Kapitola 16. V pasti

358 23 0
                                    

Jediný, kdo může vědět, kde je Peggy. Je Thomas Downstreet. Nejobávanější kandidát na prezidenta Spojených států a unikl nám!" nenáviděla jsem se za to, jelikož jsme právě ztratili jedinou stopu, vedoucí k naší dceři.

„Když teď ví, že víme my o něm. Tak je to mnohem horší, může udělat úplně cokoliv!" začal Steve šílet a já z něho cítila, že má strach.

„ Právě se mi podařilo analyzovat toho chlápka. Jede do New Yorku" oznámil nám Tony a rychle odletěl.

„Starku!" zakřičel na něj Kapitán, když rychle Iron Man začal odlétat pryč.

„Není čas. Můj oblek je rychlejší, než limuzína!" promluvil a po té si vypnul vysílačku.

„Co teď?" zeptal se Clint.

„Myslím aspoň trochu dopředu a rovnou jsem brnkla SHIELDu" povýšila se nad náma Natasha a ukázala na oblohu, odkud právě přilétal tryskáč od SHIELDu.

„Natasho, ty jsi zlato!" vypískla jsem radostí a skočila jsem jí kolem krku.

„Neradujme se předem. Ještě není konec" přerušil mé nadšení Thor a pomocí svého kladiva odletěl směrem k New Yorku.

Když pro nás přiletěli. Odvezli nás k věži v New Yorku. Byla napůl zničená. Skočili jsme s padáky na přistávací plochu pro vrtulníky.

„Tam, dole!" upozornil nás Kapitán na bojujícího Iron Mana s jinými muži. Byl tam ten Thomas s Sharon a s sebou nesla Peggy.

„Panebože! Peggy je tam taky!" vykřikla jsem strachy, aby se jí něco nestalo.

„Potřebujeme plán. Nemůžeme tam jen tak vpadnout" pokusil se Thor o spolupráci s týmem.

„Není čas!" pronesl Kapitán a skočil dolů.

„Steve!" zařvala jsem a běžela jsem za ním. Natasha mně však chytla za ruku a odmítala pustit.

Steve dopadl na zem se štítem pod sebou. V tu chvíli se mi ulevilo a Thor s Hulkem nás postupně dostávali dolů.

Kapitán běžel za Tonym a ten se mu postavil do cesty.

„Jdi pryč. Nepleť se mi sem teď do toho!" zavelel Tony. Kapitán odmítl jakkoliv ustoupit. Iron Man ho pomocí střeli ze své ruky odstřelil o pár metrů dál od sebe a začal bojovat znovu.

Steve ležel na zádech a nehýbal se.

„Tomu říkám spolupráce Avengers!" začala se Sharon smát, když to celé uviděla.

„Pusť ji!" zakřičela jsem na Sharon a držela jsem jí pistoli u hlavy. 

„Ty nevystřelíš, nemáš na to" promluvila na mně klidným hlasem a ukázala mi Peggy v jejích rukou.

„Nedělej ze sebe hrdinku a okamžitě tu pistoli polož!" vyjel na mně Thomas.

„Má pravdu, nebo se, se svou holčičkou rozluč" začala mi Sharon vyhrožovat. Vyděsila jsem se a chvíli váhala.

„Neodhazuj ji!" zakřičela na mně Natasha a já, se na ní podívala. 

Thomas toho využil a pistoli mi vyrazil. Po té mně chytil za ruce a stočil k sobě zády. Byla jsem v pasti a neměla jsem se jak bránit.

Iron Man bojoval s útočníky a jeden z nich ho zasáhl do reaktoru a tím mu zkratoval oblek. Celou váhou spadl dozadu a nemohl se hýbat. Hulka dostali pod síť, kterou nemohl roztrhnout a HawkEye oslepili. Zbývala pouze Natasha a Thor.

„Notak Romanoffová! Jestli nechcete vidět, jí zemřít, odhoďte zbraň a vzdejte se" přikázala Sharon a namířila zbraň na moji hlavu. Natasha mně měla ráda a nechtěla nic riskovat. Pistoli odhodila a dala si ruce za hlavu.

Thor se vzdal taky a všechny nás spoutali. Naložili nás do velkého vozu a odvezli hodně daleko. Steve byl stále v bezvědomí a já se začala o něj bát.

„Když budeme všichni spolu a nerozdělí nás, porazíme je!" snažil se nás uklidnit Iron Man, který byl stále ve zkratovaném obleku.

„Možná by se to nestalo, kdyby si nezaútočil na spolubojovníka!" vyjel na něj Thor.

„Máte pravdu oba, ale teď by se ten klid opravdu hodil" ozval se HawkEye a my se něj naštvaně podívali.

Americká agentka - Politická válkaKde žijí příběhy. Začni objevovat