Tony rozdal všem pokyny co dělat. Nat a Clint přinesli z kufru ručníky. Thor ohřál bleskem z kladiva vodu a zbytek zůstal se mnou.
Steve mně uklidňoval a Tony zavolal pobočníkovi prezidenta, že ze závažných důvodů nedorazíme. Schůzka se odložila na dobu neurčitou.
Trvalo to asi hodinu a něco, než jsem bez problémů porodila. Když bylo po všem, přivítali jsme malou holčičku.
Všichni se nad ní rozplývali a říkali jak je roztomilá atp. Dost jsme se oddechli a v autě opět zavládla příjemná atmosféra.
„Ahoj Peggy" promluvila jsem na malou holčičku s modrýma očima, když jsem jí konečně dostala do náruče.
„Celá po tátovi" doplnila Nat a pohladila jí po hlavičce. Se Stevem jsme se na sebe usmáli a políbili se.
„Dobrá práce Bannere" pochválil Bruce Steve.
„Nedělal jsem to poprvé" vychvaloval se a zároveň si umýval ruce ve vodě.
„Zavolám tátovy. Ten nás odtud snad dostane" podala jsem Peggy Stevovi a vyndala jsem si mobil z kabelky. Vystoupila jsem z vozu a začala telefonovat.
Dotelefonovala jsem a vrátila se zpět. Oznámila jsem všem, že pro nás přiletí vrtulníkem. Asi za patnáct minut přiletěl a odvezl nás do nemocnice bez Tonyho, který zůstal se svým vozem.
Tam si Peggy převzali a prohlédli, jestli je pořádku. Kdyby nebylo Bannera, tak tu dnes Peggy možná není a za to mu vděčíme hodně.
Malou dali do inkubátoru a šli jsme se za ní podívat.
„Jste slečna Smithová?" přiběhla za mnou zadýchaná sestřička.
„Ano, to jsem. Co se stalo?" zarazila jsem se a Steve mně chytil zezadu za ramena.
„Právě přivezli paní Carterovou. Prodělala infarkt" vychrlila na mně a já spadla Stevovi do náruče.
„Nemůže nás opustit právě teď!" řekla jsem se slzami v očích a podívala jsem se na Steva. Pomohl mi si sednout na jednu ze sedaček a rozbrečela jsem se.
ČTEŠ
Americká agentka - Politická válka
FanfictionDruhé pokračování na Americká agentka je tu. Lucy je s Kapitánem Amerikou po druhé těhotná a narodí se jim malá dcera Peggy Rogersová. Lucy brzy zjistí, že kandidovat na prezidentku Spojených států není jen tak a že jí brzy začne mnoho lidí házet kl...