Hai gaisssss, hope gf/bf kau takcurang dan terima kau seadaanya. Especially for the lelaki, plss, jangan curang dekat awek yang setia dekat kau. Its hurt dude. Really do.
Well, eventho aku rasa lelaki semua sama. PENIPU.
But still, few of them. I still find their are attractive.
Alhamdulillah. Bakal isteri awak normal lagi.
Typical girl selalu ada list of Mr Right Jodoh Imam yang dia cari. Selalunya. Dulu aku ada.
Sebelum sedar. Dunia takseindah yang disangka. Jodoh takmungkin sehandsome Niall Horan.
Jodoh aku obviously muka Shah Iskandar. (Dulu aku minat betul Shah Iskandar ni. Ingat takkkkk? Dalam buku semua tu.)
Okay bukan Shah Iskandar. Macam awak. 😘
So aku dumb list tu. Ingat lelaki je boleh dumb perempuan. Takguna betul. Nak kena pijak agaknya sukahati je buang perempuan.
Yesss, typical girl.
♥Yang kaya.
Nanti hidup senang. Boleh tinggal rumah banglo. Kereta besar. Nak shopping senang.♥Yang handsome + kaya.
Tak tengok akasia ke? Pukul 7 petang tu. Sanggup lambatkan maghrib taknak terlepas episod tu. Mana ada hero yang takhandsome. Semua handsome. Dah handsome. Kaya pulak tu. Kerja CEO. Kerja Pilot. Mana ada yang kerja guard.♥Yang ustaz. Imam masjid. Imam surau. Imam aku 😘.
Cant deny. Ustaz cenggini lagi attractive. Takhandsome pun takpe. Sebab ada aura tarikan yang pergh. Menusuk kalbu. Okay ni tetap menjadi kriteria Mr. Right Ser.♥Yang kelakar.
Ni takboleh nafikan. Its make your life fun kan?♥Yang sweet.
Yang selalu bangun pagi siapkan breakfast untuk kita. Yang selalu bagi notes sweet.Argh. Im not being realistic, hoping lelaki macam ni wujud nak jadi suami aku.
Huh. Tapi disebabkan aku sedar.
"Jodoh yang baik untuk orang yang baik. Jodoh yang tak baik untuk orang yang takberapa baik."
Dan aku sedar. Aku ni takcukup baik lagi. Mungkin terlalu awal nak berharap.
Tapi pada aku. Ustaz sangat attractive. Not that literally ustaz. Geng masjid, geng surau, geng imam, geng bilal.
Tapi cukuplah dia duduk kat satu sudut, dan mengaji. Cukup untuk buat aku jatuh cinta. Iman dah paras buku lali dah. Berterabur takde sape nak kutip tahu tak. (Adam :) |Crush #1)
Lelaki. Takbuat banyak pun. Mengaji je pun dah attractive. Haih.
Dan bolehlah start mengaji lepas ni. :)
YOU ARE READING
Typical | ✓
Random"Aku nak yang kaya!" "Ewwww. Tengok lelaki tu. Pengotornyaaaa..." "Relationship goal" "Macam mana nak makan banyak tapi takgemuk?" Pada aku, makhluk nama perempuan ni sangat tipikal. Macam aku. Ni cerita aku sebagai seorang perempuan yang cantik (ec...