Hai gais yang selalu cantik dan handsome. (Intro sampah macam selalu)
Okay. Hari ni semua sibuk nak buat #relationshipgoal #lifegoal #friendshipgoal.
Yelah, you only live once.
Nak ke habiskan masa bersedih seumur hidup? Spend time yang masa ada sebelum tua, sebelum kiamat, sebelum kahwin pergi enjoy life lah sayang.
Biasanya, the main thing apa yang orang impikan kat dunia ni ada tiga, (abaikanlah ayat nak sentapkan aku: pahala, iman, bekalan, syurga etc) ;
1. Travel.
2. Keluarga.
3. Kerja.So boleh keluar cari life terpakai kat kedai. Mana tahu ada orang buat life tepi jalan. Kutip ah.
Haha.
Hambar af.
BUCKET LIST'S SERINA SEBELUM MATI
1. Kumpul pasir dekat setiap pulau/pantai yang ada kat Malaysia.
First thing yang aku teringin sangat nak buat kat dalam hidup ni, travel. Solo. God, bumi ni cantik kot. Pantai kat Malaysia, pulau semua cantik kot.
'Dari bercuti kat Malaysia, baik pergi oversea.'
Ni yang aku taksuka, Malaysia ni banyak lagi kot tempat cantik, memanglah tak sefamous, segempak kat luar. Tapi okay apa? Kan? So jangan judge Malaysia sebelum sempat pusing satu negara.
(Okay aku tengah cakap pasal the beauty of Malaysia, not the people, nanti ada pulak cakap pasal orang kita camtu, camni.)
2. Flying
Benda yang aku teringin sangat buat sebelum mati : terbang.
Touch the sky.
Bunjee jumping.
Sky diving.
Except aku sedar yang aku gayat. Tapi apa yang kita suka kita kena lawan kan?
Oh nak naik hot air balloon.
3. Volunteering.
Takdelah sesuci sangat macam hati korang but, i just want to their smile.
Nak jumpa sukarelawan kat zoo, kat negara miskin ke, it feel good.
I just want to do good thing.
Yelah, dah banyak buat dosa, cane lagi nak bertaubat kan?
4. Be the bad bitch asshole.
So, aku teringat nak jadi bitch. Mainkan hati lelaki and dumb diorang sebelum sempat ada relationship.
Pasang 2, 3 boyfreind dalam satu masa.
Kikis harta diorang.
Cari anak-anak orang kaya.
Except aku sedar aku ni ada hati yang so called pathetic yang selalu tak sampai hati nak buat itu, nak buat ini.
Nak balas balik jahat orang taksampai hati.
Nak mainkan perasaan orang takut balasan.
Acah baik sangat kau ni, Ser. (Sesuailah untuk mak awak buatkan menantu.)
Kkk raklu sebelum kena bash.
YOU ARE READING
Typical | ✓
Random"Aku nak yang kaya!" "Ewwww. Tengok lelaki tu. Pengotornyaaaa..." "Relationship goal" "Macam mana nak makan banyak tapi takgemuk?" Pada aku, makhluk nama perempuan ni sangat tipikal. Macam aku. Ni cerita aku sebagai seorang perempuan yang cantik (ec...