Ενότητα 7-Το Πρώτο Φιλί Μας

487 113 48
                                    

Κεφάλαιο 20

Δημιουργώ ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη μου και μένω να κοιτάω τους ανθρώπους που χορεύουν ξέγνοιαστοι στην πίστα. Είναι σαν ήδη να ξέχασαν ό,τι κακοτυχία συνέβη το προηγούμενο βράδυ. Βέβαια, φταίει το ευδιάθετο κλίμα που δημιούργησε ο Λούσιφερ με το χιούμορ του. Κάποια στιγμή μάλιστα άρχιζε να κοιμάται όρθιος και αναγκαζόμουν να τον σκουντάω που και που, καθώς πάντρευε τους πλέον νεόνυμφους, κάτι το οποίο έκανε το κοινό να γελάει.

Έτσι φτάσαμε στην πίστα, να φάμε και να χορέψουμε. Έχουν περάσει ήδη δυο ώρες και φαίνεται σαν μόλις να ξεκινήσαμε. Εγώ κάθομαι στην καρέκλα μου σαν να με έχουν δέσει εδώ πέρα και απλά κοιτάω γύρω-γύρω, τους άλλους που τρώνε, που συζητάνε, τον Άρτσι που χαζεύει την πανέμορφη νύφη του, τον Λούσιφερ που κοιμάται... κοιμάται;

Αναστενάζω με ένα απλό χαμόγελο και στηρίζοντας το πηγούνι στο πίσω στήριγμα της καρέκλας, μένω να τον κοιτάω που έχει σταυρώσει τα χέρια στο στήθος του και έχει αφήσει το κεφάλι να κρέμεται μπροστά. Θα πρέπει να ήταν εξουθενωτικό για εκείνον μετά από όλα εκείνα τα ποτά να πρέπει να μείνει ξύπνιος για να συμμαζέψει ό,τι χάλι προκλήθηκε χθες τι από τον ίδιο, τι από την νύφη και τις παρανύμφους της. Συνεχίζω να νιώθω άσχημα βέβαια που δεν του στάθηκα δίπλα να τον βοηθήσω, αλλά και μόνος μια χαρά τα έβγαλε πέρα, δεν λέω. Μπορεί να του ήμουν και εμπόδιο, οπότε, ναι, καλύτερα.

Ο Άρτσι δίπλα του τον σκουντάει με τον αγκώνα και αυτό τον κάνει να ξυπνήσει για άλλη μια φορά μέσα στην ημέρα. Πρώτο πράγμα τα μάτια του πέφτουν πάνω μου, κάνοντας με έτσι να συνειδητοποιήσω ότι τόση ώρα τον χάζευα. Τα μάγουλα μου φλέγονται αμέσως από την ντροπή και ισιώνω το σώμα μου. Ένα σύντομο πλάγιο χαμογελάκι ζωγραφίζεται στα χείλη του και στρέφει το κεφάλι του προς τον Άρτσι, ο οποίος μάλλον θέλει να τον μαλώσει επειδή δεν έχει σταματήσει να αποκοιμάται με την κάθε ευκαιρία που βρίσκει μόλις κάθεται.

Γυρνάω αμέσως το σώμα μου μπροστά και φτιάχνω το φόρεμα μου στις άκρες να είναι ίσιο. Η Ντανιέλ δίπλα μου έχει βγάλει ένα καθρεφτάκι και τσεκάρει τον εαυτό της, μήπως της χάλασε το κραγιόν από τα τρία μπρόκολα και το ένα καρότο που έφαγε. Εγώ δεν συγκρατήθηκα καθόλου. Ό,τι λιχουδιά πέρασε από μπροστά μου, φρόντισα να την καταβροχθίσω χωρίς πολλή σκέψη. Δεν θα πω ψέματα ότι δεν με πείραξε όταν σύγκρινα την Ντανιέλ με τον εαυτό μου.

Λούσιφερ [ON HIATUS]Where stories live. Discover now