#Music

35 6 0
                                    

Hai, gaissss. So disebabkan, this thing will be ended sooonnnnn, so, aku nak share something yang lame, sakai, sikit.

Yeayy for my taste of music.

(few songs are underrated, you may not know)

Sape kpopperss?

Again, not me.

But still ada dalam list lagu korean, im more to lagu ost kdrama. Yang totally lama punya (macam cerita My Girlfriend is a Gumiho-Fox Rain, or Heartstrings or Secret Garden.). Some sort of nostalgia ah gitu. Sebab now dah taktengok dah korean drama.

Takpun lagu theme untuk setiap RM members, takkiralah lagu angry bird-Jihyo, Monday Cp, Sparta. Such a huge fan of RM, i guesss.

Tapi sekarang taklalu nak tengok RM lepas Gary...

Kkk taknak ingat.

Geng?

Second, so-so-so into to the bands!!!!!!!!

(takkira nak bash ke apa, aku tetap nak listkan semuaaaa sekali) #bicthSerina

One Direction (typical type)
5SOS (still typical)
Maroon 5 (still)
Rixton
Fun
Simple Plannnnnnnnnnn!!!!! (all time fav)
My Chemical Romance
Lawson
Neon Trees(!!!!!!!)
We the King (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
The All-American Rejects (highly recommended)
The Script (so-so-so innnnnnn)
Paramore :)

Sebab aku rasa nanti orang makin taklalu nak baca, kkk, stop.

Third, break up song.

Sangat sangat into these kind of song. All time fav kot. Really love The Scientist- Coldplay.

So siapa currently rasa dia takboleh nak move on, aku nasihat, pergi dengar lagu sedih. Layan sepuasnya, takyahlah nak acah-acah happy. Dah sedih tu sedih jelah. Nanti bila sedih kau dah habis, you'll be okay. I swear.

Oh, lagu Need You Now - Lady Antebellum. Takpun, Hurts So Good - Astrid S.

Million Reasons- Lady Gaga.

Kalau rasa lagu english takbest, (pernah kena hina sebab suka sangat lagu english) boleh try dengar:

Takut- Amelia Alias. (lagu moveon aku ni)

Tetap Dalam Jiwa - Isyana Sarasvati.

Dah move on pun still all time fav :D

Forth : Underrated Artist.

Disebabkan aku ni jarang sesekali dengar lagu melayu (katak sikit, naddy sushi pun takkenal (hahaha) , khai bahar pun baru tahu, ni kan aiman tino.)

So highly recommended would be : Helplessly- Tatiana Manaois.

Takpun Plug in Stereo, A Rocket to the Moon pun not bad.

So yeayyy to my taste of music yang agak teruk.

Oh, Nathan Sykes dengan Bebe Rexha punya laguuuu 😭😭😭. JB. 😍

Kkk, aku takrasa ramai yang bertahan sampai sini. So tahniah, selamat berfangirling lagi.

Typical | ✓Where stories live. Discover now