Urban #1 : Swearing

64 4 0
                                    

Im being honest. Im not this kind of person. Serius. Taktipu. Takdosa. Mati takkena seksa.

Hai guys. Hope karma or kifarah work for you today.

Lately, ive been working to find people i hate. Nampaknya macam takjumpa je. Baiknya Ser.



Hari tu aku dilanggar someone, pastu aku terjatuh.

At first i thought it was puberty. At last, puberty hits me.

Until the person said something that i cant forget like seriously.

And yes without any sorry, (ahh, so dramatic as i thought we as a Malaysian we must have that 'adat-adat ketimuran, dah salah mintak maaf. Dah tolong terimakasih.') I thought im still in the life where people still acts like angel, but she slapped me her words.

"Bitch, look where youre going. Where you put your bloody eyes?"


And she left me.

Tu kira macam puberty jugak ke?

Siaaaaaaaaaa
Nokharom
Fu*k
Sh*t
Goddamn fu*k you bit*h
Motherfu*ker (Kenapa mother? syurga kau tu.. hah mulalah rasa bersalah. Tadi takfikir sebelum sebut)

Yelah, aku tahulah kau generasi x, y, z. Mencarutkan makanan kau. Sikit-sikit babi.

And yes. Aku takdelah cakap aku ni tak mencarut. Im realize im not that into the swearing activity. Yelah aku faham. Kau bila dah jumpa bestfriend yang sekepala, segala jenis perkataan keluar. Ye aku faham. Im used to be like that. Serius.

Aku pun mula merasakan genetik kaum hawa nowadays kalau takmencarut mungkin taknampak cool di mata kaum adam yang bila bersembang je adalah keluar perkataan yang taksepatutnya. Mungkin nak kawan dengan lelaki mula kena mencaci sikit kan? baru glammmm...

"Eh siaaaaa kau campak mana kasut aku bichhh?"
"kau tengok betul-betul sayyttooonnn aku ada kat situ. Takkan buta syelakooo"

Yahh, to be honest i think it pretty less more cool. Maybe.

Lagi-lagi kau mencarut dalam English.

Style lah tu. Mana main dah babi, bodoh, setan. Dulu kecik-kecik yelah. Dah besar kan.

Sekarang dah maju. Sikit-sikit fuck. Sikit-sikit bitch. Shit. Barang jatuh shit.

Wey Adam, kau nak ke bini kau macam ni.

Hawa: Wtf? Abang sepahkan katil ni kenapa cibss? Taktahu ke sayang penat kemas? tu belum lagi stokin busuk nokharom yang abang campak merata. Perangai syaiton mana abang ikut ni?

Wow, generasi... lepas z apa?

ke aku tipu sebenarnya yang aku takmencarut?

Not sure.

Tapi aku langgar orang aku minta maaf okay. 27 kali sorry. Siap tolong angkat bersihkan dia punya baju lagi.



Ish sukahati je

Typical | ✓Where stories live. Discover now