*Disclaimer:
Nama-nama yang terlibat bukan nama sebenar. Kalau tahu kebenarannya plsss, jangan sebarkan. Taknak nanti ada yang mengaku dialah gerangannya. Semua nak mengaku crush Ser 😌Hi again. Hope aku tak terserempak dengan jodoh korang harini. Plsss sesiapa yang terambil jodoh aku tu. Jaga dia leklok okay?
Crush?
First time aku tahu maksud perkataan ni masa form 3, tu pun aku main teka je. Sebelum dibagitahu oleh kawan aku (set-set twitter).
Nampak tak sucinya di situ. Sesuai jadi menantu mak awak kan?
Crush aku yg pertama ialah masa aku prasekolah dulu.. (aww so cute..). Tak dia tak cute. Takcute langsung bagi budak yang berumur 6 tahun. Dia handsome. Agaknya. Aku dah takingat muka dia to be honest. Nama dia Najmi. Tapi aku taktahu lagi perkataan crush masa tu.
So dia bukan official first crush aku lah. Hahaha, sorry Najmi. Saya suka awak. Dululah. Mungkin orang cantik macam saya ditakdirkan untuk orang lain. (Ececehh)
My first crush is... Nama dia Adam. Awww. Adam. (bukan nama sebenar. Ahhhh, diam.)
Masa tu aku form 4. Tarikh: 21.1.2014 (typical perempuan ingat tarikh macam tu sekali).
Kat dewan sekolah...
Hahahahahahhaa.
Taktahulah kenapa. Naluri keibuan, nak berkasih sayang tu kuat. Naluri nak mengawan aumm.
Menjadikan mata aku terus turun ke hati cop dia sebagai jodoh. Huh. Ye aku panggil dia jodoh.
Sekali imbas mesti kau kata aku takde taste. Sukahatilah. Mata aku. Aku baik, takmacam korang pandang rupa.
Takdelah buruk mana pun. Dia manis.
Manis macam saya.
Dia baik. Entahlah. Dia baik.
Dia ketua group orientasi aku. To be honest, rupa dia biasa-biasa aje. Tapi dia ada tarikan. Pada aku dia ada aura yang serasi dengan aku.
Dan yang aku paling ingat pasal dia.
Just imagine. Dekat padang. Kawasan yang sangat ramai orang. Ada lelaki, duduk dekat bawah pokok, baca buku. Eventho bukan buku spm pun, menarikkan lelaki macam tu?
Arghh, cant you imagine how attractive is he?
Dan dia main badminton.
Aku selalu ushar dia masa berlatih silat. Bukannya nampak dia main badminton pun. Ushar sesaje. Entah dia selalu lalu lalang kat kawasan padang kecik sebelah dewan tu. Kawasan aku berlatih.
Nak ushar aku sekali lah tu.
Hahahahaha. Perasan.
Tapi disebabkan aku ni bodoh, pergi bercinta dengan orang lain yang dah dumb aku sekarang ni... kesian kau. Mesti kau kecewa dengan aku kan?
Eleh, kau bukan suka aku pun. Aku tulis surat berapa kali je kau balas. Huh. Aku ni pun satu mengatal dengan kau kan?
Tapi. Entah. Sampai sekarang kau still ada. Aku takpernah lupakan kau.
Adakah ini jodoh?
Hahahahaahaha. Cepat contact aku kalau kau rasa kau orangnya. Hahaha.
Ps. Padahal kau ada je number dia kan Ser? Gatal do kau ni. Dah pergi belajar.
YOU ARE READING
Typical | ✓
Random"Aku nak yang kaya!" "Ewwww. Tengok lelaki tu. Pengotornyaaaa..." "Relationship goal" "Macam mana nak makan banyak tapi takgemuk?" Pada aku, makhluk nama perempuan ni sangat tipikal. Macam aku. Ni cerita aku sebagai seorang perempuan yang cantik (ec...