Κεφάλαιο 15
Με τον Άρτσι να στέκεται ακριβώς από 'κει που βγήκαμε πριν με τον Λούσιφερ και την προσοχή του κόσμου στραμμένη τι στον γαμπρό, τι στον αδελφό του, δεν έχω χρόνο να απολογηθώ και έστω να ασχοληθώ με τον Μαρκ. Παρατηρώ όμως ότι έχει παγώσει στην θέση του και κοιτάει το πλέον κατεστραμμένο από τον εμετό κοστούμι του.
«Ουψ, συγγνώμη», μουρμουρίζω και φέρνω τα μάτια από πάνω μέχρι κάτω αηδιασμένη. «Δεν είναι καλά το στομάχι μου και-θα επανορθώσω, αλήθεια».
Δεν σκοπεύω. Η αλήθεια είναι ότι απολαμβάνω τρελά να βλέπω την φάτσα του Μαρκ καθώς νιώθει τον εμετό μου να διαπερνά τα ρούχα του και να φτάνει στο δέρμα του. Μου θυμίζει πολύ τον εαυτό μου όταν κατάλαβα ότι τον μοιραζόμουν με μια άλλη και την αισθανόμουν ακόμη και στα πιο απόκρυφα σημεία μου. Έκανα μπάνιο τρεις φορές την ημέρα για να διώξω αυτή την αίσθηση.
Το πλήρωμα ανοίγει τα παράθυρα και τρέχει μέσα με πυροσβεστήρες για να σβήσει την φωτιά, η οποία δεν μπορώ ούτε να φανταστώ πως ξεκίνησε. Κάτι λέει ο Μαρκ και κάνει λίγο πιο πέρα για να τινάξει τα ρούχα του, αλλά τον αγνοώ, διότι διαδραματίζεται ο μεγαλύτερος καυγάς που έχω δει στην ζωή μου και-ας είμαι ειλικρινής, ποιον κοροϊδεύω δηλαδή-ο Μαρκ μόνο που υπάρχει είναι η πιο βαρετή υπόθεση.
«Αυτό είναι το «ναι, ναι, θα τις προσέχω εγώ να μην μεθύσουν» σου;» φωνάζει ο Άρτσι και τινάζει τα χέρια στον αέρα.
Ο άλλος δίπλα μου συνεχίζει να μιλάει, ενώ όλοι οι υπόλοιποι, μην πω και κάποιοι από το πλήρωμα, έχουν σταματήσει να κάνουν το οτιδήποτε για να δουν τι θα γίνει. Μάλιστα έχουν φροντίσει να αφήσουν ένα τεράστιο κενό μεταξύ τα αδέλφια, εγώ να στέκομαι λίγο πιο πίσω από τον Άρτσι και να προσπαθώ να με πείσω να μπλεχτώ πριν ρεζιλευτούν κι άλλο.
«Άρτσι μου!» φωνάζει τραγουδώντας η Άννα και κάνει την εμφάνιση της μπροστά στον μέλλοντα σύζυγο της τελείως τσίτσιδη με το σακάκι του Λούσιφερ να την καλύπτει όσο-όσο.
Ένα σοκαρισμένο επιφώνημα ξεγλιστρά από τα χείλη του και κάνει ένα βήμα πίσω με το ένα χέρι στο μέτωπο του. Η άλλη σαν να μην παρατηρεί το εγκεφαλικό που παθαίνει, τινάζει τα χέρια ψηλά και μας δείχνει αρκετά καλά την γυναικεία-όχι και τόσο πλέον-κρυφή περιοχή της. Τινάζεται το ένα βυζί της έξω και συνεχίζει να γελάει σαν να μην έχει πάρει χαμπάρι ότι πενήντα άτομα την κοιτάνε, με τον Λούσιφερ να έχει σηκώνει το φρύδι ενώ τα μάτια του τσεκάρουν από πίσω.
YOU ARE READING
Λούσιφερ [ON HIATUS]
Romance[ON HIATUS] Ποιος μπορεί να αντισταθεί στον έναν και μοναδικό Λούσιφερ και τις συμφωνίες του; Η Χέδερ Κούιν, ναι. Όμως απελπισμένη για μια καλύτερη ζωή, θα κάνει τα πάντα, ακόμη και μια συμφωνία με τον θετό αδελφό του παιδικού της φίλου. Ποιον άλλον...