- Pohled Nam -
Po tom incidentu s Namjoonem jsem se odebrala do pokoje, kde už Jimin spokojeně spal. Potichu jsem si vzala věci na převlečení a šla jsem se osprchovat. Po sprše jsem si lehla do postele a vzala si do ruky telefon. Chvíli jsem projížděla instagram, ale najednou mi začalo naskakovat hrozně moc upozornění na Twitteru a ostatních sociálních sítích. Hned na to začal Jiminovi pípat telefon, což ho vzbudilo. "Co se děje?" rozespale se na mě podíval. "Nevim, ale jdu to zjistit..." Pokrčila jsem rameny a klikla na jedno z upozornění.
Když jsem to viděla vykulila jsem oči. "Někdo na internet pověsil tu fotku, kde je Hea s Taehyungem.. Fanynky nejsou moc nadšený.." Sotva jsem to dořekla, do pokoje vtrhli kluci a Hea. "Co budeme dělat?" Zeptal se Kookie. "To nevim.." Pokrčila jsem rameny. Všichni si posedali kam se dalo a přemýšleli jsme, jak to napravit.
"Tak prostě zapneme V live a řekneme jim pravdu.." Navrhl Tae a vycenil zuby. "To není špatný nápad.." Přikyvoval Yoongi i ostatní. Jin zaběhl pro kameru a spustil stream. V kometářích hned naskakovaly urážející komentáře směřovaný na Heu. Jakmile tam bylo víc fanynek, Namjoon spustil.
"Annyeong.." Všichni jsme zamávali. "Chtěli by jsme vám vysvětlit tu fotku.." Komentáře začaly naskakovat rychleji a rychleji a urážky byly čim dál tvrdější. "Takže za prví, ta fotka je photoshop a za druhý, ikdyby spolu něco měli, tak vám do toho nic neni.. Je to Taeho život a může si s ním dělat co chce.." Vysvětlil docela naštvaným hlasem. "A kdybych měl někdy takovou fotku, tak by to bylo s Nam.." Dodal Tae. Všichni včetně mě jsme na něj vykulili oči. Jimin ho spíš propaloval pohledem, ale to už je vedlejší.
"Teď jsi to ještě vylepšil.." Plácl se do čela Hobi. Fanynky začaly pro změnu nadávat mě. "Jestli nebudete respektovat naše soukromí, tak zrušíme všechny nadcházející koncerty a budeme se účastnit pouze soutěží.." Rozčílil se Yoongi. Docela jsem se ho i bála, protože on, když se naštve, tak se jentak neuklidní. Naštvaně vypl stream a všichni jsme hlasitě vydechli. "Joo, tak to bude ještě zajímavý.." Prohlásil Namjoon.
"Podle mě tu fotku dal na internet můj otec.." Dala jsem si obličej do dlaní. "Teď už je to stejně jedno.." Přisedl si ke mě Jimin a hladil mě po zádech. "Hlavně si to nevyčítej.." Usmál se Kookie. "Hmm..." Zamumlala jsem a rozvalila se na postel.
"Jo Tae a jak si to myslel, že bys takovou fotku měl jen s Nam.." Zeptala se Hea. Tae zrudl a v sekundě opustil místnost. "Ups.. To jsem asi neměla.." Zakřenila se Hea. Hobi nad tim mávl rukou. "Maximálně zas bude trucovat na hajzlu.." Zasmál se Namjoon. "Hele ty pomlč.. Radši se věnuj svým videům.." Rejpl si zas Yoongi. Vypadá to, že ho to opravdu baví. Namjoon do něj naštvaně strčil a on spadl z postele. Na nic jsem načekala a hned ho vyfotila. "Válka ještě neskončila cukříku.." Začala jsem se smát a fotku jsem dala na Twitter. To mi připomíná, že jsem měla svůj ďábelský plán.. Udělam to, až se vrátíme z Taegu.. Začala jsem se smát. Všichni na mě obrátili svoje pohledy. Dělala jsem jakoby nic. "Jdu za tim Taem.." Zvedla jsem se a vyšla z pokoje ven. Netrvalo to dlouho a našla jsem ho na záchodě. Jak jinak.. lepší schovku fakt asi nemá.
"Tae, můžu dovnitř?" Zaklepala jsem na dveře. "Jdeš se mi vysmát?" Ozvalo se zevnitř. "Prosimtě a proč bych to dělala?" Otevřely se dveře a za nima stál Tae se zarudlýma očima. "Ty jsi brečel?" Nechápavě jsem se na něj podívala. "Hmm.." Zamumlal si pod vousy, který nemá. "Proč?" Dala jsem mu ruku na rameno. "Protože jsem si myslel, že si ze mě budeš kvůli tomu dělat srandu.. Víš.. líbila ses mi už tenkrát, jak si spadla při tom běhání.." Pokrčil rameny a začal se červenat. "Hele.. Ty jsi se mi líbil mnohem dýl.." Usmála jsem se na něj. Posadili jsme se na chodbě na podlahu a povídali si. "Víš.. Jak jsme s Heou byly běhat.. Tak.. No.. ono to nebylo úplně tak, jak to vypadalo.." Začala jsem se smát. Tae nechápavě nadzvedl obočí. "My jsme věděly, že tam jste, tak jsme vymyslely plán, že si půjdem 'zaběhat' a skusíme se s váma nějak začít bavit.. No a pak to dopadlo tak, že jsem zakopla o svojí vlastní nohu.." Tae dostal záchvat smíchu. "To jako vážně?" Na to jsem s širokým úsměvem přikývla a smála se s nim. "Tak to by mě v životě nenapadlo.. Ikdyž.. vy dvě máte dost debilní nápady, takže to zas takový překvapení neni.." Podrbal se ve vlasech.
"Jdem za ostatníma?" Usmála jsem se na něj a začala se zvedat. "Mě se nějak nechce.." Sklopil pohled. Chytila jsem ho za ruku a vytáhla ho na nohy. Propletli jsme si prsty a ruku v ruce jsme šli zpátky do pokoje. Jakmile se otevřely dveře, všechny pohledy padly na nás. Jimin se naštvaně zvedl. "Ať tu s tebou spí Tae.." Zamumlal, než opustil pokoj. Protočila jsem očima a vydala se za nim.
"Proč ti to tak vadí?" Zastavila jsem ho na chodbě. "Protože nechápu, že se ti líbí zrovna on.. Kdyť je totálně retardovanej.." Řekl naštvaně a šel do svýho pokoje. "Jiminie.." Šla jsem za nim do pokoje. "Řekla jsem ti, že tě beru jako nejlepšího kamaráda a tak to prostě zůstane.. Musíš pochopit, že Tae se mi prostě líbil ještě dřív, než jsme se všichni vůbec poznali.." Pohladila jsem ho po vlasech a sedla si vedle něj. "Promiň.." Sklopil pohled. Pevně jsem ho objala. "Jenom mi prosím slib, že se semnou nepřestaneš kamarádit.." Zamumlal mi do ramene. "To se nemusíš vůbec bát.." Hladila jsem ho ve vlasech, jak malýho kluka. "A vim, že se Tae někdy chová trošku.. Noo... Nedospěle, ale dokáže se chovat i normálně.." Usmála jsem se a odtáhla se od něj. "Já vim.." Usmál se Jimin. "A klidně tam semnou spát můžeš.. S Taem to ještě nemáme mezi sebou úplně jasný.." Dala jsem mu ruku na rameno. "To je v pořádku.. Budu spát tady.." Rozcuchal mi vlasy. Propálila jsem ho pohledem.
Večer se Tae nastěhoval ke mě do pokoje a přisunul Hey postel k té mojí. Ostatní už odešli, takže jsme tam zůstali sami. "Nam jak to teď mezi náma bude.." Přetočil se na bok směrem ke mě. "Nom.. Já jsem se do tebe zamilovala už dávno.. Takže teď je to jen na tobě, jak to cítíš ty.." Usmála jsem se na něj. V očích se mu objevily jiskřičky. "No..já..no.. Líbila jsi se mi už od toho okamžiku, co jsem tě poznal.." Začal se červenat. "Takže teď spolu budem?" Usmála jsem se a začala jsem se pro změnu červenat já. "Doufam, že jo.." Tae vycenil obě řady zubů. Přetočila jsem se k Taemu zády a ten mě objal okolo pasu. "Miluju tě.." Zašeptal mi do ucha. Tak teď jsem červená až na prdeli.. "Já tabe taky.."
•-------------------------------------------•
~Annyeong~
Vítejte u další části. Teď tu máme část, kde se stalo pár docela zajímavých věcí.. :d Každopádně mi přijde hrozně divný psát 'Miluju tě' ze strany člověka, který ani neví, že existuju.. :d Ale nevadí.. :dd Jenom vám dopředu říkam, že scény 18+ psát nebudu, protože nevim jak to napsat a hlavně se stydim a je to hrozně divný něco takovýho psát, takže za to se předem omlouvám.. :) Při nejhorším pověřím Heu, aby tu scénku napsala za mě, ale myslím si, že u ní to bude to stejný.. :ddDoufám, že se vám část líbila a hlavně čtěte, hlasujte a komentujte, protože už jen 100 přečtení a bude tady 1K, což je úplně neuvěřitelný *-*
Děkuju a uvidíme se u další části.. ♥
~사랑해❤️~
ČTEŠ
Školní výlet | BTS
FanfictionŠkolní výlet? To je pár dní školy na které se každý z nás těší. Nemusíme se učit a můžeme se ostatním smát, že dřepí na zadku ve škole. Někdy se, ale na výletě stane něco, co vám změní život.. Něco takového se stalo i mě. Všichni mi říkají Nam a boh...