Κεφάλαιο 13
Η ανάσα του βρωμάει αλκοόλ και είναι πολύ δυνατό για μένα να αντέξω να μην βήξω. Δεν ξέρω πόσα ποτά έχει ανακατέψει, όμως από τα ροδοκόκκινα μάγουλα και χείλη του, ξέρω πως έχει σίγουρα μεθύσει. Γέρνει το κεφάλι ελαφρώς στο πλάι, η καρδιά μου να χτυπά τρελά από την κοντινή απόσταση που έχουμε.
«Όλα καλά, Λούσιφερ;» καταφέρνω να ρωτήσω μέσα από την αμηχανία και σουφρώνω τα φρύδια όταν χαμογελά και πατάει την άκρη της μύτης μου σαν να είμαι κάποιο παιδί.
«Ποτέ καλύτερα», απαντά και κοιτά πέρα τον διάδρομο με ένα απότομο σοβαρό ύφος. «Άμα εξαιρέσεις ότι περιμένω τις άλλες εδώ και τόση ώρα», σκέφτεται φωναχτά και ξύνει το φρύδι του. «Γυναίκες, σωστά; Ακόμα και μεθυσμένες πρέπει να ντυθούν και να φτιαχτούν και τα μαλλιά τους σαν ντίβες και τα ρούχα τους Gucci».
Τινάζει το ένα χέρι στον αέρα και το άλλο το φέρνει πιο κοντά μου στον τοίχο για να ισορροπηθεί καλύτερα, εφόσον το σώμα του κουνιέται πέρα δώθε. Μια στιγμή ανοιγοκλείνει τα μάτια σαν να ζαλίζεται. Συνέρχεται αμέσως και καθαρίζει τον λαιμό του. Δεν μπορώ να κρύψω πόσο ανήσυχη είμαι για εκείνον.
Κάνει πίσω απότομα, φέρνοντας ένα κρύο αεράκι και μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου τον βλέπω να ξαπλώνει πίσω στον τοίχο του διαδρόμου απέναντί μου, τα χέρια του διπλωμένα και ένα πλάγιο χαμόγελο στα χείλη του. Τα μαύρα μάτια του έχουν μια χρυσή γραμμή από τον φωτισμό ακριβώς πάνω μας, κάτι που τον κάνει ιδιαίτερα ωραίο. Μου κόβεται η ανάσα όσο συνεχίζω να τον παρατηρώ, τα μάγουλα μου να φλέγονται ανεξέλεγκτα.
«Τι έπαθες, Χέδερ;» ρωτάει και λυγίζει το κεφάλι ελαφρώς στο πλάι, περιμένοντας ειλικρινά μια απάντηση από μένα.
«Τ-Τίποτα», τραυλίζω ενώ γελάω και σταυρώνω τα χέρια στο στήθος μου με απερίγραπτη αμηχανία.
Ανοίγει το στόμα του να πει κάτι, όμως το κλείνει αμέσως. Εκείνη την στιγμή ακούω γέλια στο τέλος του διαδρόμου προς τα δεξιά και βλέπω μια παρέα κοριτσιών. Αναγνωρίζω μόνο την Άννα, όμως-όπως τις άλλες-φαίνεται σε χάλια κατάσταση. Είναι ξεκάθαρα μεθυσμένη και φοράει ένα γελοίο καπέλο το οποίο γράφει πάνω 'νύφη'. Δεν το πιστεύω ότι επέτρεψε στον εαυτό της να γίνει τόσο σκατά μια μέρα πριν τον γάμο.
Μας πλησιάζουν γελώντας δυνατά και δυο από τις φίλες της αρπάζουν τον Λούσιφερ από τα μπράτσα και τον σέρνουν προς το μέρος τους. Πριν καταλάβω τι γίνεται, βλέπω πως το χέρι του έχει σφίξει τον καρπό μου και με βρίσκω να περπατάω πίσω του, αυτός να μιλάει στις φίλες της Άννας ακόμη. Κοιτάω τα χέρια μας και για πολλοστή φορά με κάνει να κοκκινίσω, η καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή.
YOU ARE READING
Λούσιφερ [ON HIATUS]
Romance[ON HIATUS] Ποιος μπορεί να αντισταθεί στον έναν και μοναδικό Λούσιφερ και τις συμφωνίες του; Η Χέδερ Κούιν, ναι. Όμως απελπισμένη για μια καλύτερη ζωή, θα κάνει τα πάντα, ακόμη και μια συμφωνία με τον θετό αδελφό του παιδικού της φίλου. Ποιον άλλον...