Kapitola 19. Teroristi

361 23 0
                                    

„Zastavte volby!„ zakřičela jsem nejvíc, jak to jen šlo, když jsme dorazily do síně s volbami prezidenta Spojených států amerických. Všichni lidé jsou zaražení, když nás uvidí všechny pohromadě.

„Slečno Smithová, dorazila jste pozdě!" oznámil mi Thomas.

„Máme dobrý důvod" postavil se za mně Steve s ostatními a hned jsem se cítila jistější.

„Mám právo na poslední řeč ne?" zeptala jsem se lidí z vlády, co stáli pod pódiem a přikývli.

Vyskočila jsem na pódium a odstrčila od mikrofonu zaraženého Thomase. Zaťukala jsem na něj, abych se ujistila zda je funkční a nadechla jsem se.

„Chci se omluvit za pozdní příchod, ale důvod je prostý. Někdo v tuto chvíli, co tu s námi všemi je, nechtěl abych tu dnes byla" lidé nevěřili tomu, co jsem právě řekla a začali se na sebe dívat a šeptat si.

„Ano chápu co si myslíte. Každý by dnes chtěl vyhrát, ale vyhrát může pouze jen jeden a ten dotyčný to ví, stejně jako já. Než bych vám převyprávěla, co se mi za tyhle dva dny stalo, tak by to bylo na dlouho a kvůli tomu, tady nejsme. Jsme tu, abychom se dozvěděli, kdo nás bude další roky vést ke svobodnému a skvělému životu, který právě vedeme někteří z nás a já chci, aby se to změnilo. Chci, aby jsme žili všichni skvěle a tím myslím i bezdomovce na ulicích. Především mi jde o vaší bezpečnost, o kterou bojuji se svým přítelem a svou dcerou každým dnem. Předem si uvědomte, koho chcete opravdu zvolit, protože ten, který stojí za to, že tu stojím až teď je Thomas Downstreet!" řekla jsem jméno viníka a všichni nemohli uvěřit svým uším.

„To je směšné" odpověděl mi na to Thomas a začal se smát. Zadržela jsem klid a čekala, co se bude dít dál.

Thomas chvíli vypadal na to, že čeká na nějakou chvíli a postupně začal vytahovat ze spod svého saka pistoli. Já to včas zaregistrovala a vytáhla jsem ji taky. Lidé vyjekli a začali se bát.

„Odhoďte tu zbraň Smithová! Neumíte s ní ani zacházet!" začal na mně křičet.

„To by jsem spíše radila já vám!" objevila se za ním Sharon s pistolí v rukou.

Takové to super pozdvižení, když na sebe míří tři lidi pistolí a čekají na nějakou chvíli.

„Sharon , drahá. Co se ti stalo?!" pokusil se přemluvit jakkoliv Thomas Sharon.

„Vážně si myslíte, že jako agentka CIA bych někoho zradila?" zeptala se ho Sharon. Thomas zneklidněl a já pro změnu nechápala o co jde.

„Pracovala jsem pro vás v utajení. Měla jsem za úkol najít podvodníka ve volbách a podařilo se mi to. Zatknou vás a půjdete do vězení za podvody a za únos, pane Downstreete" oznámila mu to celkem pohodově.

„Tak moment, to všechno co..." nebyla jsem schopna slova.

„Chtěla jsem Peggy vrátit, jakmile ho dopadneme. Jak však vidím, nejsem jediná, kdo prahl po tom, aby ho dostal pod zámek" a podívala se na mně.

Uvědomila jsem si, že není taková jaká se mi zdála a že je celkem v pohodě. Jen jí lépe poznat.

„Spolupráce s Hydrou, hůře jste dopadnout ani nemohl, že?" začala znovu mluvit k Thomasovi.

„Být vámi, poslechnu jí" ozval se Tony, aby upoutal na sebe pozornost.

„Kapitáne, asi si to stále neuvědomujete, ale máte mezi sebou zbraň, která zabila stovky lidí a málem i vás" promluvil ke Stevovi a ukázal na Buckyho.

„Jenže on za to nemohl" pokusila jsem se přerušit jeho nadšení.

„Teď vážně lidi. Vážně by jste chtěli, aby vás vedl vůdce teroristických útoků a nebo raději poslechnete mladou sexy holku?" zeptal se všech lidí Tony a tím zvedl napětí. 

To co o mně právě řekl, poněkud zneklidnilo Kapitána, ale zachoval klid. Tony tohle říká pořád a zvykl si na to. 

V síni byl klid, občas se někde něco šustlo, jinak stálé ticho. Jak jsem stále držela pistoli ve vzduchu, tak mi začali po tváři stékat kapky potu.

„Teď!" zařval Thomas a ze všech stran síně se objevili muži se zbraněmi.

Jelikož jen já, Widow, HawkEye a Sharon jsme měli zbraně na dálku. Tak jsme byli uvězněni.

„Je tu tisíce lidí. To přece nemůžete!" začal Steve křičet na Thomase.

„Jak vidíte, tak můžu" odpověděl mu se smíchem. Ještě před chvíli jsem ho mohla střelit třeba do nohy nebo do ruky, ale teď nemohu dělat nic.

Sharon mi začala dávat pomocí mimiky obličeje pokyny co dál a já pochopila co tím myslí. Thomas byl tolik zabraný do publika, že si ani nevšiml toho, že se k němu Sharon blíží ze zadu.

Bleskově mu vyrazila pistoli a ozbrojila ho.

„Asi vám nedošlo, že když se mi něco stane, tak i těm lidem?" zeptal se Sharon, když mu mířila pistolí u hlavy, tak jako předtím mě. Bylo na Sharon vidět, že už neví co dál a já taky ne.

„Kapitáne?" oslovil Thor tiše Kapitána.

„Ano?" odpověděl mu též potichu. 

Thor ukázal na jeho štít a potom na svoje kladivo. Kapitánovi došlo co tím myslí. Schoval se pod štít. Thor napřáhl kladivo a udeřil do štítu. 

Stejné vlny jako posledně odhodili mně, odhodili ozbrojené muže a hlídka ze CIA je byla schopna pochytat. Já střelila rychle Thomase do nohy a ten se skácel v bolestech na zem. Sharon se k němu sehnula a nandala mu pouta.

„Doživotí se nevyhnete" oznámila mu a odvedla si ho další hlídka.

Nejistě jsem k ní přistoupila.

„Ty jsi od CIA?" zeptala jsem se jí.

„Vedla jsem vyšetřování. Ještě něco, skvělá práce" pogratulovala mi.

„Díky a omlouvám se za všechno" omluvila jsem se jí a poklepala mně na rameni.

„Neblbni, nemohla jsi za to. Příměří?" zeptala se mně s úsměvem.

„Ráda" usmála jsem se taky a podali jsme si ruce.

„Lucy!" vykřikl Steve, když doběhl ke mně na pódium a silně mně objal, až jsem nemohla dýchat.

„Jsem v pořádku. Nic mi není" snažila jsem se ho se smíchem uklidnit a Sharon se začala smát taky.

„Popravdě, hodíte se k sobě!" řekla se smíchem a začali jsme se smát všichni.

„Ty jsi u CIA stále? Vždyť si říkala, že.." nezmohl se slova Steve.

„Jsem, ale plnila jsem pouze rozkaz. Být v utajení, což Avengers ani moc neřeší, že?" když si všimla, že má sundanou helmu.

„A co bude teď?" zeptal se Clint.

„Můžete oslavovat" pronesl jeden z mužů, kteří vedou volby.

„Oslavovat?" nechápala jsem.

„USA si Vás zamilovalo slečno Smithová. Po této události, všichni kdo volili pana Downstreeta, chtějí vás" oznámil mi a já vyjekla radostí.

Skočila jsem Stevovi kolem krku a políbila ho.

„Co nyní budeme dělat?" zeptal se Thor.

„Přece slavit lidi!" odpověděl Tony s velkou radostí.


Americká agentka - Politická válkaKde žijí příběhy. Začni objevovat