ii

64 3 0
                                    

Hai. Selamat menempuhi ujian hidup. You'll get used of it. Dont worry. Move on okay? Ada orang lain tunggu kau bro. Contohnya, aku.

A friend of mine, wrote me this thing. Hope somehow kau dapat points yang this girl cuba sampaikan. (Dia dah berpunya guys, sorry. Aku je belum.)

"...rindunya nak baca buku buku yg kau tulis, lepak dgn ko memalam kt bilik prep pastu tanya soalan pasal cinta nak merehatkan otak bila penat study ehehehe. Goodluck for your future, biar la yg lepas jadi pengajaran. Jgn la hidup dalam kenangan, mungkin tugas dia dalam hidup kau dah berakhir, akan ada org baru pulak masuk dalam hidup kau. Mcm yg kita tau, semua org yg ada dtg dalam hidup kita, semua ada benefit masing masing. Mungkin dia dtg utk ajar kau sakitnya bercinta dan kau akan belajar dari kesilapan. Jgn la salahkan diri sendiri or salahkan sesiapa, biar la benda dah jadi ok? Selamat belajar, selamat menempuh cabaran asasi. I know u can do it. Asalkan jgn buat la tabiat lama ko tk tidur malam la apa la. Jaga diri sayangku. Jaga diri. Jaga solat, jadi la anak yg baik dan solehah utk parents kau. Sentiasa dekatkan diri dgn Allah, semoga Allah permudahkan semua urusan kau. I love you💕💕💕..."

Maybe somehow this can change your mind. Or atleast mine. Life must go on, dude.

Thanks for the beautiful advises, girl. Kau antara idola aku tahu tak? :)

"...orang yang cantik, ialah orang yang memaafkan orang lain..."

Thanks princess.

"Nobody said it was easy. No one ever said it will be this hard..."
-The Scientist (Coldplay )

Typical | ✓Where stories live. Discover now