Κεφάλαιο 19
«Τι έγινε;» ρωτάω τον Λούσιφερ και προσπαθώ να μην φανώ πολύ σαστισμένη που με τράβαγε στον διάδρομο, κρύβοντας με ύστερα σε ένα δωμάτιο. «Με τι μπορώ να σε βοηθήσω».
«Ξέρεις ότι δεν έχουμε παπά για τον γάμο;» αναρωτιέται με έναν εκνευρισμένο τόνο φωνής και βλέπω πόσο ενοχλημένος είναι στο πρόσωπο του. «Μάντεψε ποιος θα τον κάνει».
«Εσύ;» ξαφνιάζομαι και αρχίζει να ξεκουμπώνει το πουκάμισο του, κάνοντας με να πανικοβληθώ για το πού πρέπει να κοιτάξω.
Δεν είναι ότι δεν τον έχω δει χωρίς μπλούζα. Τόσες φορές στο σπίτι κυκλοφορεί σαν να μην συζεί μαζί μου, εγώ πάντα να κρύβομαι από την ντροπή. Μια φορά κιόλας είχε βγει από το ντους μόνο με την πετσέτα να καλύπτει τα απόκρυφα του και έπλενε τα δόντια βαριεστημένα στον καναπέ ενώ χάζευε μια εκπομπή κουτσομπολιών. Μου ήταν τόσο δύσκολο να του ζητήσω να ντυθεί, γι' αυτό απλά αποσύρθηκα με τον καφέ μου στο γραφείο να συνεχίσω την δουλειά μου, εκείνος απλά να μου σουφρώνει τα φρύδια μπερδεμένος με την αντίδραση μου.
Τώρα όμως βρίσκομαι στριμωγμένα σε ένα μικρό δωματιάκι γεμάτο ρούχα και παλτά κρεμασμένα σε κρεμάστρες και ένα κρεβάτι για κάποιον λόγο. Έχει ένα στρογγυλό παραθυράκι όσο-όσο να μπαίνει το φως μέσα, τα μάτια μου να πέφτουν στο υποφωτισμένο πρόσωπο του Λούσιφερ. Έχει σουφρώσει τα φρύδια του και συνεχίζει να βγάζει το λευκό πουκάμισο του, τα μάτια του κλειστά ενώ ξαφνικά χασμουριέται κουρασμένος.
Σταματάει απότομα και αφήνεται μπροστά κατεβάζοντας το κεφάλι του και φέρνοντας το ένα χέρι στα μαλλιά του. Τον ακούω να χασμουριέται ξανά και στέκομαι για λίγο να τον κοιτάω. Πλησιάζω τον Λούσιφερ με τεράστια αμηχανία γιατί δεν έχω ιδέα τι έχει-υποθέτω έχει εξαντληθεί όλο το βράδυ να κανονίζει τις προετοιμασίες του γάμου-και φέρνω το χέρι μου στον ώμο του.
«Είμαι πολύ κουρασμένος, Χέδερ», μουρμουρίζει και η ανάγκη να τον αγκαλιάσω μεγαλώνει, τόσο κοντά που βρίσκομαι στο σώμα του, η ήρεμη φωνή του σαν να με υπνωτίζει. «Μπορείς να με βοηθήσεις να ντυθώ;»
Αρπάζει με τα χέρια του τα δικά μου και τα ακουμπάει στους κοιλιακούς του, όπου έχει αφήσει κάποια κουμπιά ακόμη για να ξεκουμπώσει. Η καρδιά μου χτυπάει στα τρελή, ενώ σφίγγει τα χέρια μου με τα κρύα δικά του. Σηκώνει το κεφάλι και τα μάτια του έρχονται αντιμέτωπα με το πρόσωπο μου, το οποίο έτσι που με καίνε τα μάγουλα μου σίγουρα έχει κοκκινίσει.
YOU ARE READING
Λούσιφερ [ON HIATUS]
Romance[ON HIATUS] Ποιος μπορεί να αντισταθεί στον έναν και μοναδικό Λούσιφερ και τις συμφωνίες του; Η Χέδερ Κούιν, ναι. Όμως απελπισμένη για μια καλύτερη ζωή, θα κάνει τα πάντα, ακόμη και μια συμφωνία με τον θετό αδελφό του παιδικού της φίλου. Ποιον άλλον...