Hi gaiss, hopefully korang terserempak dengan bakal jodoh korang harini. Mana tahu love story korang macam novel yang berlambak kat pasaran.
Sometimes aku pelik kenapa perempuan, aku sendirilah, mudah sangat jatuh hati dengan lelaki.
Tapi kalau aku jatuh hati sekejaplah, taktahulah korang. Macam lelaki misteri yang tolong kutipkan kertas aku kat tangga haritu. Siapalah mamat tu.
The point is:
Why guy is so so so attractive?
Kan?
Perempuan normal yang suci, naive, innocent macam Ser (yang so damn typical) akan selalu rasa macam ni kan.
Eventho lelaki tu introvert, jahat nak mampus, perempuan akan rasa jugak dia attractive.
Tu pun sebab dia ada rupa. Sebab tu korang minat.
Babe, berapa ramai lelaki kat dunia ni yang kurang handsome bercinta dengan perempuan cantik macam kitorang ni.
Kaya?
Hmm. Semuanya tanya hati semua. Mesti kita ada reason sendiri suka certain orang tu.
Macam aku suka sorang ustaz (geng surau-imam muda) ni sebab suara dia mengaji sedap.
Ataupun kau suka satu mamat ni sebab dia tolong kau?
Or kau suka dia sebab dia selalu bagi kau satu specific makanan.
Macam kawan aku dulu suka sangat bagi aku aiskrim 30sen. Kalau dia takbagi, aku paksa dia belanja aku.
Sorry isma.
Dan even lelaki introvert pun aku rasa, he's attractive af.
Bukan semua perempuan yang typical mengharapkan lelaki macam fairytale. Prince yang handsome yang akan pinang kau walaupun kau takkenal dia.
Bukan.
That the worst case.
We know the the different between reality and fantasy.
Okay?
Ala, typical girl zaman sekarang bukan macam dulu kot.
So, semuanya akan berbalik ke hati. Kalau dah suka, kau akan suka. Soal hati takboleh nak buat apa.
YOU ARE READING
Typical | ✓
Random"Aku nak yang kaya!" "Ewwww. Tengok lelaki tu. Pengotornyaaaa..." "Relationship goal" "Macam mana nak makan banyak tapi takgemuk?" Pada aku, makhluk nama perempuan ni sangat tipikal. Macam aku. Ni cerita aku sebagai seorang perempuan yang cantik (ec...