Typical Guy

62 4 0
                                    

"Tipikal siaa perempuan tu."
"Perempuan and pink? Typical."

Your jugdemental attitude make you even more typical dude.

Yes to be honest. Urban girl memang attractive. They re swearing. Kawan dengan guys and acted like he is a girls. Bertepuk bertampar. Ajak bfgf raya bersama. Bercuti sekali. Ahh, it has been a trend lately ni.



Aku rasa lah diorang attractive. Right?



Fine aku sorang je.


And the hipsters. I mean the 'budak-budak baru nak up'. Trend pakai seluar singkat. Lipat seluar dua tiga tingkat. Lepak mall dua tiga empat lima jam takbuat apa-apa. Bukan shopping pun. Ni mesti kes keluar takbagitahu mak. So mak takhulur duit. (Bila aku balik Pahang nak tengok movie, plss jangan menyemak gais. Kau bukan tengok movie pun. Saja acah je kan? Haih. Jangan lepak rooftop.)

Fine, some of them do look attractive. Maybe the rest are pretty more less yang jenis suka selfie kat tandas. Takdelah menarik sangat.

Theyre all urban girl. Yang pakai tudung nampak anak tudung lebih dari sepatutnya. Dah macam padang masyhar dah aku tengok (fine, atleast pakai anak tudung kan?)

Or the type yang pakai tudung mesti nampak anak rambut. You let your anak rambut to be seen.

They do look attractive.

Kalau takkenapa ramai follower diorang kat ig? 😌

Yee, typical guy mana suka typical girl macam kita kan?

okay fine. Macam aku.

Oh btw, hai gaissss. Have a nice day 😘

Typical | ✓Where stories live. Discover now