-LUKE!- krzyknęłam
-Tak, kochanie?
-Zrobiłeś mi kolejne dziecko- powiedziałam, a chłopak chwilę analizował moje słowa i szybko do mnie podbiegł.
-Naprawdę?
-A wyglądam jakbym, żartowała?
-O co chodzi mamo?- zapytał trzy letni Oliver
-Będziesz miał siostrzyczkę lub braciszka- powiedziałam.
-Siostrzyczkę- powiedział pewny siebie.
-A czemu akurat siostrzyczkę?
-Będę o nią dbał i żaden cienias nie może jej dotknąć- powiedział, po czym z powrotem pobiegł do swoich wujków.
-Calum! Bez takich słów przy moim dziecku!- krzyknęłam
-To kieruj do swojego męża!- odkrzyknął.
Spojrzałam na Luka unosząc brwi do góry.
Chłopak patrzył na czubki swoich czarnych trampków.
-Chcesz mi coś powiedzieć?
-Nieee..- szeroko się uśmiechnął- To będzie Emma- powiedział dotykając mojego brzucha.
-Przydała by się kolejna kobieta w tym gronie
-To będzie moja mała księżniczka
-Albo książę
-Zobaczy się
Poszliśmy razem do salonu, gdzie już wszyscy wiedzieli, że spodziewamy się drugiego dziecka.
Wszystko ułożyło się wspaniale. Skończyłam medycynę i jestem medykiem u zespole 5SOS, jeśli coś się stanie mają mnie na miejscu. Dziewczyny również spełniły swoje marzenia.
Calum i Julia mają dwu letnią córkę, która bardzo przypadła do gustu Oliver'owi.
Wiktoria i Mike są zaręczeni ale jakoś nie śpieszą się do ślubu.
Ashton i Bella są szczęśliwą parą.
Cieszymy się z tego co mamy, a mamy siebie.
______
Dziękuję wszystkim za czytanie drugiej części "Amnesia"
Dziękuję za głosy, komentarze, wyświetlenia...
Mam nadzieję, że nie męczyło was to FFTrudno jest mi się rozstać z tym FF, pierwszą część zaczęłam pisać, chyba to był sierpień, więc pisałam wszystko z 5 miesięcy.
Szczerze na samym końcu zaczęłam się już trochę męczyć, bo zbytnio już nie miałam na rozdziały pomysłów.
Postanowiłam wszystko zakończyć dzisiaj.
Kocham Was! <3
Bardzo Gorąco Zapraszam was do innych moich dzieł
Obecnie piszę:
Flesh - o wampirach (to pierwsze opowiadanie tego typu na moim profilu)
Mama Forgive me - opowiadanie
Princess of China - FF o Harry'm Styles'ieOczywiście zapraszam także na ukończone opowieści.
Dziękuję i pozdrawiam ;*
CZYTASZ
Wherever you are || L.H (✔)
Fiksi PenggemarDruga część książki "Amnesia" _______ Jestem Grace, około 3 lat temu miałam amnezje, obecnie mam 21 lat. Studiuję medycynę, mam dwie przyjaciółki, Wiktorię i Julię. Moje życie nie jest już takie wesołe. Dlaczego? Bo nie ma przy mnie osób któ...