke cały czas mi jęczał nad uchem, że będzie spał ze mną.
Szkoda mi Ashton'a, muszę znaleźć mu dziewczynę, albo namówić Go na szukanie.
***
Zmęczona upadłam na łóżko.
-Nie wiem jak ty ale ja idę spać- przytuliłam się do poduszki i zamknęłam oczy, jeszcze poczułam jak chłopak mnie obejmuje.
-Wciąż cię kocham i nigdy już nie wypuszczę cie z rąk- szepnął.
Potem usnęłam.
CZYTASZ
Wherever you are || L.H (✔)
FanfictionDruga część książki "Amnesia" _______ Jestem Grace, około 3 lat temu miałam amnezje, obecnie mam 21 lat. Studiuję medycynę, mam dwie przyjaciółki, Wiktorię i Julię. Moje życie nie jest już takie wesołe. Dlaczego? Bo nie ma przy mnie osób któ...