Tony nám vysvětlil plán. Šel jako první a postará se o náš vstup, aby všem nepřišlo divné, že jsme tam všichni.
Clint a Bruce se nabídli, že budou hlídat venku a oznámí nám, kdyby se dělo něco divného.
Výhoda je, že někteří lidé uvnitř nevědí kdo jsme a co jsme zač. Když nám Tony obstaral vstup. Měli jsme šanci vejít dovnitř.
„Můj bože! Ona je tu Beyonce i Shakira!" nevěřícně jsem vypískla radostí, když jsem je uviděla a zapomněla jsem na chvíli na plán.
„Víš kolikrát je ještě uvidíš?" vyštěkla na mně Natasha a zamávala mi rukou před očima. Lekla jsem se jí a zároveň se probudila do reality.
„Dobře, chovejte se jakoby nic a zároveň hlaste všechno podezřelé" zopakoval nám Tony znovu plán a rozpustili jsme se po sále.
Jdu chvíli kolem lidí a nenápadně je sleduji. Když se na mně někdo zaraženě podívá, usměju se na něj a jdu dál.
V tom narazím do nějakého vysokého chlapa, když jsem nedávala pozor na cestu.
„Ah, promiňte" omluvila jsem se a cítila jsem se dost trapně.
„Rád poznávám svou soupeřku, slečno Smithová" promluvil na mně a položil mi ruku na rameno.
„Thomas Downstreet?" poznám svého soupeře z voleb.
„Jistě. Váš proslov byl excelentní i ta sehraná střelba na konci" zmínil se o střelbě a ucítila jsem Steva, jak za mnou netrpělivě stojí.
„Tady jsi!" vyjel na mně a zároveň si mně převzal.
„A vy jste kdo?" zeptal se pan Downstreet.
„Jistě promiňte. Jsem Steven Rogers, přítel slečny Smithové" představil se a potřásli si rukou.
„Ráda jsem Vás poznala, ale už bychom měli jít. Hezký večer" rozloučila jsem se a odtáhla jsem Kapitána pryč co nejdál.
„Víš, že tu nejsme na pokec!" vyjel na mně znovu.
„Vím, ale aspoň teď vím o svém největším soupeři" vzala jsem to optimisticky.
„Kapitáne?" ozval se Clint ve Stevově vysílačce.
„Ano Bartone? Co se děje?" zeptá se ho nazpátek.
„Jsou tu nějaký chlápci v černém a jde s nimi i nějakej profi chlápek ve smokingu" oznámil nález.
„Ten Thomas je pryč!" vykřikla jsem, když jsem se podívala znovu po sále.
„Zkuste je s Bannerem zadržet!" vydal bez rozmyšlení rozkaz a my se vydali k východu. Ostatní z týmu pochopili a šli taky.
Podezřelé auto začalo ujíždět. Natasha neváhala ani minutu a vytáhla ze svých bot dvě pistole. Zamířila a prostřelila dvě kola od auta. To, se po pár metrech zastavilo.
Vyskočili z něho ozbrojený muži a začali po nás střílet. Stačili jsme se včas schovat za ozdobný sloup od paláce a Nat začala střílet taky.
„J.A.R.V.I.S.y! Oblek, teď!" zakřičel Tony a začali k němu létat části jeho brnění.
Směrem od naší limuzíny vyběhl Hulk a HawkEye střílel jeden šíp za druhým na ozbrojené muže. Thor vyslal blesky a udeřil přímo do středu jejich sestaveného kruhu.
Mezitím co je všichni zabavovali, jsem měla se Stevem šanci si dojít taky pro zbraně.
Steve se bleskově převlékl do uniformy, nandal si helmu a vzal si štít. Já si vzala dvě pistole a založila si je do opasku na kalhotách.
Vyběhli jsme z auta směrem k autu nepřítele. Párkrát po nás vystřelili a Kapitán střeli pohodově odrazil štítem.
Doběhli jsme k autu a bylo prázdné.
„Jsou pryč!" vykřikla jsem zklamaně.
„Spíš odvedli naši pozornost" opravil mně Steve.
ČTEŠ
Americká agentka - Politická válka
FanfictionDruhé pokračování na Americká agentka je tu. Lucy je s Kapitánem Amerikou po druhé těhotná a narodí se jim malá dcera Peggy Rogersová. Lucy brzy zjistí, že kandidovat na prezidentku Spojených států není jen tak a že jí brzy začne mnoho lidí házet kl...