Kapitola 14. Čas se krátí

353 25 0
                                    

Tony nás bez jakéhokoliv odmlouvání odvezl do věže.

„Víte co se celou dobu děje a nic nám neřeknete?!" začal na nás Tony naštvaně křičet a tvrdě dosednul do svého křesla.

„Bylo nám to všechno divné, ale jak jsme to měli vědět?!" snažila jsem se nás bránit. 

„Doufám, že nejsi tak úplně blbá, aby jsi pochopila, že jsme Avengers a že si máme navzájem pomáhat!" vyjel na mně až skoro zakřičel.

„Hele, přestaň se do ní navážet Starku!" začal mně Steve bránit.

„A nebo co Kapitáne?!" začal ho Tony provokovat. 

Steve to nevydržel a vyjel po něm. Thor ho stihl chytit a dosadit zpět na křeslo.

„Můžete se přestat chovat, jak malý kluci a začít konečně jednat?!" zakřičela Natasha na oba dva a získala si tím jejich pozornost.

„Já bych jeden nápad měla. Vzdám se voleb a Peggy nám vrátí" ozvala jsem se.

„Zbláznila si se? Takhle jsi se dostala daleko. Hodiny vyřizování, aby jsi měla šanci zazářit a teď to vzdáš?!" vyjel po mně Tony.

„Tony má pravdu. Musí to jít i jinak a navíc ti nemusí Peggy vrátit" souhlasil Bruce a ostatní s ním.

Steve se postavil a šel dál od nás. Položil ruce na pult a opřel se.

„Ano to musí, ale jak!" začal přemýšlet nahlas a všichni jsme otočili pohled na něj.

„Zaútočili na váš střed a tím vás oslabili. Přesně jak to chtěli" promluvil Thor.

„Střed!" vykřikl Steve.

„Co tím myslíš?" zarazilo to Natashu.

„Peggy musí být ve středu. V hlavním místě společnosti, která to zorganizovala a uskutečnila" vysvětlil nám.

„Ano, ale ten je kde?" zeptal se Clint.

„Možná, že vím. Volby se mají konat v L.A., což to bude tam!" napadlo mně a všichni ožili nadějí.

„Tak zajedeme na menší návštěvu. Koná se tam právě menší slavnost. Já a Lucy vás tam můžeme dostat" umanul Tony.

Všichni jsme se převlékli do slavnostního a společenského oblečení. Tony nastartoval limuzínu a jeli jsme.

Když jsme dorazili. Všude svítili slavnostní světla a limuzíny všech hvězd. Od zpěváků, po herce a další.

„Nechápu proč nás nepozvali" ptal se sám sebe Clint.

„Měli pádný důvod" odpověděl mu Steve a vydal se k budově.

„Zadrž! Nemůžeš tam, jen tak jít!" vykřikla jsem na něj a chytla ho ze zadu za paži.

„Má recht Kapitáne" pomohla mi Natasha.

„Pojďte ke mně lidi, mám plán!" svolal nás Tony a začal vysvětlovat.

Americká agentka - Politická válkaKde žijí příběhy. Začni objevovat