Kapitola 11. Jenom náhoda?

411 29 0
                                    

„Sakra! Tohle se stát nemělo!" zaklela jsem a složila jsem si obličej do rukou.

„Buď ráda, že tě napadlo si vzít tu vestu!" okřikla mně Nat a sedla si vedle mně.

„Ale co když, mi tohle zkazí volby. Co pak?!" snažila jsem se jí vysvětlit situaci.

„Tony s ostatními uklidňují lidi. Vysvětlí se to" snažila se mně uklidnit a objala mně.

„Vrátila se" řekla jsem polohlasem.

„Prosím?" zeptala se mně Nat, když mně zaslechla.

„Sharon. Steve říkal, že se mi pokusí zničit život" vysvětlila jsem

„To je blbost, proč by sem chodila?" nechápala Natasha.

„Já bych tomu věřil" ozval se Kapitán, který k nám zrovna přicházel.

„Proč si myslíte, že zrovna Sharon?" zarazila se Nat.

„Bucky, Sharon, dopravní zácpa. Nepřijde vám to divné?!" zeptala jsem se najednou.

„Někdo tu nechce, aby jsi byla prezidentkou" ozval se Tony, když zrovna přiletěl ve svém obleku a přistál na zem.

Steve si sundal helmu a posadil se vedle mně. Chytl mně rukou kolem ramen a objal mně.

„To vidím taky, ale kdo?" ptám se do vzduchoprázdna. 

Náhle se k nám zčistajasna přiřítilo stádo novinářů a začali nás se Stevem fotit. Zakrývali jsme si oba oči, kvůli bleskům z fotoaparátů. Obklíčila nás ze všech stran, takže jsme neměli kam utéct.

„To je Kapitán Amerika a Lucy Smithová!" vykřikl jeden z nich a protlačil se dopředu.

Steve mě chytil za ruku a pokusil se protlačit davem se mnou ven. Úspěšně a začali jsme utíkat. Docela vtipné. Nejslavnější super voják Ameriky a utíká před novináři.

„Zajímalo by mně, kdo jim o nás řekl" začal se zajímat Steve, když utíkal a já mu nestačila.

„Neměl jsi si spíš brát uniformu Kapitána" vysvětlila jsem a sotva popadala dech. Steve mně zatáhl do nejbližší uličky, kde jsme se schovali za popelnice a čekali.

„Popelnice? Vážně?" musela jsem se smát myšlence, že mně k nim zatáhl.

„A mně snad zbývalo něco jiného?" smál se taky a potom jsme se začali líbat.

„Ehm, neruším?" zeptal se nás přistávající Iron Man a odklopil si železnou masku.

„Starku!" zavrčel nevrle Steve, když se ode mně odtrhl.

„Klídek Kápo. Chtěl jsem vás upozornit na ty novináře, co míří sem" oznámil nám s z vesela a ukázal na východ, kde stáli.

„Proboha! Kolik jich je?!" překvapil mně počet novinářů přes celou ulici.

„Ty si myslíš, že kdybych se jako novinář dozvěděl o vás dvou, že spolu chodíte. Nechal bych si to pro sebe?" zeptal se a Steve se na něj otráveně podíval.

„Vždyť jsme nic neprozradili, tak jak to mohou vědět?!" zeptal se Kapitán Tonyho.

„Když jsem si létal nad davem lidí, při Lucynym proslovu. Viděl jsem dost žárlivou blondýnu" odpověděl mu Stark. Steve se na mně podíval a bylo nám to hned jasné, kdo to byl.

„Přišla, aby se mi pomstila!" vykřikla jsem. 

„Ti novináři odtud neodejdou, dokud nedostanou to co chtějí. Náš snímek, jak jsme spolu a ještě lepší, jak se líbáme" znervóznil Kapitán a pokusil se podívat za popelnici. Když ho novináři uviděli, začali řvát radostí.

Zatáhla jsem ho zpátky a začala přemýšlet jak pryč.

Americká agentka - Politická válkaKde žijí příběhy. Začni objevovat